עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תריסי גלילה לעסקים

אחרון הלקוחות כבר עזב את העסק ואתם רק רוצים ללכת הביתה, לרבוץ על הספה בשקט ולגלול בפיד. זה הזמן להוריד את תריס הגלילה, ולהיות בטוחים שהעסק מוגן לחלוטין! תריסי גלילה לעסקים עשויים מברזל או אלומיניום ומייצרים שכבת הגנה נוספת מעבר לויטרינה של החנות, נגד פריצות וגניבות. פה תוכלו למצוא את כל המידע על תריסי גלילה לעסקים, גם מה המחיר שלהם. גללו למטה לכל הפרטים

טכנאים מומלצים להתקנת תריסי גלילה לעסקים


תריסי גלילה לעסקים

תריסי גלילה לעסקים מותקנים בקו הראשון לחנות, ומונעים פריצה. תריסי הגלילה נמצאים עוד לפני הויטרינה, ולא מותקנים עליה, ולכן הם למעשה שכבת ההגנה שנמצאת בחזית העסק שלכם. למרות השם המתעתע, התקנת תריסטי גלילה זו עבודה של מתקיני שערים חשמליים, ולא של אנשי תריסים קריצה

 

תריסי גלילה לעסקים

סוגי תריסי גלילה לעסקים

אולי מבחוץ נדמה שכל התריסים דומים זה לזה, אבל כשבוחרים את התריס שמתאים לעסק שלכם - חשוב לדעת שיש תריסים בעוביים שונים, ומחומרים שונים. 

לרוב, תריסי גלילה לעסקים עשויים מאלומיניום ומברזל, בטבלה תוכלו לראות את ההבדלים העיקריים בינהם:

 

  תריס גלילה לעסקים אלומיניום תריס גלילה לעסקים ברזל
עמידות נגד פריצות  עמידות בינונית עמידות גבוהה במיוחד
תחזוקה לא דורש תחזוקה דורש תחזוקה (שיוף וצביעה) אחת לכמה שנים
התקנה לרוב בחנויות בתוך מבנים לרוב בחנויות רחוב
מחיר 800-1,100 ש׳׳ח למטר 1,200-1,500 ש׳׳ח למטר

 

עובי תריסי גלילה לעסקים

נורה  ככל שהעובי של התריס עבה יותר, הוא נחשב לחזק ועמיד יותר.

לב שימו לב - אם אתם מתקינים תריס גלילה לעסק לצורך הוזלת פוליסת הביטוח שלכם, חשוב לוודא מה העובי המינימלי אותו חברת הביטוח שלכם דורשת (לרוב עובי גדול מ-1.5 מ''מ). 

 

עובי תריס גלילה לחנות

מנוע תריסי גלילה לעסקים

בדומה לכל מכשיר חשמלי, גם לתריסי גלילה יש מנוע. יש המון סוגים של מנועים לתריס חשמלי, וגם טווח המחירים שלהם רחב במיוחד. תוכלו לרכוש מנוע סיני, אירופאי או אמריקאי – ולהתקין אותו לכל סוג של תריס גלילה. חשוב לדעת שהמנוע לתריס הגלילה הוא החלק הכי רגיש בתריס, וזה שנוטה להתקלקל – אז רצוי להשקיע בו.

נורה שימו לב - מנועים לתריס חשמלי מגיעים בנפרד מהתריס עצמו (למרות שאת המנוע כמו את התריס, תרכשו מהמתקין), ולכן חשוב להתאים אותם למשקל התריס שמותקן אצלכם. 

 אם אתם תוהים איך ייפתח התריס - תריסי גלילה חשמלי לעסקים נפתחים באמצעות מפתח (סוויץ') או שלט (בכל מקרה תקבלו גם מפתח ידני לפתיחת התריס למקרה של הפסקת חשמל). תוכלו גם להתקין מנגנוני פתיחה נוספים כמו WIFI  או עינית חכמה, אבל זה נחשב פחות בטיחותי ויותר פריץ – וגם דורש תוספת תשלום. 

 

תריסי גלילה לעסקים במבנה

התקנת תריס גלילה לעסקים

תהליך התקנה של תריס גלילה לעסקים יכול לקחת עד חודש, בהנחה ואתם מזמינים את התריס בהתאמה אישית למידותיכם. ככה יראה תהליך ההתקנה:

אחד מדידות ובחירות – טכנאי שערים חשמליים יגיע כדי ויבדוק את השטח בו אתם רוצים את התריס. הוא יוודא שיש תשתית מתאימה להתקנת התריס, וימדוד את המקום כדי להזמין תריס בגודל מדויק (לרוב התריס יהיה מוכן תוך 14 ימי עסקים). ניתן לזרז את זמן האספקה אם יש במלאי תריס מתאים בגודלו. 

שתיים תשתית להתקנת תריס חשמלי – כדי להתקין תריס גלילה לעסק נדרשים כמה דברים – נקודת חשמל, קיר יציב להתקנה ומקום לקיפול התריס. אם אחד מאלו לא נמצא במקום – תידרש הוספה שלו לפני תחילת תהליך ההתקנה (מלבד נקודת חשמל – טכנאי שערים חשמליים עצמו יבצע את שאר ההכנות הדרושות).

שלוש התקנת תריס חשמלי – התשתית מוכנה והתריס המוזמן הגיע? עכשיו נישאר להתקין את התריס. תהליך ההתקנה לוקח כמה שעות בלבד - הוא יכלול קצת קידוחים, אז עדיף לסגור את העסק לשעות ההתקנה.  

ארבע התקנת מנוע לתריס חשמלי – התקנת מנוע לתריס הוא השלב האחרון בתהליך ההתקנה. המנוע מחובר לתריס ומוודאים שהוא עובד ולא משנה את מסלול הפתיחה של התריס. וזהו! תתחדשו. 

 

תריסי גלילה לחנויות חוץ

תריס גלילה לעסק - מחיר

מחיר תריסי גלילה לעסקים מתומחר לפי גודל התריס, החומר ממנו הוא עשוי וכן המנוע בו בחרתם.

מחיר מחיר מטר תריס גלילה מברזל נע בין 800 -1,100 ש''ח. 

מחיר מחיר מטר תריס גלילה מאלומיניום נע בין 1,200- 1,500 ש''ח.

מחיר מחיר מנוע חשמלי לתריס גלילה נע בין 800 -5,000 ש''ח. 

מחיר מחיר הקמת תשתית לתריס גלילה נע בין 350 – 1,000 ש''ח.

 המחירים כוללים התקנה ומע''מ. 

 

התקנת תריס גלילה - הצעות מחיר לדוגמא

כדי לתת לכם תמונה יותר ברורה לגבי מחיר תריסי גלילה לעסק, ריכזנו כמה מחירים ששילמו לקוחות קודמים במידרג על התקנת תריסי גלילה לעסק:

מחיר מחיר התקנת תריס גלילה מברזל בגודל 3X3 עלה 10,000 ש''ח.

מחיר מחיר התקנת תריס גלילה לעסק מאלומיניום בגודל 2X3 עלה 12,000 ש''ח.  

מחיר מחיר התקנת תריס גלילה לעסק מאלומיניום בגודל 3X3 שכלל הקמת תשתית עלה 13,500 ש''ח. 


טכנאים מומלצים להתקנת תריסי גלילה לעסקים

עם בטיחות של העסק לא מתעסקים, ובדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאי שערים חשמליים מומלצים להתקנת תריסי גלילה לעסקים. כל העסקים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, אז תוכלו לגלול בביקורות כדי לבחור בטכנאי המתאים לכם ביותר 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תריס גלילה לעסק?

מחיר מטר של תריס גלילה לעסק נע בין 800 -1,500 ש׳׳ח. כתלות בסוג החומר של התריס, העובי שלו והאם נדרשת הכנה להתקנתו. 

תריסי גלילה לעסק - אלומיניום או ברזל?

לרוב נהוג להתקין תריסי גלילה לעסק מאלומיניום בעסקים שנמצאים במבנים סגורים - דוגמת קניון. 

את תריסי הגלילה לעסק מברזל לרוב תמצאו בחנויות רחוב ועסקי בנמצאים בחוץ. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק