מוקד מידרג: 1-700-707-233

מאחורי הקלעים של מידרג - אלי

"בעיניי זה לא חשוב לאיזה תפקיד אתה נכנס, כשיש לך מספיק רצון אתה תתקדם. אם אתה רוצה משהו- תשיג אותו."

 אלי ברום

הוא עלה מהולנד בגיל 3, השם השני שלו זה דרדע, הוא רס"ן במילואים והוא מתנוסס לגובה של 1.95 – תכירו את אלי, מנהל המחלקה העסקית ובנאדם שלא מפסיק להפתיע.   

אלי עובד במידרג כבר שנתיים וחצי, בתור מנהל המחלקה העסקית. לפני שהגיע לעבוד במידרג הוא בכלל לא הכיר את האתר. אחרי שיחת טלפון עם נוחם, המנכ"ל, שנמשכה 45 דקות, הוא הגיע לראיון. "נוחם אמר לי בטלפון שזה אתר אינטרנט אז דמיינתי הייטק. אני מגיע ורואה משרד לא מפואר, שבו כולם יושבים כמעט אחד על השני, וכל השיח מהרגע הראשון הוא: אנחנו כאן כדי לפתור בעיה- לקוחות לא יכולים למצוא בעלי מקצוע טובים, ובעלי מקצוע טובים מפסידים בגלל שהם ישרים. הפתיע אותי כמה שהמרכיב הערכי הוא משמעותי, לא כמו שדמיינתי."

 "אני מקפיד לקרוא קודם כל משובים חיוביים, מאוד קל להיגרר לדברים הרעים"

התפקיד של אלי (ושל המחלקה העסקית בכלל) הוא לוודא שכל לקוח, מכל מקום בארץ, שמחפש בעלי מקצוע באתר – ימצא אותם.

במקביל, עליהם להתנהל מול בעלי העסקים שכבר מופיעים באתר. "כל בוקר אני מוציא רשימה של כל המשובים שהגיעו יום לפני, אני מקפיד לקרוא שלושה משובים חיוביים ורק אז את השליליים, כי מאוד קל להיגרר למקום של הדברים הרעים. בעל עסק לא מבקש לדבר איתי כשמשהו טוב קורה, אלא כשהוא יורד מהאתר. במצב כזה אני מנסה לשים לעסק מראה מול הפנים ולגרום לו להבין מה בהתנהלות שלו לא היה נכון. להביא את בעלי העסקים להבין את המציאות הזו זה אתגר מאוד גדול, כי אנשים שפתחו עסקים עצמאיים זה אנשים שבטוחים בדרך שבה הם עובדים, זה קשה." 

 
 אלי ברום

 

 "יש אנשים שהעסק שלהם זה הם עצמם וכל משוב פוגע בהם אישית. אני יכול להבין אותם"

לגבי משובים שליליים שעסקים מקבלים, הוא מציין שעל אף שהוא מנהל המחלקה העסקית אין לו שום יכולת השפעה על פרסום המשובים – לטוב ולרע. "אני אחראי פה על הרבה דברים אבל אני לא יכול להחליט בעניין של פרסום או מחיקה של משובים מהאתר, וטוב שכך. אני מדבר עם הרבה בעלי מקצוע ויש אנשים שהעסק שלהם זה הם עצמם. כשהם מקבלים ציון אפס המשמעות בשבילם היא 'מישהו אמר עליי שאני אפס ועכשיו זה הולך להתפרסם באינטרנט', ואני יכול להבין אותם. זה מעצבן ומתסכל, ועדיין המשוב יעלה לאתר."

 "בהולנד היה נהוג להלביש ילדים בגרביונים!"

אלי נולד בהולנד ועלה לארץ בגיל 3 יחד עם המשפחה שלו, למרכז קליטה ברעננה. את המשפחה המורחבת הם השאירו מאחור, ומדי פעם הוא קופץ לשם לביקור מולדת. הולנדית אגב, הוא מדבר שוטף. "אני לא באמת זוכר הרבה מהעלייה אבל במרכז קליטה אמא שלי הייתה מלבישה אותי בגרביונים, כי בהולנד זה היה נהוג. הם גם לא התאימו למזג האוויר של ישראל - אלו היו גרביוני צמר עבים וממש חמים. יום אחד הגננות לקחו את אמא שלי הצידה ואמרו לה שזה לא לבוש מתאים."

 אלי ברום

 "אני מהלך בין העולמות – אני מעריך את העולם הדתי והחילוני"

הוא גדל כילד דתי והתחנך במוסדות חינוך דתיים. אחרי שעזב את הבית והתגייס לצבא, החל להתרחק מהדת, והיום הוא מגדיר את עצמו כדתל"ש. "בעיניי להיות דתל"ש זה אומר להלך בין העולמות, להיות מסוגל להעריך את הדברים הטובים שיש בעולם הדתי ולראות את הדברים היפים של העולם החילוני. למשל, יש בעיניי ערך לטקסיות, להדלקת נרות בשישי או הרעיון של שבת - לעצור שנייה ממה שאתה עושה בשאר ששת הימים, לנוח ולהירגע. אבל בעיניי אם אתה מרגיש שהמקום שלך להירגע זה ללכת לחוף הים אז זה בסדר ללכת לחוף הים."

 "אני הדרדע היחידי בארץ, זה כאילו יש לך גלימה תמידית"

השם השני שלו הוא דרדע והוא מציג את עצמו לא מעט בשם הזה. כששואלים אותו למקור השם, הוא כבר שולף את ההסבר בעל פה (אחרי שנשאל אינספור פעמים): זה מופיע בספר מלכים א', פרק ה'. לאחיות שלו, אם שאלתם, קוראים תפארת ושרח.

ולמרות הרמות הגבה שמסביב, הוא בעד שמות ייחודיים. "זה תמיד מעניין אנשים, אי אפשר לפספס את זה. אני כבר החלטתי שלילדים שיהיו לי יהיה שם מוזר בתור שם שני. גם בדקתי ואני הדרדע היחידי בארץ, אז רק לפי השם אני כבר יחיד ומיוחד. מה רע בשם שהוא לא טריוויאלי? זה כאילו יש לך גלימה תמידית כשאתה מגיע למקום כלשהו. אז ברגע הראשון חושבים שזה מוזר, אחר כך זה כבר מסקרן. אני חושב שככה נותנים לילד מטען ערכי."

 אלי ברום

 "אם אתה רוצה משהו- תשיג אותו"

הוא שירת בצבא במשך 6 וחצי שנים בחיל התותחנים. אחרי שעבר קורס מ"כים ופיקד על חיילים, הוא החליט לצאת לקצונה, ועד היום הוא משרת כרב סרן במילואים. לאחר השחרור מהצבא והטיול הגדול, התחיל לעבוד במוקד שירות לקוחות, ומאז טיפס למעלה- לניהול המוקד. אחרי שעזב המשיך בתפקידי ניהול, עד היום. "בעיניי זה לא חשוב לאיזה תפקיד אתה נכנס, בסוף אם אתה באמת רוצה אתה יכול להתפתח ולהתקדם במקום עבודה כל עוד אתה תורם לו. אם אתה רוצה משהו- תשיג אותו."

 "אין עוד עיר כמו ירושלים"

בשנה וחצי האחרונות הוא מטפח זוגיות, ושוקד על סיום לימודי תואר בשיווק ומדעי המחשב. למרות שהאחיות שלו מפוזרות בארץ, הוא מתכוון להישאר בירושלים. "הגעתי לירושלים בהתחלה כדי ללמוד ונשארתי כי אני מאוד אוהב את העיר. יש בה משהו מיוחד, אין עוד עיר כמו ירושלים. יש עוד עיר כמו רחובות, כמו מודיעין. גם גרתי בתל אביב על חוף הים, היה לי כיף. הלוואי והיה אפשר לקחת את ירושלים ולשים אותה על חוף הים."

 

אם אתם בעלי מקצוע טובים שמעוניינים להופיע באתר, אתם מוזמנים לפנות לאלי במייל: eli@midrag.co.il

רוצים לדעת איך עובדת שיטת הדירוג של בעלי מקצוע במידרג? לחצו כאן


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק