מוקד מידרג: 1-700-707-233

העברת מובילאיי מרכב לרכב

קניתם רכב חדש ואתם רוצים להעביר את המובילאיי מהרכב הקודם? העברת מובילאיי מרכב לרכב מתאפשרת רק אם לא נעלתם את המובילאיי. מה זה אומר לנעול את המובילאיי, האם כדאי לעשות את זה, איך מעבירים אותו לרכב אחר, וכמה עולה העברת מובילאיי מרכב לרכב? ריכזנו לכם כאן כל מה שצריך לדעת על העברת מובילאיי מרכב לרכב.

מוח מובילאיי לאחר העברה מרכב לרכב

מתקיני מערכות מומלצים להעברת מובילאיי מרכב לרכב


האם אפשר להעביר מובילאיי מרכב לרכב?

העברת מובילאיי מרכב לרכב תלויה בשאלה אם המובילאיי נעול. מה זה בדיוק אומר? אז ככה: כשאתם מתקינים את המובילאיי ברכב לראשונה, יש לכם אפשרות לסגור אותו כך שיהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהרכב. אם תעשו את זה, כאמור, לא תוכלו לשנות את מיקומו ותגזרו את המשך חייו ברכב היפה שלכם.

אם לא נעלתם את המובילאיי תוכלו להעבירו לכל רכב אחר ללא בעיה. אולי האפשרות שלא לנעול אותו נשמעת מפתה, אך כמו שתראו מיד, לרוב זה בכלל לא משתלם. כמו כן, ברכבים חדשים שמגיעים עם מערכת מובילאיי מותקנת מהיצרן, לא קיימת אפשרות של העברת מובילאיי מרכב לרכב מכיוון שהוא מגיע כבר נעול.

 

מובילאיי לפני העברה מרכב לרכב

האם כדאי לנעול את המובילאיי?

כמו שבטח הבנתם, העברת מובילאיי מרכב לרכב אפשרית רק אם הוא לא נעול. אז למה בעצם לנעול את המובילאיי? החל משנת 2017 רכבים פרטיים שהתקינו מובילאיי זכאים להנחה של 1,500 שקלים באגרות הרישוי. ההנחה מתפרסת על שלוש שנים - בשנה הראשונה והשנייה תקבלו הנחה של 700 ₪ כל שנה, ובשלישית עוד הנחה של 100 ₪. את ההנחה הזו ניתן לקבל אך ורק אם נעלתם את המובילאיי ברכב.

בנוסף, חברות הביטוח מעודדות התקנת מובילאיי ונותנות הנחה של מאות שקלים בביטוח למי שבוחר להתקין את המערכת. התקנת מובילאיי עולה כ-2,000 ₪ בממוצע, כך שאם נוריד את ההנחה של ה-1,500 ₪ ואת ההנחה של הביטוח, יוצא שאנחנו כמעט ולא משלמים על התקנת המובילאיי. אם נוותר על נעילת המובילאיי, אמנם נוכל להעביר אותו מרכב לרכב ולחסוך כסף בהמשך, אך נאבד את ההנחה המשמעותית שמגיעה עם ההתקנה שלו.

חשוב לציין שיש רכבים, כדוגמת אלו שאינם מחוייבים באגרת רישוי מלאה, שלא זכאים להנחה של ה-1,500 ₪. במקרה כזה, מומלץ יותר לא לנעול את המובילאיי ולהשאיר את האופציה להעבירו לרכב אחר בבוא העת. את זכאותכם תוכלו לבדוק בקלות באתר של מובילאיי על ידי הקלדת מספר הרכב.

 

מוח מובילאיי ברכב

תהליך העברת מובילאיי מרכב לרכב

המובילאיי שלכם לא נעול ואתם רוצים להעביר אותו לרכב אחר, מה עכשיו? בשלב הראשון, כשתגיעו למתקין מערכות הרכב, הוא יוודא איתכם שבאמת המובילאיי לא נעול. אם אתם לא יודעים, ניתן לבדוק את זה עם חברת מובילאיי. בכל מקרה, אם אתם לא יודעים בוודאות שהמובילאיי לא נעול ממש לא כדאי לנחש. איש המערכות עלול לסמוך עליכם ולהתחיל לעבוד עד שיגלה בשלבים מתקדמים שפשוט אי אפשר לעשות את זה.

אם באמת המובילאיי לא נעול, טכנאי המערכות יפרק אותו ויעביר את המובילאיי מרכב לרכב. זמן הפירוק הוא 40 דקות בממוצע, וההתקנה ברכב החדש תיקח כשעה ורבע פחות או יותר. כמובן שגם כאן תצטרכו להחליט אם לנעול את המובילאיי ברכב החדש.

 

מובילאיי לאחר התקנה ברכב

מחיר העברת מובילאיי מרכב לרכב

כסף מחיר העברת מובילאיי מרכב לרכב נע בין 500-600 ₪ בממוצע, לא כולל מע"מ, ואינו תלוי בסוגי הרכב.

כמו כן, אם תרצו רק להיפטר מהמובילאיי ללא התקנה ברכב חדש, תוכלו לפרק אותו בעלות של 400 ₪ בממוצע. עם זאת, מתקיני המערכות באתר מידרג ממליצים באופן גורף להשאיר את המובילאיי ברכב על מנת להציל חיים.


מתקיני מערכות מומלצים להעברת מובילאיי מרכב לרכב

אמנם לא נעלתם את המובילאיי שלכם, אבל על מתקין המערכות שלכם אתם צריכים להיות נעולים. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של מתקיני מערכות לרכב מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר כל העברת מובילאיי מרכב לרכב נציג אתר מידרג יתקשר ללקוח, יוודא שהכל עבר כמו שצריך וייקח חוות דעת וציונים, כך שהציונים באתר תמיד מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

האם אפשר להעביר מובילאיי מרכב לרכב?

ניתן להעביר מובילאיי מרכב לרכב רק אם הוא לא נעול. אם נעלתם אותו בשעת ההתקנה לא תוכלו להעבירו לרכב חדש ותיאלצו לקנות מובילאיי חדש.

האם כדאי לנעול את המובילאיי?

נעילת מובילאיי אמנם תמנע מכם את אפשרות העברת מובילאיי מרכב לרכב אך ברוב המקרים תתן לכם הנחה של 1,500 באגרות הרישוי כך שאם אתם זכאים להנחה זו בהחלט שווה לנעול את המובילאי.

כמה עולה העברת מובילאיי מרכב לרכב?

מחיר העברת מובילאיי מרכב לרכב נע בין 500-600 ₪ בממוצע ואינה משתנה לפי סוג הרכב.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק