מוקד מידרג: 1-700-707-233

מלונית לכלבים

מלונית לכלבים ממוקמת בדרך כלל במתחם גדול שמחולק לאזורים שונים המאפשר אירוח של כ-100 כלבים במקביל. במלונית לכלבים יש גם צוות גדול שמשגיח על הכלבים ומקפיד על שגרת יום קבועה. כדי שתוכלו להיות רגועים שהכלב נמצא במקום כלבבכם, הנה עצם העניין של מלונית לכלבים


מלונית לכלבים

מלונית לכלבים היא בדרך כלל פנסיון כלבים גדול בו שוהים עשרות כלבים ועד 100 כלבים במקביל (גם אם הם לא דלמטיים). בגלל הכמות הגדולה של הכלבים הם מטופלים על ידי צוות גדול ויש אפשרות להפריד אותם לקבוצות ומתחמים שונים בפנסיון.

קיימות מלוניות בהן הכלבים ישנים בחדרים או תאים נפרדים עם הציוד איתו הם מגיעים מהבית. במקומות אחרים כל קבוצת כלבים חולקת מתחם משותף בו מפוזרים מזרנים ומלונות וכל כלב יכול לבחור איפה הוא מעדיף לישון.

כלב תשמחו לשמעו שלמלונית לכלבים יכולים להגיע להתארח כל סוגי הכלבים, גם כאלה עם בעיות התנהגות כי יש אפשרות להפריד אותם זה מזה, אירוח כזה יגרור תוספת במחיר כי יש צורך ביותר צוות ומקום במלונית (על כל המחירים נפרט בהמשך). מחיר המלונית נקבע פר יום וכולל את שהות הכלב בלבד (ולפעמים גם אוכל). עבור כל שירות נוסף נגבית תוספת תשלום.

 

כלבים בחצר מלונית לכלבים

לפני אירוח במלונית לכלבים

אחד קודם כל תצטרכו לוודא שבמלונית לכלבים יש מקום לחברכם הנאמן. אם אתם מתכננים חופשה בתקופה עמוסה כמו חופשת הקיץ או החגים כדאי לשריין מראש מקום במלונית לכלבים. כדאי לעשות את זה כמה שבועות, ואפילו חודשים, מראש!

מספר שתיים יש מקום? יופי! עכשיו, לפני שהכלב יגיע להתארח במלונית צוות הפנסיון יבקש מכם למסור מידע על הכלב כמו איזה חיסונים הוא עבר (כשלפעמים תתבקשו גם להציג את פנקס החיסונים שלו), האם הוא מסתדר עם כלבים אחרים, האם יש לו רגישויות מיוחדות ועוד. המידע הזה נועד להתאים את שהות הכלב בפנסיון לצרכיו. לדוגמה, לצוות אותו לכלבים מסוימים ולהקדיש זמן למתן תרופה או טיפול אחר שהכלב צריך.

שלוש כשכבר תגיעו עם כלבכם למלונית, יחשפו אותו בהדרגה לכלבים אחרים כדי לבחון איך ועם מי הוא מסתדר ולהתאים את האירוח במלונית במיוחד בשבילו, כמו כפפה לכפה. המרחב הגדול במלונית מאפשר לחלק את הכלבים לקבוצות לפי צרכיהם ולא להפנות זנב לאף כלב. לדוגמה אם מגיע להתארח בפנסיון כלב לא מסורס הוא יצורף לקבוצה בה כלבים זכרים בלבד.

 

כלבים במלונית לכלבים משחקים בקבוצה

סדר יום במלונית לכלבים

לכל מלונית כלבים סדר יום שונה. אבל אפשר לומר שכולם כוללים זמן אוכל, משחק ושינה. מספר הפעמים ומשך הזמן של כל חלק ביום תלוי במלונית וכדאי לכם לברר את סדר היום מראש.

 

לוח זמנים במלונית לכלבים לדוגמה

שמש השכמה – הכלבים מתעוררים לאיטם וצוות הפנסיון מנקה את הכלבייה.

כלב משחק משחק בוקר – הכלבים משחקים בחצר במצוידת במשחקים, בריכות (בעונה), מתקנים ועוד.

קערת אוכל לכלב אוכל – ברוב הפנסיונים ניתנות לכלבים שתי ארוחות כדי להתאים את השהות לאורח החיים של הכלב. זמן האוכל יגיע אחרי זמן המשחק כדי למנוע כאבי בטן מהשתובבות על בטן מלאה.

מיטה לכלב מנוחה – הכלבים נחים במשך כ-3 שעות, מעכלים את האוכל ומתכוננים לזמן המשחק הבא.

כלב משחק משחק ערב – הכלבים משחקים יחד בחצר ומתעייפים לקראת שנת לילה ארוכה.

ירח שינה – תלוי באופן השינה במלונית, כל כלב מוצא לו פינה להתחפר בה או פורש לחדרו הפרטי.

 

כלבים בבריכה במלונית לכלבים

מחיר מלונית לכלבים

השהות במלונית לכלבים מתומחרת באופן יומי. המחיר מורכב ממחיר בסיסי עבור השהות, עליו נגבות תוספות במידה ואתם מעוניינים בשירותים נוספים כמו הסעה, טיפוח ועוד.

 

מחיר השהות

מחיר פנסיון לכלבים כולל את שהות הכלב והלינה בלבד והוא נע בין 100-120 ₪ ליום. בחלק ממלוניות הכלבים ככל שהשהות ארוכה יותר כך המחיר ליום ירד. ההנחה נעה בין 10-15 אחוז ליום. נוסף על הלינה, ישנן עוד הרבה תוספות שיכולות להיות למחיר במלונית כלבים.

 

תוספות אפשריות ומחירים

קערת אוכל לכלב אוכל – יש מלוניות לכלבים בהן האוכל שהפנסיון מספק כלול במחיר הבסיסי ליום. במקומות אחרים תגבה תוספת של כ20 ₪ ליום.

כוכבית שימו לב, יש פנסיוני כלבים שממליצים להביא לכלב את האוכל אליו הוא רגיל מהבית כדי למנוע מצב של כאבי בטן ושלשולים וגם כדי לא להוסיף ללחץ שהכלב חווה מהפרידה מהלהקה (או במקרה הזה, המשפחה) שלו.

 

טמבון קדמי הסעה – מחיר הסעה למלונית לכלבים וממנו נע בין 70-270 ₪ לכיוון ותלוי במרחק בין הפנסיון לבית הכלב. כך, אם אתם שולחים את הכלב למלונית בעיר אחרת, שמשך הנסיעה אליה ארוך, המחיר יהיה גבוהה ואם המלונית בסביבתכם, המחיר יהיה נמוך בהתאם.

 

יד וכפה של כלב אירוח כלב בהפרדה – אם הכלב פחות מסתדר עם כלבים אחרים או שהכלבה בדיוק בתקופת ייחום כשאתם נוסעים לנופש, הם כנראה יצטרכו אירוח בהפרדה. כלומר, באזור תחום במלונית שמאפשר לו להיות לבד. בין אם מדובר בחדר או בשהייה בחצר מקורה, הכלב יזכה לתשומת הלב של הצוות ולהשתלבות בסדר היום של המלונית כפי שנכון בשבילו. עבור שהות כזו תגבה תוספת של כ-20 ₪ ליום.

 

תספורת לכלב שירותים טיפוח – מלוניות כלבים שמפעילות בשטחן גם מספרה לכלבים מציעות בתוספת תשלום גם שירותי מקלחת, תספורת, סירוק ועוד. המחיר מתחיל ב-130 ₪ ויכול להגיע ל-300 ₪ ואף יותר. עלות שירות המספרה תלויה בכמה גורמים, בין היתר בסוג הכלב והתספורת, מצב הפרווה ועוד. ככל שהכלב גדול יותר ועם שיער ארוך שנוטה לקשרים, כך המחיר יקר יותר.

 

כלבים בחצר עם צוות המלונית לכלבים

מלוניות כלבים מומלצות

אם אתם כבר מתכננים חופשה קרובה או שאתם נשלחים לכנס חשוב מהעבודה כדאי שתמצאו לכלב שלכם מלונית כלבים מומלצת. המלוניות ברשימה מדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים (או הבעלים שלהם), בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה מלונית לכלבים?

מלונית לכלבים היא מקום אירוח גדול לכלבים בו תוכלו להשאיר את כלבכם כשאתם נוסעים לכמה ימים ואף שבועות. המתחם הגדול מאפשר לצוות המלונית לארח כלבים מכל הסוגים, לדוגמה, בעלי נטיות תוקפניות, לא מסורס או מעוקרת ועוד, ולהפריד אותם לקבוצות בהתאם לצרכיהם. במלונית לכלבים מתארחים יחד עד כ-100 כלבים ומטפל בהם צוות גדול.

מה צריך לדעת לפני שמגיעים למלונית לכלבים?

לפני שמגיעים למלונית יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

1. מתי מזמינים מקום - תלוי בעונה בה אתם נוסעים, כדאי לשריין מקום בפנסיון כמה שבועות מראש כדי לוודא שיהיה מקום עבורו.

2. מידע על הכלב - תתבקשו למסור לצוות המלונית מידע על חיסונים שהכלב עבר, האופי שלו, רגישויות ועוד על מנת שיוכלו להתאים עבורו את השהות.

3. בדיקת התאמה - שלב זה יתבצע לפעמים לפני שהכלב ידיע לאירוח עצמו ולפעמים ביום הראשון להגעה. צוות הפנסיון יחשוף את כלבכם לכלבים אחרים על מנת לבחון איך הוא מסתדר איתם ועם איזה כלבים אפשר לצוות אותו.

מה סדר היום במלונית לכלבים?

סדר היום במלונית משתנה ממקום למקום אבל אפשר לאמר בוודאות שהוא יכלול זמן מנוחה, אוכל ומשחק אבל ככל הנראה לא בסדר הזה. בפנסיון יקפידו שזמן האוכל יגיע רק לאחר המשחקים כדי למנוע מהכלב כאבי בטן ממשחק על בטן מלאה. 

מה מחיר מלונית לכלבים?

מחיר מלונית לכלבים מחושב פר יום והוא כולל את שהות הכלב בלבד (ולפעמים גם את המזון). המחיר נע בין 100-120 ₪ ליום וככל שהשהות יותר ארוכה כך המחיר ליום יורד. הירידה היא בדרך כלל של בין 10-15 אחוז ליום. עבור על שירות נוסף, כמו הסעה או שירותי טיפוח, תיגבה תוספת תשלום.

אנשים שהתעניינו במלונית לכלבים התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק