עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלתות פנלים

דלת פנלים מותקנת לרוב בכניסה לחניות פרטיות, ויש לה לא מעט יתרונות. תוכלו להתקין דלת פנלים מחומרים שונים, לעצב אותה בצבעים שונים ואפילו להחליט איך היא תיפתח. פה תמצאו את כל המידע על דלתות פנלים – כולל כמה עולה התקנת דלת פנלים. אז תיכנסו – הדלת פתוחה לרווחה

טכנאי שערים מומלצים להתקנת דלת פנלים


דלתות פנלים

דלתות פנלים הן דלתות שמיועדות להגן מפני פריצה, ולאפשר רק למי שצריך, להיכנס למקום. הן דומות לתריס, במובן שהפנלים מהן הדלת עשויה יכולים להתקפל והן פועלות על מנוע חשמלי.
גדר לרוב מתקינים דלתות פנלים בחנייה פרטית, הן נחשבות אסתטיות יותר משער חנייה חשמלי ואפשר להתאים אותן לעיצוב של הגדר בבית.

 

דלתות פנלים לחנייה

חומר לדלת פנלים

דלתות פנלים יכולות להיות עשויות משלושה חומרים שונים. שלושת החומרים מתאימים לדלתות, ולרוב בעלי המקצוע בוחרים לעבוד עם אחד מהחומרים הללו (כמו שאנחנו נקשרים לדובי או שמיכה, טכנאי שערים נקשרים למתכת, לכו תבינו) ודובקים בו:

גדר אלומיניום אלומיניום הוא חומר קל (יחסית) ולכן נהוג להכין ממנו שערים קטנים (שוב, יחסית). דלת פנלים שרוחבה ואורכה לא עולים על 3.5 מטרים, יכולה להיות עשויה מאלומיניום. היתרון של אלומיניום לעומת ברזל הוא שאלומיניום לא נהיה חלוד ולא דורש תחזוקה כלל.

גדר ברזל – ברזל הוא הבחירה הנפוצה ביותר לדלת פנלים, הוא חזק ועמיד וניתן לעצב ולצבוע אותו בסגנונות רבים. מה שכן, לפעמים יש צורך לחדש את הצביעה של הברזל אחרי שנים.

גדר ניילון – בשונה מניילון נצמד, הניילון ממנו מכינים שערים הוא די מסיבי. ניילון הוא חומר עמיד וחזק ונחשב ליחסית יקר אך איכותי.

 

דלת פנלים מאלומיניום

התקנת דלת פנלים

אם אתם מאלו שאוהבים לבוא מוכנים, סיכמנו איך יראה תהליך התקנת דלת פנלים, שלב אחרי שלב:

אחד מדידות והזמנה – טכנאי השערים יגיע אליכם כדי למדוד את השטח במדויק כהכנה לדלת פנלים. הוא יבין כמה מקום יש לכם ומה הדרישות שלכם ובהתאם לכך ימליץ על חומר לדלת – וכן תקבלו הצעת מחיר. בשלב הזה תוכלו לבחור עיצוב ואת אופן הפתיחה של הדלת (עינית, חיישן, wifi, וכו׳). ההמתנה לדלת תיקח עד 20 ימים ברוב המקרים. 

שתיים התקנת דלת פנלים – את הדלת עצמה ייקח כשעתיים להתקין, הטכנאי יבריג אותה למקום (כן, זה ידרוש קצת קידוחים) ויוודא שהפתיחה של הדלת לא פוגעת באף חפץ ונעשית בצורה חלקה. 

שלוש התקנת מנוע  – המנוע לדלת יותקן לאחר שהדלת ממוקמת כמו שצריך. אפשר להתקין מנוע חשמלי, מנוע סולארי או כל מנוע אחר (החל מייצור סיני ועד לייצור בהתאמה אישית). אם לא תשדרגו את המנוע, ברירת המחדל היא מנוע חשמלי שנפתח על ידי שלט. במקרה הצורך, תיקון שלט לשער חשמלי גם הוא לרוב יעשה אצל טכנאי שערים חשמליים.

שימו לב! לכל שער חשמלי יש גם מפתח שאמור לפתוח את השער ידנית במקרה של הפסקת חשמל.

ארבע התקנת חיישן – השלב האחרון הוא אופציונלי בלבד, והוא מאפשר לכם לפתוח את הדלת בדרכים שונות – נרחיב בפסקה הבאה.

 

מנוע לדלת פנלים

חיישן לדלת פנלים

אם תרצו להיות קצת יותר מודרניים, ולא לפתוח את דלת הפנלים עם שלט בלבד (וגם בואו נודה באמת, שלט נוטה ללכת לאיבוד) יש סוגים שונים של חיישנים, שמטרתם לפתוח את השער באופנים שונים. גם את החיישן יתקין לכם טכנאי שערים חשמליים, אתם רק תצטרכו לוודא שיש לכם שקע חשמלי במקום:

עין עינית – עינית תזהה רכב מתקרב ותיפתח אוטומטית. אפשרות קצת יותר מתוחכמת היא להזין לה מספרי רכב מסוימים שרק להם היא תיפתח. 

טלפון  מספר נייד – ניתן לחבר לדלת נייד שאם תתקשרו אליו הוא יפתח את השער. זה פתרון מתאים במיוחד לבניינים רבי קומות.

וויפיי קטן wifi – חיבור הדלת ל- wifi תאפשר לכם לפתוח את הדלת מהנייד, מרחוק או מקרוב. 

כוכבית קטנה תוכלו גם להתקין חיישנים שמשלבים בין הטכניקות האלו.

 

דלת פאנלים בעיצוב אישי

מחיר דלת פנלים

מחיר דלת פנלים מורכב מסוג הדלת בה תבחרו והעיצוב שלה, איזה מנוע תבחרו וכמובן גם החיישן. 

מחיר מחיר דלת פנלים בגודל 2X3 נע בין 8,000 ועד ל25,000 ש׳׳ח. אם תבחרו בדלת מניילון המחיר יהיה יקר יותר בכ-200 ש׳׳ח למטר. 

מחיר מחיר מנוע לדלת פנלים נע בין 1,500 ש׳׳ח ועד ל-4,500 ש׳׳ח. ככל שהמנוע משוכלל יותר והוא של חברה מוכרת יותר, הוא יהיה יקר יותר. שימו לב שהבדלי המחירים גם נובעים ממספר השלטים שתקבלו עם כל מנוע. 

מחיר מחיר חיישן עינית הוא כ-500 ש׳׳ח, כולל התקנה. 

מחיר מחיר חיישן חיבור לנייד הוא כ-500 ש׳׳ח, כולל התקנה. 

מחיר מחיר חיישן wifi הוא כ-1,500 ש׳׳ח, כולל התקנה.     

 

וכדי לקבל תמונה מלאה, הנה שתי דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות קודמים במידרג:

מחיר מחיר דלת פנלים מברזל עם עינית עלתה 9,550 ש׳׳ח. 

מחיר מחיר דלת פנלים בעיצוב אישי עם חיישן wifi עלתה 12,000 ש׳׳ח. 


טכנאים מומלצים להתקנת דלת פנלים

כל דלת שנסגרת היא פתח לדלת חדשה – דלת פנלים כמובן. ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאים מומלצים להתקנת דלת פנלים. כל הטכנאים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, אבל לא תמצאו טכנאים שהדירוג שלהם יורד מתחת ל-9.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה דלת פנלים?

מחיר דלת פנלים נע בין 8,000 לכמה עשרות אלפי שקלים. המחיר תלוי בגודל הדלת, סוג המנוע שתבחרו וגם האם תבחרו להתקין חיישן או לא. 

איך פותחים דלת פנלים?

דלתות פנלים נפתחות על ידי מנוע חשמלי שתוכלו לחבר לשלט או חיישן. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק