מוקד מידרג: 1-700-707-233

הרחקת יונים - מחיר

מחיר הרחקת יונים מתחיל בכמה עשרות שקלים ויכול להגיע לכמה אלפים. מרכישת דוקרנים בחנות כלבו בעלות של 20-40 ₪ לחצי מטר ועד סגירת מסתור כביסה באמצעות רשת נגד יונים בעלות של 2500 ₪ - מחיר הרחקת יונים מורכב יותר משחושבים ומושפע מלא מעט פרמטרים. אבל אל דאגה, הכנו לכם סקירה שאולי לא נותנת הצעת מחיר מדויקת, אבל בטוח תעזור לכם להגיע קצת יותר מוכנים. שנתחיל?

רשת להרחקת יונים במסתור כביסה

איך נקבע מחיר הרחקת יונים

כשמדובר על מחיר הרחקת יונים חשוב להבין שאין נוסחה מדויקת לתמחור, אלא מספר פרמטרים שמשפיעים כולם על המחיר הסופי:

נגד יונים אמצעי ההרחקה – מחיר התקנת דוקרנים נגד יונים עומד על 70-120 ₪ למטר, בעוד מחיר פס חשמלי נגד יונים נע בין 100-120 ₪ למטר.

נגד יונים גודל האזור – מחיר הרחקת יונים ממסתור כביסה סטנדרטי בגודל 3X3 מטר, נע בין 800-1200 ₪. לעומת זאת מחיר הרחקת יונים ממרפסת שמש גדולה, שמצריכה יותר רשת או שילוב של מספר אמצעים, מתחיל ב-1200 ₪ ויכולה להגיע ל-2500 ₪.

נגד יונים נגישות ואופן ההתקנה – התקנת דוקרנים להרחקת יונים יכולה להיות זולה כשמדובר על מקום נגיש כמו אדן החלון. אבל במקרה של הרחקת יונים מהגג או התקנת רשת נגד יונים למסתורי כביסה בכל הבניין, יש צורך להשתמש באמצעים מיוחדים כמו סולמות גבוהים, סנפלינג ובמקרים נדירים גם במנוף. שימוש בסנפלינג מייקר את מחיר ההתקנה ב800-1200 ₪.

נגד יונים כמות הלשלשת שהצטברה במקום – עבודה שמצריכה ניקוי צואת יונים בלחץ מים מתייקרת בכמה מאות שקלים, כך שהתקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה מלוכלך, יכולה להגיע ל-2000 ₪.

מומלץ לשלוח למרחיק יונים תמונה של האזור ולבקש ממנו הצעת מחיר לפני ההתקנה כך שלא תופתעו.

התקנת רשת להרחקת יונים בסנפלינג

מחירי עבודות הרחקת יונים קודמות

עכשיו כשאתם מבינים יותר אילו שיטות קיימות בהרחקת יונים ומה המחיר של כל אחת, אלה מחירים אמיתיים עבור עבודות הרחקת יונים ששילמו לקוחות מידרג:

כסף סגירת פתח של ונטה באמצעות רשת נגד יונים = 300 ₪.

כסף פינוי קן עם גוזל כולל ניקוי = 350 ₪.

כסף התקנת דוקרנים נגד יונים במרפסת שמש = 1000 ₪.

כסף התקנת רשת נגד יונים במסתור כביסה, כולל ניקוי וחיטוי = 1200 ₪.

כסף התקנת רשת ודוקרנים נגד יונים על גג בניין, באמצעות סנפלינג = 3,400 ₪.

כסף התקנת רשתות נגד יונים בחדר מדרגות ובחלונות קומה שלמה בבניין, כולל ניקוי וחיטוי = 15,000 ₪.


איך להוזיל מחיר הרחקת יונים

כמו שכבר הבנתם, הרחקת יונים יכולה להיות הוצאה כספית לא קטנה. אבל אל תאמרו נואש! הנה מספר דרכים שיעזרו לכם להוזיל את המחיר:

יונה הרחקת יונים באופן עצמאי

אם אתם בקטע של "עשה זאת בעצמך", זה לגמרי אפשרי בהרחקת יונים, כל עוד לא מדובר על מקום גבוה או מסוכן. כאשר מדובר על הרחקת יונים ממקום פשוט יחסית כמו אדן החלון ויש לכם חוש טכני - תוכלו לקנות אמצעי להרחקת יונים ולהתקין אותו בעצמכם. מחיר רשת נגד יונים בחנויות כלבו לבית עומד על 15-25 ₪ למטר, ומחיר ערכה מקצועית הכוללת רשת ואביזרי התקנה נע בין 150-300 ₪.

יונה הרחקת יונים משותפת

הרחקת יונים משותפת זה כמו לתפוס שתי יונים במכה: המחיר הכולל לבניין יוצא משתלם יותר עבור כל דירה. בנוסף, בעית היונים תיפתר אחת ולתמיד, במקום שהיונים סתם יתעופפו ממרפסת אחת לשנייה. לדוגמה, התקנת רשתות במסתורי כביסה לבניין בן ארבע קומות, שכלל עבודה בגובה, עמד על 8,000 ₪.

יונה מועד העבודה

כמו שפסח הוא הזמן החם של תחום הניקיון וכמו שהקיץ הוא הזמן הלוהט של תחום מיזוג האוויר - מרחיקי היונים נהנים משני העולמות! האביב והקיץ הן התקופות המבוקשות שלהם כיוון שאז היונים אוהבות לקנן ומובילות לעלייה בביקוש להרחקתן. אבל, אם תצליחו להתאזר בסבלנות ולקבוע עם מרחיק היונים לקראת הסתיו והחורף, יש סיכוי שמרחיק היונים ייתן מחיר משתלם יותר.


מרחיקי יונים מומלצים

בכל אחד מאיתנו טמון הנדימן שרק מחכה לפרוץ החוצה, אבל כשמדובר בהרחקת יונים במרפסת גבוהה או על הגג, עדיף לא לקחת את הסיכון ולהזמין מרחיק יונים מקצועי מתוך מאגר מרחיקי יונים מומלצים, בו המרחיקים מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. בהצלחה! יונה


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק