עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת איתוראן

יש לכם רכב יפה? כדאי שתדעו אם הוא זז בניגוד לרצונכם. התקנת מערכות איתור לרכב, כמו איתוראן, פוינטר או סקיילוק יכולה להוסיף לשקט הנפשי שלכם, ובעיקר לעמוד בדרישות של חברת הביטוח שלכם. אם אתם רוצים לדעת מתי ידרשו מכם התקנת איתוראן, איזה מערכות יכולות להיות חלופה טובה וכמה כל זה יעלה לכם – ריכזנו את המידע ממש פה למטה, אתם יכולים להמשיך לגלול.


מה זה איתוראן

איתוראן היא מערכת איתור לרכב. מדובר ב-GPS שמותקן לרכב, ומשדר לאפליקציה בכל רגע נתון איפה נמצא הרכב שלכם. מעבר לתפקוד הבסיסי הזה, תוכלו להתקין גם מערכת שמאפשרת לכם לכבות את הרכב מרחוק ולא לאפשר הנעה שלו, או מערכת שעוקבת אחרי מהירות הרכב ושולחת לכם התראה על התנהגות חריגה של הנהג. התקנת מערכת איתוראן כזאת רלוונטית בעיקר אם אתם מנהלים צי רכב, או שיש לכם ילדים מתבגרים שהתחילו לנהוג לבד לאחרונה ואתם קצת מודאגים.

 

מנעולן רכב מסביר על מערכות אבטחה נוספות לרכב


מי צריך התקנת איתוראן

התקנת איתוראן היא ברוב המקרים לא בחירה שלכם באמת; בדרך כלל תתקינו איתוראן או מערכת איתור מקבילה בעקבות דרישה של חברת הביטוח. כל חברת ביטוח מעריכה את הסיכון לגניבה של הרכב שלכם ולפי זה מעלה את מחיר הפוליסה. הפרמטרים שישפיעו בעיקר הם סוג הרכב – רכבי יוקרה נגנבים יותר ולכן צריכים יותר מערכות מיגון, ומקום המגורים – יש מקומות בארץ שיותר מועדים לגניבות.

אם הרכב שלכם נחשב לרכב גניב, חברת הביטוח תדרוש יותר מיגון, והתקנת איתוראן היא מיגון יעיל במיוחד. אם לא תתקינו איתוראן מחיר הפוליסה יעלה משמעותית, ויש חברות שאפילו יסרבו לבטח את הרכב בביטוח מקיף. אם אתם רוצים להתקין איתוראן על האופנוע שלכם, כדאי שתדעו שיש חלופה: אזעקת ביפר דו כיוונית, עליה תוכלו לקרוא פה.

התקנת איתוראן יכולה להיות יעילה גם סתם בשביל השקט הנפשי שלכם – תמיד תדעו שתוכלו לאתר את הרכב במקרה של גניבה בלי לעבור תהליך ארוך מול חברת הביטוח.

מערכת איתור לרכב

אלטרנטיבות להתקנת איתוראן

אלה מערכות האיתור לרכב שתוכלו להתקין:

 

התקנת איתוראן

איתוראן מתחלק למערכות פאסיביות ומערכות אקטיביות. מערכת פאסיבית היא תחליף לקודן, והיא מהווה מבחינת חברת הביטוח אמצעי מיגון שווה ערך. המערכת הפאסיבית מאתרת את מיקום הרכב בכל רגע נתון, אבל לא מבצעת פעולות נוספות.

מערכת אקטיבית מגובה בגלאי גרירה וגלאי הרמה, והרבה יותר רגישה לגילוי גניבות. התקנת איתוראן אקטיבי מתאימה לרכבים שצריכים מיגון ברמה גבוהה, למשל רכבי יוקרה. מערכת האיתוראן האקטיבי מגובה גם בעלוקה שמאפשרת לכם למנוע הנעה של הרכב מרחוק.

לא משנה אם התקנתם מערכת אקטיבית או פאסיבית, איתוראן מתחזקת מוקד שיטפל במקרים של גניבה ואחראי לאתר את הרכב ולדווח למשטרה או לצבא לפי הצורך.

 

התקנת סקיילוק

במערכת הבסיסית של סקיילוק, מעבר לאיתור הבסיסי, כלולים עלוקה לניתוק ההנעה מרחוק וקודן. כמו בהתקנת איתוראן, גם כאן המערכת מתמשקת עם אפליקציה ותוכלו לראות את מיקום הרכב שלכם בכל רגע נתון. אם הביטוח ידרוש מכם, תאלצו להתקין גם מערכת גיבוי שתעלה את המחיר בצורה משמעותית. 

 

התקנת פוינטר

גם אצל פוינטר יש שני סוגים של מערכות איתור: מערכת הגנה פעילה, הכוללת קודן ועלוקה לניתוק ההנעה מרחוק, ומערכת הגנה חצי פעילה, שכוללת רק מערכת איתור. וגם הם מחזיקים מוקד שיגיב לכל דיווח על גניבה. 

מערכת איתור של פוינטר

 

בפועל אין הבדל משמעותי בין שלוש המערכות, כדאי לבחור איזו מערכת איתור להתקין לפי הדרישות של חברת הביטוח ולפי המלצת המתקין. 


מחיר התקנת איתוראן ומערכות נוספות

מחיר התקנת איתוראן

מחיר התקנת איתוראן מושפע בעיקר מסוג המערכת ומכמות הפונקציות והפיצ'רים שתתקינו:

מחיר מחיר התקנת איתוראן פסיבי הוא בדרך כלל 600 ₪, ודמי המנוי החודשיים נעים בין 25-35 ₪. המחיר יכול להשתנות בין מרכזי התקנה ורכבים שונים. 

מחיר מחיר התקנת איתוראן אקטיבי נע בין 1,500-3,600, ודמי המנוי נעים בין 60-65 ₪ בחודש. טווח המחירים של המערכת רחב כל כך בגלל האפשרויות הרבות למערכות תומכות – ככל שתוסיפו יותר פונקציות (למשל זיהוי נהג או כיבוי רכב מרחוק), המחיר יעלה.

 

מחיר התקנת סקיילוק

מחיר התקנת סקיילוק מושפע גם הוא מכמות המערכות שתתקינו. גם סוג הרכב ישפיע על מחיר ההתקנה, והתקנת סקיילוק ברכב יוקרה תייקר את המחיר. 

מחיר מחיר התקנת מערכת סקיילוק נע בין 950-1,100 ₪, ודמי המנוי הם 55 ₪ לחודש. התקנה של מערכות נוספות או התקנה מורכבת יותר יכולה להעלות את המחיר ל-1,500 ₪. 

מחיר מחיר התקנת סקיילוק כולל מערכת גיבוי הוא 1,800 ₪, ודמי המנוי הם 65 ₪ לחודש. 

 

מחיר התקנת פויינטר

כמו שפירטנו קודם, לפויינטר יש אפשרות לשני סוגי מערכות:

מחיר מחיר התקנת מערכת פוינטר חצי פעילה הוא 877 ₪, ודמי המנוי החודשיים הם 29 ₪. 

מחיר מחיר התקנת מערכת פוינטר פעילה עם קודן ועלוקה הוא 2,300 ₪, ודמי המנוי החודשיים הם 53 ₪.

מחיר התקנת מערכת פוינטר יכול להגיע עד 3,600 ₪, לא כולל משדרי גיבוי, הכל בהתאם למפרט המערכות שתתקינו.


התקנת אזעקת ביפר לאופנוע

אזעקת ביפר היא חלופה נוספת למערכות איתור כמו איתוראן. האזעקה מחוברת למערכת ההצתה של האופנוע, וכשהיא מופעלת אי אפשר להתניע את האופנוע. כשרוצים להניע את האופנוע, פשוט מנטרלים את האזעקה.

בנוסף, אזעקת הביפר מפעילה התראה שקטה בשלט של האופנוע. ברגע שמישהו ינסה להזיז או להניע את האופנוע שלכם, תקפוץ לכם התראה בשלט, בלי להפעיל אזעקה באופנוע עצמו. טווח הקליטה של האזעקה הוא בין 500-1,000 מטר, ואם תהיו רחוקים יותר מהאופנוע לא תקבלו התראה. אזעקת ביפר לאופנוע בדרך כלל מכסה את דרישת המיגון מצד חברת הביטוח, ואם תתקינו אותה לא ידרשו מכם להתקין איתוראן.

מחיר מחיר התקנת אזעקת ביפר לאופנוע נע בין 700-1,300 ₪, תלוי בסוג המערכת ובאופנוע.

מנעולים ואזעקות לאופנוע

טכנאי מערכות לרכב מומלצים להתקנת איתוראן

בין אם החלטתם להתקין איתוראן, סקיילוק או פוינטר, חשוב שהמתקין יהיה אמין ומקצועי. לכן ריכזנו לכם מתקיני מערכות איתור לרכב מומלצים עם חוות דעת של לקוחות קודמים. לאחר התקנת האיתוראן צוות מידרג יתקשרו אליכם, וגם אתם תתנו חוות דעת על המתקין.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה התקנת איתוראן?

מחיר התקנת איתוראן פסיבי הוא בדרך כלל 600 ₪, ודמי המנוי החודשיים נעים בין 25-35 ₪

מחיר התקנת איתורן אקטיבי נע בין 1,500-3,600, ודמי המנוי נעים בין 60-65 ₪ בחודש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק