מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת מקלחון פינתי

מתכננים להתקין מקלחון פינתי? אנחנו לגמרי מבינים אתכם, לא סתם הוא כל כך פופולרי! מקלחון פינתי חוסך מקום רב, נוח לתחזוקה וניקוי ומתאים לכל חדר רחצה. אז שנייה לפני הרכישה וההתקנה, הכנו עבורכם מדריך מפורט בו תוכלו לקבל את כל המידע הכי חשוב על מקלחון פינתי! מבטיחים לא להשאיר אף פינה פתוחה 🙂


מה זה מקלחון פינתי

מקלחון פינתי הוא מקלחון בעל דלת אחת או שתיים שתחום בין שני קירות כך שהוא סוגר את פינת החדר. הוא פופולרי מאוד בגלל שהוא חוסך מקום רב, קל לניקוי ומתאים לכל גודל של חדר רחצה.
 

דוש מקלחת מקלחון פינתי סטנדרטי – מקלחון פינתי שתוחם את פינת החדר בזווית של 90 מעלות, יש בו שתי דפנות קבועות ושתי דלתות כך שנוצרת צורה מרובעת או מלבנית.

דוש מקלחת מקלחון פינתי מעוגל – מקלחון פינתי בעל דלת אחת מעוגלת שסוגרת את פינת החדר.

דוש מקלחת מקלחון פינתי קטום – מקלחון פינתי בעל שלוש דפנות זכוכית. מטרתו לאפשר יותר מקום בחדר הרחצה על ידי "חיתוך" של דלתות המקלחון הפינתי הסטנדרטי והקטנת המקלחון. לרוב, ישתמשו במקלחון פינתי מסוג זה בחדרי רחצה קטנים במיוחד.

המידות הסטנדרטיות של מקלחון פינתי נעות בין 80X80 או 90X90 ס"מ על 190 ס"מ גובה. כמובן שתוכלו להזמין מידות גדולות יותר 🙂

סוגי מקלחונים פינתיים

דלתות למקלחון פינתי

אחרי שהבנתם איזה סוג של מקלחון פינתי מתאים לכם, הגיע הזמן לבחור את סוג הדלת. יש מספר סוגי דלתות למקלחון פינתי: הזזה, פתיחה ואקורדיון.

מקלחון דלת הזזה למקלחון פינתי - דלת שנעה על מסילה וזזה לצדדים, מתאימה יותר לחדרי רחצה קטנים וצפופים.

מקלחון דלת פתיחה למקלחון פינתי - דלת שנפתחת פנימה והחוצה, מתאימה יותר לחדרי רחצה רחבים.

מקלחון דלת אקורדיון למקלחון פינתי -  שתי דלתות שמתקפלות פנימה והחוצה ונצמדות לקיר. גם אופציה זו מתאימה יותר לחדרי רחצה קטנים וצפופים - אופן ההתקפלות שלה מאפשר יותר מקום בחדר הרחצה.


כששאלנו את מתקיני המקלחונים המומלצים במידרג מה עדיף - דלת הזזה או דלת פתיחה רובם ענו שהאופציה של דלת הזזה למקלחון פינתי הכי פחות מומלצת בגלל המשקל הרב שיושב על המסילות ויכול לגרום לתקלות ולקושי בהזזת הדלת. אם בכל זאת תרצו דלת הזזה, מומלץ שגודל המקלחון לא יהיה יותר מ- 85X85 ס"מ.

דלת פתיחה

זכוכיות למקלחון פינתי

ממש עוד קצת והמקלחון שלכם מוכן!  השלב הבא בתהליך יהיה בחירת הזכוכית.

העובי הסטנדרטי של זכוכית למקלחון הוא בין 6-8 מ"מ. יש מספר סוגים של זכוכיות שיכולות להתאים למקלחון פינתי:

זכוכית שקופה - זכוכית עם גוון ירקרק שתעניק לחדר הרחצה מראה מרווח יותר, אך לא תאפשר פרטיות אם אדם נוסף יהיה בחדר הרחצה. אם מעוניינים בזכוכית שקופה לחלוטין ניתן לבחור בזכוכית אקסטרה קליר

זכוכית מחוספסת "פפיטה" - זכוכית אטומה חלקית שמאפשרת הסתרה חלקית של המתרחץ.

זכוכית אטומה - תאפשר פרטיות רבה יותר למתרחץ אבל, אם חדר הרחצה שלכם קטן בחירה בזכוכית זו "תקטין" אותו עוד יותר ותיצור אווירה של צפיפות. דוגמא לזכוכית אטומה היא זכוכית חלבית - זכוכית אטומה על בסיס צבע לבן שיוצרת מראה מטושטש ומאפשרת הסתרה טובה יותר של המתרחץ.

שימו לב, מקלחון צריך להיות עשוי מזכוכית מחוסמת או רבודה ולעמוד בתקן של מכון התקנים הישראלי כדי להגן עליכם ככל הניתן במידה והזכוכית חלילה תישבר או תיסדק. לקבלת מידע נוסף על זכוכיות העומדות בתקן.


קנוי או הזמנה אישית

מקלחון קנוי או מיבוא זול יותר ממקלחון בהזמנה אישית. הצורך לחסוך בעלויות מובן לנו לגמרי, אבל חשוב לנו שתדעו שיש קושי במציאת חלקי חילוף איכותיים למקלחונים מיובאים או קנויים. במידה וכן מוצאים, רוב החלקים עשויים פלסטיק והמחיר שלהם כל כך גבוה שכנראה יהיה לכם עדיף לקנות מקלחון חדש.

אם החלטתם ללכת על מקלחון פינתי בהזמנה אישית, לרוב אתם תקבלו את הצעת המחיר לאחר פגישה עם בעל המקצוע בה תבהירו את הצרכים שלכם, ולא במהלכה. מרגע אישור הצעת המחיר, נדרשים בין 14-15 ימי עבודה לייצור הזכוכיות, וההתקנה עצמה לוקחת עד יום עבודה.


טיפים להתקנת מקלחון פינתי

אין בעיה לסמוך על בעל המקצוע שבחרתם, אנחנו בעד! אבל חשוב שתשימו לב למספר דברים במהלך הפגישה וההתקנה:

טיפ בשלב הפגישה, שימו לב שבעל המקצוע בודק את מצב השיפועים ברצפה כדי לאפשר ניקוז מים בצורה הטובה ביותר.

טיפ שימו לב שבעל המקצוע מתייחס לגודל חלל חדר הרחצה, מיקום וגודל פתח המקלחון - חשוב לבדוק שהמקלחון ממוקם במקום אסטרטגי ונוח ולדאוג לגודל פתח מקלחון מתאים. גודל פתח המקלחון צריך להיות רחב מספיק כדי לאפשר נגישות טובה אבל לא רחב מידי, פתח רחב מדי יקשה עליכם לפתוח ולסגור את דלתות המקלחון.

טיפ בשלב ההתקנה וודאו שאביזרי הפרזול בהם משתמש בעל המקצוע עשויים מחומר שלא מתקלף או מחליד לדוגמא, אביזרי פרזול עשויים פליז.

טיפ אל תתביישו לבקש מבעל המקצוע להשתמש בברגי נירוסטה ולא בברגים רגילים שנוטים להחליד ועלולים להישבר.


מחיר התקנת מקלחון פינתי

אם הגעתם עד לפה הגיע הזמן שנגיע לתכלס, לא? 
כמה עולה התקנת מקלחון פינתי?
 

מחיר התקנת מקלחון פינתי תלוי במספר גורמים: סוג המקלחון שנבחר, פתיחת המקלחון, סוג ושקיפות הזכוכית, מידות המקלחון, תוספות בהתאמה אישית וכו'.

בדרך כלל טווח המחירים של התקנת מקלחון פינתי יתחיל מ- 3,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-8,000 ש"ח.

כמו שציינו, המחיר תלוי במספר גורמים שמקשים להביא טווח מדויק, לכן דאגנו לכם למספר דוגמאות. יש לציין שהמחירים מתייחסים למקלחון פינתי בהתאמה אישית בגודל סטנדרטי עם זכוכית בעובי 8 מ"מ ולא כוללים צבעים והדפסים על הזכוכית:

כסף מחיר אספקת והתקנת מקלחון פינתי סטנדרטי עם דלת פתיחה וזכוכית שקופה, בגודל 80X80 ס"מ גובה 1.90 ינוע בין 3,000-4,000 ש"ח.

כסף מחיר אספקת והתקנת מקלחון פינתי סטנדרטי עם דלת אקורדיון וזכוכית אטומה, בגודל 80X80 ס"מ גובה 1.90 ינוע בין 3,000-4,500 ש"ח.

כסף מחיר אספקת והתקנת מקלחון פינתי מעוגל עם זכוכית מחוספסת, בגודל 80X80 ס"מ גובה 1.90 ינוע בין 6,000-8,000 ש"ח.


תחזוקת מקלחון

אז אחרי שעברתם את כל התהליך, הגיע הזמן שתדעו איך לשמור עליו:

כדי שתוכלו לשמור על הזכוכית במצב טוב לאורך זמן חשוב לנקות את דלתות המקלחון אחת לכמה ימים בשביל למנוע הצטברות של אבנית.

יש מגוון של דרכים לניקוי דלתות המקלחון: חומר יעודי לניקוי מקלחון, מטלית לחה ספוגה במים וחומץ, צמר פלדה מסוג 00 ועוד.

כששאלנו את מתקיני המקלחונים המומלצים במידרג מה הדרך הכי טובה לניקוי דלתות המקלחון רובם ענו שהאופציה של מטלית עם מים וחומץ היא הטובה ביותר.

כמו שחשוב לדעת מה לעשות, כדאי שתדעו גם מה לא לעשות. המנעו מלנקות את דלתות המקלחון כשהן רטובות, זה עלול לשרוט את הזכוכית, וודאו שאתם מנקים את זכוכית המקלחון על יבש.

את הפרזול של המקלחון כדאי לנקות עם ספוג הפלא.


מתקיני מקלחונים מומלצים במידרג

עכשיו כשהבנתם בדיוק איזה מקלחון פינתי אתם רוצים, נותר רק למצוא מתקין מקלחונים שילווה אתכם בתהליך. לא ננטוש אתכם כאן ובדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם רשימה של מתקיני מקלחונים מומלצים שיגרמו לכם לזמר במקלחת וייעצו לכם בכל שאלה קטנה שיש לכם.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק