עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

סולם קבוע לגג חיצוני – מחיר

מחיר סולם קבוע לגג חיצוני מתחיל מ- 2,800 ₪ ויכול לטפס גם ל- 10,000 ₪ ויותר. המחיר משתנה בהתאם לגודל הסולם, לאופן ההתקנה שלו, המידות ותקן הבטיחות שלו. במאמר הבא ריכזנו את כל המידע שכדאי לקחת בחשבון כשרוצים להתקין סולם עליה קבוע לגג החיצוני, כדי שהמחיר לא יטפס עד מעל לגג 😉. בואו נתחיל.


מחיר סולם קבוע לגג חיצוני

אם בחרתם להתקין סולם קבוע לגג החיצוני שלכם, לא בטוח שהמחיר עצמו יישאר קבוע.

כסף מחיר סולם קבוע לגג חיצוני של עד שישה מטרים, נע בטווח של 2,800-10,000 ₪, כולל התקנה ומע"מ.

אין ספק שזה טווח מאוד רחב, אבל אל דאגה, אנחנו לא משאירים אתכם ככה באוויר. בפסקה הבאה נרחיב על כל הדברים שישפיעו על מחיר סולם עליה קבוע לגג חיצוני.

 

סולם קבוע לגג חיצוני עם כלוב הגנה

מה משפיע על מחיר סולם קבוע לגג חיצוני?

ההתקנה של הסולם מורכבת מכמה פרמטרים שיקבעו מה יהיה המחיר הסופי של סולם קבוע לגג החיצוני שלכם.

ריכזנו כאן ארבעה פרמטרים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

 

אחד בטיחות הסולם

אחד הדברים שמשפיעים על המחיר של הסולם הוא תקן הבטיחות של הסולם. בכל סולם קבוע שאורכו מעל שני מטרים, חובה להתקין כלוב הגנה, שעונה על כללי בטיחות בזמן הטיפוס על הסולם. לסולם שגובהו מתחת לשני מטרים, אין צורך בכלוב ההגנה.

אם האורך של הסולם קצר יותר משני מטרים, המחיר ינוע בטווח של 1,400-1,600 ₪ למטר כולל התקנה ומע"מ.

כסף מחיר לסולם קבוע לגג חיצוני של כשני מטרים ללא כלוב הגנה, נע בין 2,800-3,200 ₪, כולל מע"מ.

כסף מחיר סולם קבוע לגג חיצוני עם כלוב הגנה באורך של 2.5 מטרים, יעלה כ-3,500 ₪ כולל מע"מ.

 

מספר שתיים  מורכבות הגישה לגג

פרמטר נוסף שיכול להשפיע מאוד על המחיר הסופי שתשלמו על סולם עליה קבוע לגג החיצוני, הוא דרכי הגישה אל הגג שלכם. אם ההובלה של הסולם עד לגג שלכם מורכבת, המסגר יצטרך להיעזר במנוף הרמה כדי להעלות את הסולם אל הגג.

כסף מחיר מנוף עד קומה שישית נע בין 400-600 ₪ לשעה.

כסף מחיר מנוף החל מקומה עשירית נע בין  1,000-1,500 לשעה.

 

מספר שלוש הובלה של הסולם

המחיר הסופי לסולם קבוע לגג חיצוני מורכב גם מהתוספת על ההובלה של הסולם עצמו. למרות שיש מסגרים שיכללו את ההובלה בתוך המחיר של הסולם, יש מסגרים שיבקשו עליה תשלום נוסף.

כסף מחיר הובלת סולם קבוע לגג חיצוני הוא כ-1,000 ₪ בתוך העיר, ומחוץ לעיר מחיר ההובלה מגיע גם ל-3,000 ₪, לא כולל מחיר הסולם.

 

מספר ארבע הוספת דלת נעילה לסולם

אם אתם רוצים לוודא שהעלייה על הסולם תהיה מבוקרת ותשמש לצורך של אנשי מקצוע בלבד, או כדי למנוע סכנות וטיפוס של ילדים על הגג, תוכלו להוסיף דלת נעילה לסולם.

דלת הנעילה מורכבת על הסולם בשלבים הראשונים שלו, כך שאף אחד לא יוכל לעלות על הסולם מלבד מי שמורשה לכך.

כסף מחיר הוספת דלת נעילה לסולם נע בין 400-500 ₪, כולל מנעול.

 

שימו לב טיפ מאיתנו: אם יש לכם כמה נקודות עליה לגג בהן אתם רוצים להרכיב סולם קבוע בגג החיצוני, אנחנו ממליצים לבדוק עם המסגר האם הרכבה של כמה סולמות תוזיל את המחיר.

בעיקרון, הרכבה של כמה סולמות לא תוזיל באופן משמעותי את המחיר הסופי, אבל היא כן יכולה להוריד אותו בכמה אחוזים בודדים, ככה ששווה לנסות.

 

צביעת סולם עליה קבוע לגג חיצוני

עד עכשיו דיברנו על דברים שישפיעו על המחיר של הסולם הקבוע לגג החיצוני שלכם, אבל נחמד גם לדעת שיש דברים שלא ישפיעו על המחיר בכלל, כמו הצביעה של הסולם.

סולמות קבועים לגגות עשויים מברזל מגוולן (שמונע תהליכי החלדה). הברזל הוא חומר חזק והוא נוטה לשמור על עצמו למשך הרבה שנים.

כתם צבע  לאחר תהליך הגלוון של הברזל , צריך לצבוע אותו בתנור, ואפשר לצבוע אותו בצבעים שונים. בחירת הצבע של הסולם לא תשפיע על המחיר הסופי של הסולם, כך שתוכלו לבחור איזה צבע שמתחשק לכם 😉.

 

סולמות קבועים לגג חיצוני

תקנים ואישורים לסולם עליה קבוע לגג חיצוני

התקנה של סולם קבוע לעליה לגג חיצוני מתבצעת בגגות פרטיים, במבנים תעשייתיים, במאגרי מים ועוד. כיוון שטיפוס על סולם יכול להיות מסוכן, ההתקנה חייבת לעמוד בתקנים שמוודאים שהוא עומד בכל כללי הבטיחות:

 

אישור תקן בטיחות לסולם ללא כלוב הגנה – כמו שכבר אמרנו, סולמות קבועים של עד שני מטר לא דורשים הוספה של כלוב הגנה, אבל נדרש להתקין בהם מאחזי יד לצדי הסולם, כדי שתתאפשר אחיזה בטוחה על הסולם.

אישור תקן בטיחות לסולם עם כלוב הגנה – לפי התקן הישראלי, סולמות קבועים לגג חיצוני שאורכם מעל לשני מטרים מחויבים בהתקנה של כלוב הגנה שמספקת תמיכה לגוף בזמן הטיפוס.

אישור מידות תקניות לסולם קבוע לגג חיצוני – מידות הסולם גם הן צריכות לעמוד בתקן בטיחות, שמוודא שמעבר בין שלב לשלב מספיק בטיחותי. ההפרש המקסימלי בין שלב לשלב צריך להיות עד 30 ס"מ. רוחב הסולם עצמו צריך להיות מינימום 40 ס"מ.

שימו לב שימו לב: אם הסולם שלכם צריך לשמש אתכם באופן קבוע, לעלייה של בעלי מקצוע שונים עם כלי עבודה, מומלץ שרוחב הסולם יהיה כ-60 ס"מ לפחות.

נורה אישור מהנדס – שימו לב שאין חובה של אישור מהנדס בהתקנת הסולם קבוע לעליה לגג חיצוני. אם בכל זאת אתם רוצים לוודא שהסולם שאתם מתקינים יעמוד בכל תקני הבטיחות, תוכלו להתייעץ עם קונסטרוקטור.

 

סולם קבוע לגג עם כלוב הגנה

הצעות מחיר לסולם קבוע לגג חיצוני

אם אתם עדיין לא בטוחים כמה בדיוק עולה כל הסיפור של התקנת סולם קבוע לגג חיצוני, ריכזנו כאן הצעות מחיר לדוגמה של סולמות קבועים לגג חיצוני:

 

מחיר סולם קבוע לגג חיצוני בקומה רביעית

נקודה כולל התקנה והובלה

נקודה ללא שירותי מנוף

נקודה כולל התקנת דלת נעילה

נקודה אורך הסולם: שני מטרים

שקל סך הכל מחיר סולם קבוע לגג חיצוני: 3,200 ₪, כולל מע"מ.

 

מחיר סולם קבוע לגג חיצוני בקומה שישית

נקודה כולל התקנה ותוספת הובלה

נקודה אורך הסולם: 4.5 מטרים

נקודה כולל כלוב הגנה

נקודה ללא דלת נעילה

 שקל סך הכל מחיר סולם עליה קבוע לגג חיצוני: 7,300 ₪, כולל מע"מ.

 

מחיר סולם קבוע לגג חיצוני בקומה עשירית

נקודה כולל התקנה והובלה

נקודה הרמת סולם עם מנוף

נקודה אורך הסולם: 6 מטרים

נקודה כולל כלוב הגנה

נקודה כולל דלת נעילה

שקל סך הכל מחיר סולם עליה קבוע לגג חיצוני: 9,000 ₪, כולל מע"מ.

 

שימו לב שימו לב: חלק מהמסגרים יתנו לכם אחריות של שנה לפחות על ליקויים בסולם, ועל כך מומלץ לשאול את המסגר לפני תחילת העבודה.

 


מסגרים מומלצים להתקנת סולם קבוע לגג חיצוני

אם אתם צריכים סולם קבוע או שניים על הגג החיצוני שלכם, זה הזמן להזמין איש מקצוע. רגע לפני שאתם מוציאים סרט מדידה ועולים על הגג, לא פחות חשוב שתבחרו במסגר מקצועי שיתכנן את הסולם המתאים והבטוח ביותר עבורכם. בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן רשימה של מסגרים מומלצים שמתמחים בהתקנה של סולמות קבועים לגגות חיצונים. לאחר כל עבודה שהמסגר מבצע עבורכם, אנחנו מתקשרים כדי לשמוע איך היה, ומעדכנים את הדירוג שלכם באתר. בהצלחה!

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של סולם קבוע לגג חיצוני?

מחיר סולם קבוע לגג חיצוני נע בטווח של 2,800-10,000 , בהתאם לאורך הסולם, ומורכבות ההתקנה. 

מה משפיע על המחיר של סולם קבוע לעליה לגג חיצוני?

יש כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר של הסולם. למשל, יש מסגרים שמוסיפים להצעת מחיר את ההובלה וההתקנה ויש כאלה שלא. לכן, המחיר הסופי של הסולם משתנה בהתאם למורכבות ההתקנה, ולתוספת על הובלה. בנוסף, סולמות מעל שני מטרים מחויבים בהתקנה של כלוב הגנה, מה שמייקר את המחיר הסופי של הסולם. 

האם צריך אישור להתקנת סולם קבוע לגג חיצוני?

התקנה של סולם קבוע בגג חיצוני לא מחייבת אישור של מהנדס, אבל הסולם עצמו חייב לעמוד בתקני בטיחות ומידות מסוימות שנקבעו לפי התקן הישראלי, על מנת לשמור על הבטיחות של המשתמשים בסולם. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק