מוקד מידרג: 1-700-707-233

מעון יום לכלבים

מעון יום לכלבים משמש כמסגרת יומית לכלב. הכלבים בדרך כלל  מגיעים למעון בכל יום ונשארים בין 8-12 שעות. חלק מהמעונות מספקים שירותי איסוף והסעה. כדי שתדעו אם מעון יום לכלבים הוא פתרון כלבבכם, הנה כל המידע על מעון יום לכלבים


מעון יום לכלבים

מעון יום לכלבים הוא ממש כמו גן ילדים רק בשביל הכלב שלכם. אם אתם עובדים ימים ארוכים, תוכלו להשאיר את הכלב במעון במהלך היום. מדובר בסידור שיכול להיות לטווח הארוך ואפילו לאורך שנים. כך, במקום שהכלב יהיה לבד (בחושך) כל היום ויעורר בכם רגשות אשם, במעון היום לכלבים, הוא יבלה עם כלבים אחרים ויקבל אוכל ותשומת לב רבה.

לפני שהכלב יוכל להגיע למעון, צוות המקום יבקש מכם להגיע לבדיקת התאמה ללא עלות במהלכה הם יבחנו איך הכלב מתנהג, האם הוא מסתדר עם כלבים אחרים, האם הוא לחוץ או רגוע.

בית אם מדובר במעון יום לכלבים שממוקם בפנסיון ביתי, יכול להיות שלאחר הבדיקה יוחלט שהשהות במקום לא מתאימה לכלב. בפנסיון ביתי לכלבים לרוב כל הכלבים  נמצאים יחד בחלל אחד ולכן אם הכלב תוקפני או לא מסתדר עם כלבים אחרים הוא לא יוכל להתקבל למעון.

כלב, בית במקרה כזה תוכלו לפנות למעון שפועל במתכונת של מלונית לכלבים בה יש אפשרות להפרדה בין הכלבים. מלונית לכלבים ממוקמת לרוב במתחם גדול עם מבנים וחצרות שמאפשרים לצוות כלבים שמסתדרים זה עם זה יחד ולהפריד את אלו שמסתדרים יותר טוב לבד.

 

כלבים משחקים בחצר מעון יום לכלבים

סדר יום במעון יום לכלבים

מעונות יום לכלבים פועלים בדרך כלל בפנסיון לכלבים אליו הכלבים מגיעים לשהות ארוכה שכוללת שינה במקום. לכן, כשהכלב יגיע למעון הוא ישתלב בסדר היום הרגיל של הכלבים בפנסיון.

הנה הדברים המרכזיים שמהם בנוי יום במעון יומי לכלבים:

 

רכב ורוד הסעה

אם המעון נמצא בדרך לעבודה או קרוב לבית, תוכלו להביא את הכלב בעצמכם למקום. אבל אם לא, חלק מהמעונות מפעילים שירותי הסעה לשני הכיוונים.

ההסעה היא מבית הלקוח ועד לפנסיון. אם אתם לא נמצאים בבית בשעת האיסוף תוכלו לתת מפתח לאיש ההסעות והוא יאסוף את הכלב בלי שתצטרכו לחכות.

 

כלב בהסעה למעון יום לכלבים

 

קערת אוכל לכלב אוכל

רוב הכלבים מגיעים למעון אחרי שאכלו מראש בבית ולאחר שהכלבים שישנים בפנסיון כבר קיבלו את מזונם. אבל אם תעדיפו שהכלב יאכל במעון תתבקשו להביא את המזון אליו הוא רגיל. בתוספת תשלום תוכלו גם לבקש שהפנסיון יספק אוכל לכלב.

כוכבית שימו לב, בפנסיון יעדיפו שלא להביא לכלב אוכל שונה מזה שהוא מקבל בבית כי לא מומלץ להחליף את סוג המזון שהכלב מקבל לעיתים קרובות. ההחלפה יכולה לגרום לו לכאבי בטן ושלשולים. אם אתם מחליטים להחליף את סוג האוכל, צריך לעשות זאת בהדרגה, לאורך כשבוע, במהלכו מערבבים בין סוג האוכל הקודם לסוג האוכל החדש.

 

כלב משחק משחק ומנוחה

היום של כלבי המעון יתחיל בזמן משחק משותף ופריקת אנרגיות עם חבריהם ההולכים (או יותר נכון רצים) על ארבע. בחלק מהמעונות ישולב טיול בחוץ ובאחרים יסתפקו בזמן חופשי בחצר בה הכלבים גם עושים את צרכיהם. לאחר מכן ינוחו כ-3 שעות בסיומן ישחקו יחד שוב.

 לאחר יום מלא פעילות הכלב יהיה מוכן לחזור הביתה לאכול ולישון עד ליום הפעילות הבא.

 

כלבים משחקים בחצר מעון יום לכלבים

מחיר מעון יום לכלבים

מחיר מעון יום לכלבים כולל את שהות הכלב במעון בלבד ועבור כל שירות נוסף תיגבה תוספת תשלום.

כוכבית המחירים כוללים מע"מ.

 

מחיר שהות בסיסית במעון יום לכלבים

מחיר מעון יום לכלבים נע בין 50-70 ₪ ליום. יש מעונות יום לכלבים שבהם אם הכלב מגיע לפנסיון ל-3 ימים בשבוע או יותר המחיר ליום יורד בכ-10 ₪.ברוב מעונות היום תוכלו לבחור מתוך שתי תכניות תשלום: מנוי חודשי או כרטיסיה.

סימן שאלה איך תדעו באיזה מהאופציות לבחור? זה פשוט כמו לכשכש בזנב: אם תרצו שהכלב יתארח במעון כל יום לאורך החודש, יותר משתלם לכם  לרכוש מנוי אבל אם מדובר רק ביומיים בשבוע, בחרו באפשרות של כרטיסייה. בשני במקרים תשלמו את המחיר מראש.

כדאי לקחת בחשבון שכשמדובר בכרטיסייה המחיר פר יום עולה ויכול להגיע ל-85 ₪ ליום.

 

מחיר שירותים נוספים במעון יום לכלבים

רכב ורוד הסעה – עלות ההסעה תלויה במרחק ונעה בין 10-20 ₪ לכיוון ליום.

קערת אוכל לכלב אוכל – אם תעדיפו לא להביא את האוכל שהכלב אוכל בבית אלא שהמעון יספק לו את המזון, תוכלו לבקש זאת בתוספת של כ-20 ₪ ליום.

טיפוח כלב שירותי טיפוח – מעונות יום שמתקיימים בפנסיוני כלבים בהם פועלת מספרה מאפשרים לתת את השירות במסגרת שהות הכלב במעון. שירותי הטיפוח כוללים מקלחת, תספורת, סירוק ועוד והמחיר נע בין 130-300 ₪ ואף יותר. המחיר תלוי בגורמים רבים ביניהם סוג הכלב, התספורת, מצב הפרווה ועוד.


מעונות יום מומלצים לכלבים

עכשיו כשאתם יודעים שיש דרך להיפטר מרגשות האשם ולוודא שדואגים לכלב גם כשאתם עובדים קשה. אספנו בשבילכם רשימת המלצות למעונות יום לכלבים. המעונות מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים (לפי מה שהכלבים מספרים להם כל יום אחרי שהם חוזרים מהמעון), בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה מעון יום לכלבים?

מעון יום לכלבים הוא כמו ממש כמו מעון לילדים. הכלבים מגיעים למעון כל יום או כמה פעמים בשבוע בזמן שבעליהם נמצאים בעבודה ונמצאים בו בין 8-12 שעות.

מה צריך לדעת לפני שמגיעים למעון יום לכלבים?

לפני שמגיעים למעון יום לכלבים כדאי לדעת איפה פועל המעון. אם הוא פועל כחלק מפנסיון ביתי לכלבים, בו לרוב הכלבים נמצאים בחלל אחד, הכלב יצטרך להסתדר עם הכלבים האחרים. אם לכלב יש נטיות תוקפניות, ככל הנראה הפתרון הטוב יותר עבורו הוא מעון יום שפועל במלונית לכלבים. מלוניות לכלבים נמצאות לרוב במתחם גדול עם חלוקה לאזורים שמאפשרת הפרדה וציוות של כלבים לפי צרכיהם.

מה מחיר מעון יום לכלבים?

מחיר מעון יום לכלבים נע בין 50-70 ₪ ליום והוא כולל את שהות הכלב במעון בלבד. קיימים מעונות יום בהם ניתן לרכוש כרטיסייה או מנוי חודשי.

שימו לב שכרטיסיית כניסות למעון יכולה לייקר את המחיר ל-85 ₪ ליום. בנוסף, יש מקומות בהם המחיר יורד ככל שהכלב מגיע ליותר ימים בשבוע למעון.

מה מחיר הסעה למעון יום לכלבים?

מחיר ההסעה תלוי במרחק בין המעון לבין ביתו שלך הכלב ונע בין 10-20 ₪ לכיוון ליום.

אנשים שהתעניינו במעון יום לכלבים התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק