עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר ניתוק קודן לרכב

מחיר ניתוק קודן רכב נע בין 150-700 ₪ והוא תלוי במורכבות הקודן, בכספת ובמספר העלוקות. את הניתוק אי אפשר לבצע לבד, אבל אנחנו כאן בשביל לנסות ולדייק כמה יעלה ניתוק הקודן שלכם - איך הכספת משפיעה על המחיר, כמה עולה ניתוק של 2 עלוקות והאם סוג הרכב משנה.  5 דקות כאן ואתם מנותקים

קודן לרכב

כמה עולה ניתוק קודן לרכב?

כסף מחיר ניתוק קודן לרכב ללא כספת נע בין 150-450 ₪, לא כולל מע"מ.

כסף מחיר ניתוק קודן לרכב עם כספת נע בין 500-700 ₪, לא כולל מע"מ.

בטח שמתם לב שטווח המחירים יחסית רחב. מיד נרחיב על כל הפרמטרים שמשפיעים על המחיר, אך בינתיים נאמר שמתקין המערכות לא תמיד יודע להגיד מראש כיצד בנוי הקודן הספציפי שלכם ולכן המחיר יכול להשתנות לאחר הבדיקה שלו.

 

קודן רכב מנותק

מה משפיע על מחיר ניתוק קודן לרכב?

יש מספר גורמים המשפיעים באופן ישיר על מחיר ניתוק קודן לרכב - מספר הניתוקים, מורכבות הקודן והכספת. יאללה מספיק עם הקידודים, בואו נרחיב.

 

מספר העלוקות בקודן

בכל קודן יש חיתוך של כבלים. מה זה בעצם אומר? במהלך התקנת קודן לרכב טכנאי המערכות חותך את אחד מהחוטים שאחראים על ההתנעה - דלק או אימובלייזר לדוגמה. על גבי החיתוך מניחים את העלוקה וברגע שתקישו את הקוד העלוקה תחבר בין החלקים השונים והרכב שלכם יותנע. כאשר מתקינים קודן ניתן לשים עלוקה אחת, אך גם ניתן לעשות עד 3 עלוקות.

ככל שמספר העלוקות יהיה גבוה יותר, זה יקשה על הגנב בנטרול הקודן אך כמובן, יקשה גם על טכנאי המערכות בניתוק הקודן והמחיר יעלה בהתאם. יש לציין שיש עלוקות רגילות ויש כאלו אלחוטיות, אך זה לא אמור להשפיע על המחיר.

כסף מחיר ניתוק קודן לרכב עם עלוקה אחת נע בין 150-350 ₪.

כסף כל עלוקה נוספת על הקודן צפוי להוסיף למחיר כ-100-150 ₪ בממוצע.

 

כספת על הקודן

כדי להגביר את רמת המיגון של הרכב, ניתן לשים כספת מברזל או מאלומיניום על מקום הניתוק. ברוב המקרים זה יקרה כאשר הביטוח ידרוש זאת. כאשר הגנב יגיע אל מקום הניתוק, הוא ייתקל בכספת, מה שיקשה עליו מאד את הפריצה. אך גם כאן זה כמובן ישפיע על טכנאי המערכות ויגדיל משמעותית את מחיר ניתוק קודן לרכב.

יש לציין שגם מיקום הכספת יכול להשפיע על המחיר. כך שאם לדוגמה הכספת מונחת על הסטרטר המחיר צפוי להיות גבוה משמעותית, מכיוון שיותר מורכב להגיע אליו.

כסף מחיר ניתוק קודן לרכב עם כספת נע בין 500-700 ₪.

כסף מחיר ניתוק קודן לרכב עם כספת לסטרטר נע בין 900-1,2000 ₪.

 

קודן רכב לפני ניתוק

 

סוג הרכב ומורכבות הקודן

באופן עקרוני סוג הרכב לא משפיע על המחיר, אך הוא כן עשוי ללמד על מורכבות הקודן, מה שישפיע על המחיר. לדוגמה, חברות ליסינג מתקינות קודנים מורכבים בהם העלוקות נמצאות במקומות פחות נגישים, כדי להקשות עוד יותר על הגנב.

בנוסף, ברכבים מסוימים, למשל מאזדה 3, יש הרבה יותר מקומות לשים את העלוקה, מה שמקשה על החיפוש שלה. בכל מקרה, לא תמיד טכנאי המערכות יידע להגיד כמה העבודה מורכבת, מכיוון שהוא לא יודע איפה התקינו את העלוקה, ולכן הוא יקבע איתכם מחיר עבור עבודה סבירה של שעה - שעתיים. אם משך העבודה יתארך והעניינים יסתבכו, בהחלט ייתכן שהמחיר יעלה.

כסף מחיר ניתוק קודן ברכב ליסינג נע בין 400-600 ₪ בממוצע.

 

מקום העבודה

ניתוק קודן לרכב עושים או כשאין ברירה והרכב נעול, או שפשוט נמאס לכם מתיקוני הקודן. במקרה שנמאס לכם, תוכלו להגיע אל טכנאי המערכות ולא צפויה להיות בעיה. במקרה שהרכב שלכם ננעל, טכנאי המערכות יצטרך להגיע אליכם, מה שצפוי לעלות לכם יותר.

כסף מחיר מינימום לניתוק קודן לרכב בבית הלקוח הוא כ-300 ₪ בממוצע.

 


תמונות של קודן לרכב - במידרג

תיקון קודן אזעקה ברכב.
צילום: גיל רוזנברג, תל אביב.
תיקון קודן ברכב מסוג יונדאי איוניק.
צילום: מליסה וארמפלש, באר יעקב.
תיקון קודן.
צילום: דן רוסא, הוד השרון.
תיקון מצלמת רוורס.
צילום: י. א. לוד.
תיקון קודן, התקנת מערכת מולטימדיה ומצלמת דרך ...
צילום: איגור דוידקין, ראשון לציון.
אספקת והתקנת מערכת מולטימדיה ותיקון רמקולים ...
צילום: אייל אשכול, באר שבע.
תיקון קודן שבור.
צילום: עידן ז. תל אביב.
תיקון קודן מקולקל.
צילום: יפעת ס. כוכב יאיר.
תיקון קודן.
צילום: איציק יצחק, תל אביב.
תיקון חיישני רברס.
צילום: אלי פ. גני תקווה.

מחיר ניתוק קודן לרכב - הצעות מחיר לדוגמה

כדי להקל עליכם בעיכול כל הפרמטרים המשפיעים על מחיר ניתוק קודן לרכב, ריכזנו כאן מספר הצעות מחיר שממש יכולות להיות המקרה שלכם. חשוב לציין שבהרבה מקרים לא תוכלו לדעת כמה עלוקות וכספות יש אצלכם בקודן, אבל מתקין המערכות יוכל להראות לכם כמה יש וכך לקבוע את המחיר.

 

1. ניתוק קודן לרכב - הצעת מחיר לדוגמה

מספר עלוקות: 1

כספת: ללא

מקום העבודה: מוסך

כסף סה"כ מחיר ניתוק קודן לרכב - 150 ₪.

 

2. ניתוק קודן לרכב - הצעת מחיר לדוגמה

מספר עלוקות: 2

כספת: רגילה

מקום עבודה: בית הלקוח

כסף סה"כ מחיר ניתוק קודן לרכב - 600 ₪.

 

3. ניתוק קודן לרכב - הצעת מחיר לדוגמה

מספר עלוקות: 1

כספת: על הסטרטר

מקום עבודה: בית הלקוח

כסף סה"כ מחיר ניתוק קודן לרכב - 1,000 ₪.

 

חיפוש עלוקה במסגרת ניתוק קודן לרכב

האם אפשר לבצע ניתוק קודן לרכב לבד?

באופן כללי, לא תמיד כדאי לנתק קודן לרכב בכלל - מעבר לעובדה שתהיו חשופים לגניבות, ניתוק הקודן עשוי להוביל לביטול הביטוח ושווה לבדוק את זה מראש. בכל מקרה, אם החלטתם שאתם רוצים או צריכים לבטל את הקודן, תהיו חייבים לקחת בעל מקצוע שמוסמך לניתוק מסוג זה. כמו שבטח הבנתם, הקודן מחובר למערכות הפנימיות של הרכב ולכן כל ביצוע לא נכון של הניתוק יכול להיות קריטי לתפעול הרכב. בקיצור, התשובה היא לא - פשוט אל תנסו לנתק את הקודן לבד :)


מתקיני מערכות מומלצים לניתוק קודן לרכב

את הקודן שלכם אתם רוצים לנתק, אבל כדאי מאד שבעל המקצוע לא יהיה מנותק. בדיוק בגלל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של מתקיני מערכות לניתוק קודן לרכב מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר שהקודן ינוטרל, נציג מידרג יתקשר אליכם וייקח חוות דעת וציונים, ככה שהציונים באתר תמיד מעודכנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק