עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

בריכה על הגג

בריכה על הגג נשמעת כמו תוכנית מצוינת לאושר ושיזוף תמידי (למרות שאנחנו לגמרי חכמים בשמששמש). אבל רגע מאיפה בכלל מתחילים? האם צריך אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג (רמז: חייב), מה התהליך וכמה זה עולה? יאללה כבר בורכתם בגג, אז קדימה אנחנו צוללים לפרטים


בריכה על הגג

נתחיל מהסוף, לכל בריכה על הגג תצטרכו אישור קונסטרוקטור, כן כן גם בריכת ילדים קטנה ולכן זה השלב הראשון בתהליך. אנחנו יודעים שזה נשמע מוגזם אבל מבטיחים לכם שאנחנו לא היסטריים. כל בריכה, גם בריכת אינטקס כנראה הרבה יותר כבדה ממה שאתם חושבים.

כמה כבדה? הנה הסבר מתמטי קצרצר (באמת קצרצר, מבטיחים) לחישוב משקל בריכה על גג: כל ס"מ של מים שוקל 10 ק"ג למ"ר. לדוגמא, אם יש לכם בריכה בעומק של 50 ס"מ אז כל מ"ר של הבריכה שוקל 500 ק"ג (רואים שזה המון?) וזה רק המשקל של המים, בלי הבריכה עצמה והאנשים שאמורים להיכנס אליה.

חישוב משקל בריכה על הגג

 

בריכות על גגות

תהליך אישור קונסטרוקטור לבריכה על הבגג

אחרי שהבנו שכל בריכה מחייבת אישור קונסטרוקטור, הגיע הזמן לדבר קצת תכלס.

אלו הם השלבים בתהליך בניית בריכה על הגג:

בריכה ביתית ייעוץ טלפוני ראשוני: אנחנו יודעים שאתם כבר חולמים על הבריכה על הגג שלכם אבל ממש רגע לפני שאתם קופצים ראש, תרימו טלפון לקונסטרוקטור. לרוב, כבר בשיחת הטלפונית הראשונית, הוא יוכל לייעץ לכם. הקונסטרוקטור ישאל אתכם בשיחה מאיזה שנה הבניין או הבית, מה גודל הבריכה המתוכננת ואולי עוד כמה פרטים יבשים, לפי הצורך. מהפרטים הקונסטרוקטור יסיק האם יש טעם בכלל להגיע לסקירת עומסים אצלכם בגג.

בריכה ביתית ביקור ובדיקת הגג: במידה ושיחת הטלפון הסתיימה בנימה אופטימית, הקונסטרוקטור יגיע אליכם הביתה ויבדוק את הקונסטרוקציה (השלד) של הבניין בעזרת מכשור.

בריכה ביתית קבלת האישור: בתום הבדיקה, הקונסטרקטור ייתן לכם את האישור בו מפורט היכן ניתן למקם את בריכת השחייה על הגג שלכם, בהתאם לגודל ולחומר ממנו היא עשויה.

בריכה ביתית תחילת הבנייה: אחרי שקיבלתם אישור תוכלו להזמין את קבלן השיפוצים, או את הבריכה הבנויה ולמקם אותה בהתאם להנחיות.

כדור לבריכה אם יש ממ"ד בקומה שמתחת למקום המיועד בגג, כנראה שיהיה לכם קל יותר לקבל אישור לבריכה, פשוט כי הממ"ד עשוי מבטון יציב וחזק שיכול להחזיק עומס רב.

כדור לבריכה דרך אגב, בניגוד לבניה קלה על גג, שיכולה להקל על העומס ועל מתן היתרי בניה, כשמדובר בבריכות על הגג - החומר כמעט ולא משפיע, למה? כי רוב העומס נוצר מהמים ולא מהמבנה עצמו.

 
בריכה על הגג

חיזוק קונסטרוקציית גג לבריכה

נכון, יכול להיות שתקבלו אישור מיידי לבריכה שלכם, אבל לפעמים דברים לא הולכים חלק. יש הרבה בניינים שהיסודות שלהם לא חזקים מספיק כדי להחזיק בריכה. אז מה עושים?

במקרה שהיסודות לא חזקים מספיק לבניית הבריכה, תוכלו לקבל מהקונסטרוקטור אפשרויות לחיזוק המבנה או פתרונות אחרים כמו לבנות בריכה קטנה יותר, או ג'קוזי (בנינו, מה רע?). החיזוק הסטנדרטי מתבצע ע"י הוספת פרופילי פלדה (מוטות פלדה) על הקונסטרוקציה הקיימת. קורות הפלדה יתמכו ברצפה (התקרה של הבית מתחת) והן משמשות לרוב כתחליף נוח לבטון מזוין בגלל שזמן ההתקנה שלהן קצר יותר.

כדור לבריכה שימו לב: אם תחליטו לחזק את המבנה, הקונסטרוקטור יכין עבורכם את התוכנית ההנדסית, יגיע לפקח על הבניה וייתן אישור סופי לאחר שהבנייה תסתיים. מדובר בשיפוץ של ממש, תצטרכו גם לבקש היתר בנייה מהרשות המקומית. זה תהליך ארוך ומורכב ולכן הוא הוא גם יעלה יותר לעומת קבלת אישור מיידי.

כדור לבריכה לפעמים חלומות לחוד ומציאות לחוד - בבניין עם יסודות מאוד ישנים העלות לחיזוק יכולה להיות יקרה מאוד ולכן בריכה על הגג לא תמיד תהיה אפשרית או משתלמת.

 

פרופיל פלדה לחיזוק הגג
 
גקוזי על הגג

 


מחיר אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג

כסף מחיר אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג מושפע מסוג הבריכה, סוג הגג והמבנה שיש לכם. בנוסף, גם שיקולים לוגיסטיים שיש לקונסטרוקטור, יכולים להשפיע על המחיר (כמו מרחק הנסיעה של הקונסטרוקטור עד אליכם).

בריכה ביתית מחיר אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג נע בין 1,000-2,000 ₪.

כסף המחיר כולל: ביקור, בדיקה ומתן אישור קונסטרוקטור.

בריכה ביתית מחיר קונסטרוקטור לתוכנית לחיזוק קונסטרוקציה לבריכה על הגג ע"י פרופיל פלדה נע בין 2,000-5,000 ₪.

כסף המחיר כולל: ביקור, פיקוח במהלך הבנייה, בדיקה ומתן אישור סופי

תמרור הזהרה המחירים כוללים מע"מ!


קונסטרוקטורים מומלצים לבריכה על הגג

רגע לפני שאתם קופצים למים העמוקים, אתם בטח מחפשים קונסטרוקטורים מומלצים, כאלה שיש להם חוות דעת של לקוחות קודמים. נחשו מה? בזמן שצללתם בחלומות אנחנו הכנו לכם בדיוק רשימה כזו של קונסטרוקטורים מומלצים לבריכה על הגג. אחרי שתסתלבטו בבריכה החדשה שלכם, אנחנו נתקשר גם אליכם כדי לשאול איך היה.  בר(י)כה והצלחה! בריכה


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג?

עלות אישור קונסטרוקטור לבריכה על הגג נע בין 1,000-2,000 ש"ח בהתאם לסוג המבנה וסוג הבריכה.

האם על כל גג אפשר לבנות בריכה?

על כל גג אפשר לבנות בריכה, עם זאת, זה לא תמיד כדאי או משתלם. על גגות בניינים חדשים יחסית, עם קונסטרוקציה חזקה תוכלו לקבל לרוב אישור קונסטרוקטור מיידי ולבנות בריכה. בגגות מבנים ישנים יותר, ייתכן ותצטרכו לבצע חיזוק של המבנה ומעליו לבנות בריכה. 

האם כל בריכה על הגג חייבת אישור קונסטרוקטור?

כל בריכה על הגג מחייבת אישור קוסנטרקטור, אגב, גם הצבת בריכה על מרפסת מחייבת אישור קונסטרוקטור.

מה תהליך בניית בריכה על הגג כולל?

תהליך בניית בריכה על הגג כולל בדיקה ואישור מקונסטרוקטור, חיזוק יסודות במידת הצורך ובניית הבריכה. 

האם אפשר לבנות בריכה מעל ממ"ד?

לרוב, קל לקבל אישוק קונסטרקטור על בניית בריכה מעל ממ"ד מכיוון שהוא בנוי מבטון מזוין שיכול לעמוד בעומס גדול.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק