מוקד מידרג: 1-700-707-233

שיטת הדירוג של מידרג

 

איך משתמשים במידרג

במידרג ישנן מאות אלפי חוות דעת של לקוחות קודמים כמוך על למעלה מ-6,500 בעלי מקצוע. בכל חיפוש תקבלו רשימה של בעלי מקצוע. הרשימה ממויינת לפי הציון הממוצע שקיבלו בעלי המקצוע מהלקוחות הקודמים. בעל מקצוע לא יכול לקנות את המיקום שלו ברשימה. רק הלקוחות קובעים!


המשמעות שלנו למילה "מידרג" היא רשימה מדורגת

בעלי המקצוע מבינים את כללי המשחק. כדי להיות בראש הרשימה - הלקוח צריך להיות מאוד מרוצה. כל דירוג שלילי מוריד את העסק למטה ברשימה, ו...מי שהממוצע שלו יורד מתחת ל- 9 יוצא מהמשחק.


איך פונים לבעלי מקצוע?

פשוט מחפשים מה שצריכים בשורת החיפוש. צוות מידרג מבצע בקרת איכות לכל עבודה וכדי שנוכל להתקשר ולקבל את חוות הדעת שלך על בעלי המקצוע אנחנו מבקשים את מספר הטלפון שלך. לאחר אימות מספר הטלפון שלך - באפשרותך לצלצל לכל מי שברשימה. אם ניסיתם להתחבר וקיבלתם הודעה שאתם לקוח חסום במידרג, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שיעזור לכם עם זה.


דירוג בעל מקצוע

לאחר כל שירות יש דירוג. צוות מידרג יצור איתך קשר כדי לקבל את הדירוג שלך. כל הדירוגים עולים לאוויר לטוב ולרע!

כל בעלי המקצוע כבר יודעים שבמידרג אין שום משחק עם הדירוגים. אנחנו קצת "ראש קשה" בעניין הזה. בעצם לא קצת. בעניין של הדירוגים יש שיאמרו עלינו (ובצדק) שאנחנו משוגעים מחייך

כאן תוכלו לקרוא עוד על כתיבת משוב במידרג


עסקים המעוניינים להצטרף למידרג

בעל מקצוע המעוניין להופיע באתר צריך לעבור תהליך קצר של בדיקת שביעות הרצון של לקוחותיו האחרונים ולהגיע לציון כולל של 9 לפחות, כך שנוכל לדעת שמדובר בעסק הראוי לתת שירות ללקוחות. 


בעל עסק? כאן ממלאים פרטים להצטרפות


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק