עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מערכת מולטימדיה

מערכת מולטימדיה לרכב הפכה כבר לחלק בלתי נפרד מחוויית הנהיגה שלנו - כל האפליקציות החשובות נמצאות שם ואין כבר צורך במתקן המוזר שמחזיק את הטלפון כשאתם שמים בו ווייז ומסתכלים עליו בעיקר כדי לוודא שהוא לא נפל. אבל מה עושים אם מערכת המולטימדיה איטית, המסך לא מגיב, או שה-GPS לא עובד? ובכן, כנראה שאתם זקוקים לתיקון מערכת מולטימדיה. אז מה הן התקלות הנפוצות במערכת מולטימדיה, איך תזהו אותן, וכמה יעלה לכם לתקן את מערכת המולטימדיה? שימו מוזיקה, יוצאים לדרך. 


תיקון מערכת מולטימדיה - תקלות נפוצות

מערכת מולטימדיה לרכב היא מערכת מורכבת מאוד, ויש בה מגוון חלקים שיכולים להשתבש. אלו התקלות הנפוצות ביותר שאולי תצטרכו לתקן במערכת המולטימדיה שלכם. אל דאגה, יש גם פתרונות בהמשך.

 

מסך מגע ברכב לא מגיב

בדרך כלל אחרי כמה שנים שמערכת המולטימדיה נמצאת אצלכם, המסך יתחיל להגיב באיטיות, ולפעמים אפילו לא יגיב בכלל למגע שלכם.אם אתם שמים לב שאתם צריכים ללחוץ כמה פעמים על המסך כדי לפתוח אפליקציה, מצטערים לבשר, אבל מסך מערכת המולטימדיה שלכם מקולקל. החדשות הרעות הן שאי אפשר לתקן את המסך עצמו, החדשות הטובות הן שאפשר להחליף אותו בלי להחליף את כל המערכת.

מחיר מחיר החלפת מסך במערכת מולטימדיה נע בין 450-800 ₪, תלוי במערכת. מסכים גדולים מ-9 אינץ' יכולים לעלות גם 1,000 ₪.

 

תיקון מערכת מולטימדיה שלא נדלקת

אם מערכת המולטימדיה שלכם פשוט לא נדלקת, זו ככל הנראה תוצאה של רכיב חשמלי תקול במערכת. תיקון מערכת מולטימדיה כזאת יצריך פירוק של המערכת, אבחון של הבעיה, והחלפה של החלק הרלוונטי.

מחיר מחיר פירוק מערכת מולטימדיה לצורך אבחון התקלה נע בין 150-350 ₪. עם זאת, רבים מטכנאי המערכות לא יגבו את עלות הפירוק ויגלמו אותה במחיר תיקון מערכת המולטימדיה.

מחיר מחיר החלפת רכיבים פנימיים של מערכת מולטימדיה נע בין 400-1,100 ₪, תלוי בסוג המערכת וברכיב שהתקלקל. לצערנו, לא תוכלו לאבחן בעצמכם איזה רכיב התקלקל. הטכנאי יאבחן את הבעיה עבורכם וייתן לכם הצעת מחיר.

מערכת מולטימדיה לא נדלקת

 

תיקון תקלה ב-GPS של מערכת המולטימדיה

אם הווייז שלכם עושה צרות ולא מראה את המיקום שלכם, כנראה שיש בעיה באנטנת ה-GPS. תיקון מערכת מולטימדיה שרכיב ה-GPS שלה תקול מצריך פירוק של מערכת המולטימדיה והחלפת האנטנה הפנימית שלה.

מחיר מחיר החלפת אנטנת GPS נע בין 150-250 ₪.

 

תיקון GPS במערכת מולטימדיה

 

תיקון מערכת מולטימדיה איטית

לוקח למערכת המולטימדיה שלכם המון זמן לטעון כל דבר, והיא חושבת לפני כל פעם שאפליקציה נפתחת? הבעיה היא באחד משני סוגי הזיכרון: או ה-RAM, שאחראי למהירות המערכת, או זיכרון האחסון, שאם הוא עמוס מדי עלול להאט את המערכת. אם הבעיה היא בכך שלמערכת אין מספיק זיכרון RAM כדי לתמוך ברמת הביצועים שאתם צריכים, אין ברירה ותאלצו להתקין מערכת מולטימדיה חדשה. אם הבעיה היא בעומס על האחסון, אפשר פשוט למחוק את כל הקבצים המיותרים שמכבידים עליו.

מחיר מחיר מחיקת זיכרון במערכת מולטימדיה נע בין 150-200 ₪.

 

תיקון דיבורית במערכת מולטימדיה

הלו? הלו? שומעים אותי? אתם מקוטעים לי. אם השיחות שלכם נשמעות ככה, כנראה שאתם צריכים לתקן את הדיבורית במערכת המולטימדיה. תיקון הדיבורית כרוך בפירוק מערכת המולטימדיה והחלפה של המיקרופון.

מחיר מחיר החלפת רמקול דיבורית נע בין 100-250 ₪.

 


תיקון מערכת מולטימדיה - תהליך העבודה

אם אחת מהתקלות שהזכרנו נראית לכם מוכרת, כנראה שהגיע הזמן להתקשר לטכנאי מערכות מולטימדיה כדי שיתקן לכם אותה.

כשהבעיה היא בסך הכל ברכיב שזקוק להחלפה, למשל אנטנת GPS או רמקול של דיבורית, התיקון יעשה על המקום, אלא אם מדובר בחלק שהטכנאי צריך להזמין במיוחד.

אם הבעיה היא במערכת עצמה, במקרים רבים הפעולה הראשונה שטכנאי המערכות יעשה תהיה לאתחל את המערכת. לא תאמינו כמה בעיות זה פותר. אם הטכנאי מזהה שהבעיה היא במערכת המולטימדיה, הוא יפרק אותה מהרכב וישלח אותה למעבדה.

המעבדה שולחת הצעת מחיר לתיקון, שתנוע בין 400-1,100 ₪ בדרך כלל. לאחר שתאשרו את התשלום, המעבדה תתקן את מערכת המולטימדיה והטכנאי יתקין אותה בחזרה ברכב שלכם. התיקון ייקח בין 3-7 ימים במקרה כזה.

מסך מערכת מולטימדיה

מתי מתקנים מערכת מולטימדיה

לפעמים לא שווה לתקן את מערכת המולטימדיה, ועדיף להחליף אותה לגמרי. איך תדעו מתי להחליף ומתי לתקן? הנה כמה פרמטרים שיעזרו לכם להחליט:

👴 גיל מערכת המולטימדיה - אם מערכת המולטימדיה עתיקה, וכשאנחנו אומרים עתיקה אנחנו מתכוונים למערכת בת 5 שנים, ככל הנראה לא שווה לכם להשקיע בתיקון. המערכת ממילא לא תוכל לתמוך באפליקציות ובביצועים שאתם צריכים, ובמוקדם או במאוחר תצטרכו להחליף אותה.

🏋️ הדרישות שלכם מהמערכת - אם השימוש שלכם במערכת הוא בסיסי בלבד ואתם לא זקוקים לביצועים מהירים ותמיכה בכל האפליקציות, אתם יכולים להסתפק בתיקון של מערכת המולטימדיה. אם אתם רוצים את המערכת הכי חדשה ומעודכנת – כנראה שתעדיפו לקנות אחת חדשה.

🛍️ איפה קניתם את המערכת - אם קניתם את מערכת המולטימדיה מספק בארץ הוא יוכל לטפל בעדכוני גרסה, ויכול להיות גם שהתיקון מכוסה באחריות שקיבלתם. אם הזמנתם את המערכת בעלי אקספרס לא בטוח שהטכנאים בארץ יוכלו לתקן את כל התקלות במערכת שלכם. 

מחיר עלות התיקון - אחרי שקיבלתם את הצעת המחיר מהמעבדה, תשקלו האם שווה לכם לתקן את המערכת או שבכלל עדיף להחליף אותה. אם מחיר התיקון מגיע ל-1,000 ₪ ומחיר התקנת מערכת חדשה הוא כ-1,500 ₪, יכול להיות שלא כדאי להשקיע בתיקון.

מערכת מולטימדיה עם מערכת הפעלה של אנדרואיד

תיקון מערכת מולטימדיה – מחירים

מחיר תיקון מערכת מולטימדיה מושפע בעיקר מסוג הרכב וסוג המערכת – ככל שהרכב יוקרתי יותר או שהמערכת יקרה, המחיר יעלה בהתאם.

מחיר מחיר תיקון מערכת מולטימדיה נע בין 400-1,100 ₪. המחיר מושפע בעיקר מעלות החלקים שצריכים החלפה. בכל מקרה מחיר התיקון של המערכת מהרגע שהיא נשלחת למעבדה לא יהיה נמוך מ-400 ₪.  

מחיר מחיר החלפת מצלמת רוורס נע בין 250-500 ₪.

מחיר מחיר התקנת מערכת מולטימדיה חדשה, לא כולל הספקה נע בין 300-600 ₪.

מחיר מחיר מכירה והתקנה של מערכת מולטימדיה עם מסך 9 אינץ' נע בין 1,500-3,000 ₪, תלוי בסוג המערכת.

המחירים לא כוללים מע"מ.

מערכת מולטימדיה חדשה

טכנאי מערכות לרכב מומלצים לתיקון מערכת מולטימדיה

אם התלבטתם בין החלפה לתיקון מערכת מולטימדיה והחלטתם על תיקון, כדאי שתעבדו עם בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה ויסביר לכם בדיוק מה התקלה. לכן ריכזנו לכם רשימה של טכנאים מומלצים לתיקון מערכת מולטימדיה לרכב עם המלצות של מאות לקוחות קודמים. רק אל תתקשרו אליהם מהדיבורית שאתם הולכים להחליף, שלא תיעלב.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מערכת מולטימדיה לרכב?

מערכת מולטימדיה לרכב תעלה בין 1,500-3,000 ₪, תלוי במערכת. פירוט על המחירים תוכלו לקרוא כאן.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק