מוקד מידרג: 1-700-707-233

רפלקסולוגיה כף יד

בין אם אתם מאמינים ביכולות הרפואה האלטרנטיבית ובין אם אתם יותר בעניין של עיסוי נעים ומרגיע - רפלקסולוגיה של כף היד יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד! היד שלנו מלאה בנקודות שהלחיצה עליהן יכולה לעשות פלאים. על איזה נקודות מדובר, למי זה מתאים והאם אפשר לעשות את זה לבד? כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה של כף היד, תחזיקו חזק.


סו-ג'וק או רפלקסולוגיה כף יד

אמנם הטיפול הרפלקסולוגי המוכר מתמקד בכף הרגל, הכוללת נקודות לחיצה רבות ונחשבת בעלת השפעה גדולה על כלל איברי הגוף, אך במקרים מסוימים אפשר להפיק תועלת רבה יותר דווקא מנקודות לחיצה שנמצאות על כף היד!

רפלקסולוגיה של כף היד או בשמה המקורי סו-ג'וק - היא שיטת טיפול אלטרנטיבית, המתבססת על ההנחה שכל האיברים והמערכות בחלק העליון של גוף האדם משתקפות בנקודות בכף היד שלנו, כאשר גב כף היד משקף את החלק האחורי של הגוף ופנים כף היד משקף את החלק הקדמי. נטען שבאמצעות לחיצה על אותן נקודות ניתן להפיג מתח, להקל בכאב ואף להביא לריפוי.

מפה של רפלקסולוגיה כף יד

מקרים בהם הפתרון נמצא בכף ידך

ברוב המקרים טיפול סו-ג'וק לא עומד בפני עצמו. טיפול רפלקסולוגי מסורתי מתמקד בנקודות לחיצה הנמצאות בכפות הרגליים, כאשר לעיתים יש התייחסות קצרה לכפות הידיים כטיפול משלים, אך לרוב לא נוגעים בהן כלל.

אז באילו מקרים טיפול רפלקסולוגי עובר להתמקד בכף היד?

אחד כאשר המטופל סובל מכאב כרוני כמו כאב ראש, דלקת או כאבי פרקים או לחילופין סובל מכאב פיזי נקודתי - ייתכן שהמטפלת תיתן תשומת לב מיוחדת לנקודות לחיצה בכף היד.

שתיים כאשר למטופל יש בעיה בתחושות העצביות בכפות הרגליים (בעקבות פציעה, קטיעה או מחלה עצבית), הטיפול כולו יתמקד בכפות הידיים.

שלושכאשר המטופל מבקש זאת.


לחיצה על כף יד - נקודות חשובות

אספנו לכם עוד מספר נקודות שכדאי לדעת על רפלקסולוגיה של כף היד:

כף יד עוצמת הלחיצה: מכיוון שכף היד דקה יותר מכף הרגל, הלחיצות פחות עמוקות, אבל עוצמת הלחיצה לא בהכרח חלשה יותר ותלויה באנרגיה של המטופל.

חוזה שכירות לעסקמהלך הטיפול: ראשית המטפלת מחממת את אזור כף היד באמצעות שמן עיסוי נעים, לאחר מכן היא לוחצת על כל הנקודות העצביות בכף היד ורק בסוף עוברת להתמקד בנקודות הרלוונטיות לתסמין ממנו סובל המטופל. 

תמרור הזהרה  נשים בהריון: כמו בכל טיפול אלטרנטיבי, ישנם סייגים הנוגעים לרפלקסולוגיה לנשים בהריון. הטיפול בשלושת החודשים הראשונים להריון כולל עיסוי עדין ללא לחיצות עוצמתיות ומתרכז בהרגעה. בהמשך ההריון ניתן להקל על מגוון תסמינים באמצעות לחיצה מבוקרת על נקודות מסוימות. גם בטיפול רפלקסולוגיה כף יד מומלץ לבחור במטפלת עם הכשרה ספציפית לטיפול בנשים בהריון.

כסף מחיר הטיפול: זהה למחיר טיפול רפלקסולוגיה של כף הרגל ונע בין 150-250 ₪ לטיפול.

איפה כנס מידרג? מקום הטיפול: אחד היתרונות ברפלקסולוגיה כף יד הוא שניתן לבצע אותה בכל מקום, בין אם בחרתם לבצע טיפול רפלקסולוגיה בבית או בקליניקה.


רפלקסולוגיה כף יד באופן עצמאי

כמו בטיפול בכף הרגל, גם רפלקסולוגיה בכף היד ניתן ואף מומלץ לעשות באופן עצמאי!

תוכלו לעשות זאת כך:

כף יד עסו את כף היד בעזרת כדור או חפץ קשיח אחר (עדיף שיהיה בעל מרקם זיזים).

כף יד היעזרו במפה רפלקסולוגית ולחצו על נקודות באזור כף היד לחיצות ממושכות ועמוקות אך לא מכאיבות.

כף יד חושו את ההשפעה של הלחיצה על הגוף כולו ובפרט על האזור המקושר לנקודה.

כף יד בקשו מהרפלקסולוגית להדריך אתכם איך לבצע את הלחיצות באופן עצמאי, בהתאם לבעיה ממנה אתם סובלים.

נקודות לחיצה בכף היד

רפלקסולוגים מומלצים לרפלקסולוגיה בכף היד

החלטתם שרפלקסולוגיה כף יד היא בדיוק בשבילכם אבל לא יודעים למי לפנות? אל דאגה, יש במה להיאחז!

הכנו לכם רשימה של רפלקסולוגיות מומלצות לרפלקסולוגיה של כף היד, המדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים שקבלו טיפול מאחת הרפלקסולוגיות ברשימה. לאחר הטיפול אנו מתקשרים לשמוע על החוויה שלך ומוסיפים אותה לאתר, כך שתמיד ניתן להתרשם מחוות דעת עדכניות ואותנטיות. עכשיו זה לגמרי בידיים שלך! שתיים


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה רפלקסולוגיה כף יד?

רפלקסולוגיה של כף היד היא שיטת טיפול מהרפואה האלטרנטיבית, המתבססת על ההנחה שכל האיברים והמערכות בחלק העליון של גוף האדם משתקפות בנקודות שנמצאות על כף היד. המאמינים בשיטה טוענים שבאמצעות לחיצה על אותן נקודות ניתן להפיג מתח, לטפל בכאב ואף להביא לריפוי.

האם ניתן ללחוץ על נקודות באופן עצמאי?

בהחלט ואפילו מומלץ! תוכלו להיעזר במפת רפלקסולוגיה של כף היד על מנת למפות את הנקודות הרלוונטיות ולעסות את כף ידכם באמצעות כדור או חפץ קשיח אחר בעל מרקם זיזים. הקפידו על לחיצות ממושכות ועמוקות אך לא מכאיבות וחושו את ההשפעה של הלחיצה על הגוף כולו ובפרט על האזור המקושר לנקודה.

האם רפלקסולוגיה של כף היד מומלצת לנשים בהריון?

ניתן לעבור טיפול רפלקסולוגיה כף יד בזמן ההריון, כל עוד מקפידים על כללי זהירות עליהם תוכלו לקרוא במאמר רפלקסולוגיה בהריון. בשלושת החודשים הראשונים של ההריון הטיפול הרפלקסולוגי כולל עיסוי עדין ללא לחיצות עוצמתיות ומתרכז בהרגעה, כאשר בהמשך ההריון ניתן להקל על מגוון תסמינים באמצעות לחיצה מבוקרת על נקודות מסוימות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק