מוקד מידרג: 1-700-707-233

בניית מטבח חוץ מגבס

בניתם על מטבח חוץ לקיץ? אם עד עכשיו חשבתם שמטבח מגבס יכול להיהרס מרטיבות, תופתעו לגלות שמטבח חוץ מגבס עמיד בכל מזג אוויר. בניית מטבח חוץ מגבס היא פשוטה, ובעזרת איש גבס תוכלו לסיים אותה תוך יומיים. בנייה נכונה של מטבח חוץ מגבס תשמור על איכות המטבח במשך שנים. מה השלבים לבניית מטבח חוץ מגבס וכמה זה עולה? דקה לפני שאתם מזמינים את החברים לעל האש במטבח חוץ החדש - אנחנו כאן עם כל המידע 😊

 

מטבח חוץ מגבס עם דלתות אלומיניום

סוגי גבס למטבחי חוץ

כדי לבנות מטבח חוץ מגבס, תצטרכו להיעזר באיש גבס שיבנה את קונסטרוקציית המטבח וירכיב עליה את לוחות הגבס.

רגע לפני שנצלול לפרקטיקה של בניית מטבח חוץ מגבס, חשוב להכיר את סוגי הגבס השונים שיכולים להתאים למשימה. כמובן שלבניית מטבחי חוץ, צריך לבחור בסוג גבס שעמיד בפני מים.

שני סוגי לוחות גבס שמומלצים לבניית מטבח חוץ:

נקודה כחול לוח גבס כחול – לוח גבס כחול (שנקרא גם [BLUE [EX), הוא סוג הגבס הנפוץ ביותר לבניית מטבח חוץ. הגבס הכחול מתאים למזג אוויר קשה, החיתוך שלו נעשה עם סכין יפני ככה שקל לעבוד איתו, והוא אפילו עמיד בפני חום.

נקודה צהובה לוח גבס צהוב – לוח גבס צהוב (שנקרא גם דנסגלאס), הוא סוג גבס שמתאים לבניית מטבח חוץ כיוון שיש לו יכולת בידוד ועמידות בפני נזקים של חום ומים, בדומה לגבס הכחול. גבס צהוב עשוי מצמר זכוכית ככה שקשה לעבוד אתו ללא כפפות, והמחיר שלו מעט יקר יותר מהמחיר של הגבס הכחול.

 

איקס גבס ירוק – לא למטבחי חוץ

יש אנשים שיבחרו לבנות מטבח החוץ מגבס ירוק, כיוון שהוא עמיד בפני לחות. שימו לב שזה סוג הגבס הכי פחות מומלץ לבניית מטבח חוץ שאינו מקורה, כי אפילו שהוא עמיד בפני לחות, הוא לא עמיד מספיק בפני נזקים של מים והוא נוטה להיהרס אחרי כמה שנים.  

 

שימו לב שימו לב: כל לוח גבס מגיע במידות מסוימות, למשל, לוח גבס כחול מגיע ברוחב של 1.20 מטר. האורך של הלוח מגיע במידות שונות, אבל אפשר להזמין אותו בהתאמה אישית ולבצע חיתוך של הלוח לפי תוכנית המטבח שלכם.

 

קיר גבס ירוק

שלבי בניית מטבח חוץ מגבס

בניית מטבח חוץ מגבס לא לוקחת הרבה זמן ונעה בין יומיים לשלושה, בהתאם לגודל המטבח. לפני שנפרט על השלבים, חשוב להדגיש שרק בניית מטבח חוץ מגבס שנעשית בצורה מקצועית עם הלוחות המתאימים, תהיה עמידה מפני נזקים של מים וחום, תבודד את תכולת המטבח ותשמור עליו למשך הרבה שנים. הבנייה עצמה היא קלה לביצוע, כיוון שלוחות הגבס הם קלים לנשיאה ולחיתוך. 

 

אלו השלבים לבניית מטבח חוץ מגבס:

אחד תכנון מטבח חוץ – בשלב הראשון, איש הגבס יגיע אליכם כדי לקחת מידות של השטח בו תרצו לבנות את מטבח החוץ. זה הזמן להסביר לו איך אתם רוצים שהמטבח שלכם ייראה, ככה שתוכלו לעצב ולתכנן יחד מטבח חוץ עם שילוב של מקרר, טאבון, הוספת מחיצות או בניית מדפים, הכל לפי הרצון האישי שלכם. לאחר מכן, איש הגבס יכין תוכנית מסודרת של המטבח ויזמין את החומרים הדרושים.

 שתיים בניית הקונסטרוקציה והרכבת הלוחות – אחרי שהתוכנית מוכנה, איש הגבס יגיע אליכם כדי לבנות את מטבח החוץ. בשלב הראשון הוא ירכיב את הקונסטרוקציה של המטבח שעשויה מניצבי גבס מפלדה, ובסיום ההתקנה הוא ירכיב את לוחות הגבס על הקונסטרוקציה, אותם הוא יחבר אחד לשני בעזרת בורגי גבס.  

שלוש איטום ושליכט  – לאחר שלוחות הגבס מורכבים על הקונסטרוקציה, המטבח כבר יקבל צורה. לפני שלב החיפוי מומלץ לבצע שכבה של חומר איטום כמו סיקה פלקס ורק לאחר מכן ליישם את השליכט. האיטום אינו חובה, והמטרה שלו היא לספק שכבת בטיחות נוספת בפני נזקי רטיבות במטבח.

ארבע חיפוי המטבח – בשלב האחרון, נשאר לחפות את המטבח. אפשר לחפות מטבח חוץ מגבס בכל סוג חיפוי שתרצו ושיכול כמובן להיות עמיד לגשם, קור או חום. החיפויים שמתאימים למטבחי חוץ הם:: שיש, קרמיקה, בריקים ועוד. לצורך החיפוי תוכלו להיעזר באנשי שיש לחיפוי משטח העבודה, ובאנשי אלומיניום להרכבת דלתות אלומיניום לארונות המטבח.

 

נורה חשוב לדעת: אם יש צורך בעבודות חשמל במטבח, תצטרכו להזמין חשמלאי מוסמך שיחבר נקודות חשמל, טכנאי גז לחיבורי נקודות גז ואינסטלטור לתשתית האינסטלציה.

שימו לב שימו לב: חלק מקבלני גבס עושים בעצמם את עבודות האינסטלציה, ועובדים גם עם שאר אנשי מקצוע נוספים להשלמת בניית המטבח, ככה שלא תצטרכו להזמין בעצמכם בעל מקצוע שונה לכל עבודה.

 

מטבח חוץ מגבס עם חיפוי שיש ואבן

מחירים של מטבח חוץ מגבס

מחיר בניית מטבח חוץ מגבס משתנה בהתאם לגודל המטבח, ולסוג החיפויים.

שקל מחיר של בניית מטבח חוץ מגבס נע בין 500-600 ₪ למ"ר, לא כולל חיפוי ואיטום. 

אם תרצו להוסיף איטום על לוחות הגבס, תצטרכו להוסיף עוד 500 ₪ למ"ר.

אם אתם עדיין מבולבלים, אל דאגה, הוספנו כאן שתי הצעות מחיר לדוגמה של מטבח חוץ מגבס:

 

מטבח חוץ מגבס I

 

נקודה גודל המטבח: 2.70 מ"ר

נקודה כולל חיפוי בריקים

נקודה לוח גבס כחול

נקודה ללא איטום

שקל סך הכל מחיר מטבח חוץ מגבס: 6,000 ₪.

 

 

מטבח חוץ מגבס  II

 

גודל המטבח: 4 מ"ר

נקודה חיפוי קרמיקה

נקודה לוח גבס צהוב

נקודה כולל איטום

 

שקל סך הכל מחיר מטבח חוץ מגבס: 8,500 ₪.

 

שימו לב שימו לב: על מטבח חוץ מגבס תקבלו אחריות של כשנה–שנתיים על חומרי הגבס.

נורה חשוב לדעת: המחירים לא כוללים מע"מ.

 

מטבח חוץ מגבס עם חיפוי קרמיקה

אנשי גבס מומלצים לבניית מטבח חוץ מגבס

אם נפתח לכם התאבון והלכתם למדוד את החצר שלכם בשביל מטבח חוץ חדש, אתם כבר בחצי הדרך. רק נשאר לבחור באיש גבס מומלץ לבניית מטבח חוץ המתאים עבורכם. ריכזנו כאן רשימה של אנשי גבס מומלצים לבניית מטבחי חוץ מגבס עם חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי כל בניית מטבח חוץ מגבס, אנחנו מתקשרים לשמוע איך היה ומעדכנים חוות דעת וציון באתר. בהצלחה!

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי גבס יש למטבח חוץ?

כדי לבנות מטבח חוץ מגבס, יש שני סוגי לוחות גבס שיתאימו: לוח גבס כחול ולוח גבס צהוב. שניהם עמידים לתנאי חוץ, הם אטומים נגד מים ועמידים בחום. 

 

 

כמה עולה לבנות מטבח חוץ מגבס?

מחיר מטבח חוץ מגבס נע בין 500-600 למ"ר ₪, לא כולל חיפוי ואיטום.

האם מטבח חוץ מגבס עמיד בפני מים?

כן. בניית מטבח חוץ מגבס עם לוח כחול או צהוב, יהיה עמיד נגד מים ויחזיק בתנאי חוץ למשך שנים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק