מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון פגוש - מחיר

תראו אנחנו לא מאשימים אתכם, המדרכה הזאת הגיעה משום מקום, הטמבון היה קורבן של אבני שפה תוקפניות. בכל מקרה, צריך לתקן את הפגוש עכשיו. מחיר תיקון הפגוש לא משתנה בין תיקון פגוש קדמי לפגוש אחורי, וטווח המחירים נע בין 500 ₪ במקרים קלים ל-1,800 ₪ במקרים חמורים יותר. עוד פירוט על מחיר תיקון פגוש, מחיר החלפת פגוש, ומחיר צביעה – כאן למטה.


תיקון פגוש – מחיר

מחיר תיקון פגוש מושפע בעיקר מחומרת הפגיעה (נרחיב על זה עוד מעט)

לפני שאנחנו צוללים לעומק המחירים חשוב לציין שהמחירים במאמר לא כוללים מע"מ.

מחיר מחיר חיבור פגוש שהתנתק נע בין 50-200 ₪ לחיבור פגוש שהתנתק חלקית, ובין 200-400 ₪ לתיקון פגוש שהתנתק לגמרי או כמעט לגמרי.

מחיר מחיר תיקון פגוש עם שקע בסיסי או קרע אחד נע בין 200-500 ₪.

מחיר מחיר תיקון פגוש שנפגע בצורה רצינית נע בין 400-1,000 ₪.

אם הפגוש שלכם זקוק לתיקון רציני, שימו לב שרוב הסיכויים שתצטרכו גם צביעה, ולכן מחיר התיקון ינוע כבר בין 700-1,000 לתיקון קל בפגוש כולל צביעה ובין 1,000-1,800 ₪ לתיקון פגיעה חמורה בפגוש כולל צביעה. המחיר יכול לעלות במקרים של תיקונים מורכבים במיוחד או של רכבי יוקרה, ולכן פחח הרכב תמיד ייתן לכם הצעת מחיר לתיקון הפגוש רק אחרי שיראה את הפגיעה ויבין איזה תיקון הפגוש צריך, אל תצפו להצעת מחיר מדויקת בטלפון. עוד מעט תהיה גם טבלה מסודרת עם מחירים ששילמו לקוחות מידרג על תיקון פגוש.

תיקון  מכה בטמבון

מה משפיע על מחיר תיקון פגוש

מחיר תיקון פגוש ללא צביעה נע בין 200-1,000 ₪, ומחיר תיקון פגוש כולל צביעה נע בין 700-1,800 ₪

אלו הגורמים שישפיעו על מחיר תיקון הפגוש:

טמבון קדמי חומרת המכה – ככל שהתיקון שהפגוש צריך הוא מקיף יותר, המחיר יתייקר, פשוט כי נוספות שעות עבודה והתיקון מצריך יותר מאמץ.

טמבון קדמי האם צריך לפרק את הפגוש – לפעמים אי אפשר לתקן את הפגוש בלי להוריד אותו מהרכב. פירוק הפגוש יוסיף למחיר תיקון הפגוש בין 200-400 ₪.

טמבון קדמי סוג הרכב – במקרה של החלפת פגוש, יש הבדל משמעותי בין פגוש של רכבי יוקרה לבין פגוש של מכונית משפחתית. כמה משמעותי? החלפת פגוש של רכב יוקרה יכולה לעלות גם 30,000 או 15,000 ₪, בזמן שמחיר החלפת פגוש של רכב ממוצע לא יהיה גבוה מ-5,000 ₪.

טמבון קדמי האם צריך לצבוע את הפגוש – צביעת הפגוש תוסיף למחיר התיקון בין 400-900 ₪, נפרט על זה עוד מעט.

תיקון פגוש אחורי

צביעת פגוש – מחיר

מחיר צביעת הפגוש מושפע מגודל העבודה והמורכבות שלה, כך שאם הפגוש שלכם גדול במיוחד או שיש בו חלקים רבים שצריך לפרק, צפו להתייקרות של העבודה. זה נכון גם לשאלה אם מדובר בצביעה נקודתית או שאתם צובעים את כל הפגוש.

גורם נוסף שמשפיע על המחיר הוא סוג הצבע - המחירים בשורות הבאות הם מחירים של צביעת פגוש בצבע רגיל, צביעה בצבע פנינה תוסיף למחיר בין 100-200 ₪.

מחיר מחיר צביעה נקודתית של פגוש נע בין 200-500 ₪.

מחיר מחיר צביעת כל הפגוש נע בין 600-900 ₪ לפגוש סטנדרטי, ובין 750-1,000 ₪ לפגוש גדול או מורכב במיוחד.

המחירים לא כוללים תיקוני פחחות בפגוש.

תיקון וצביעת פגוש

החלפת פגוש – מחיר

לפעמים פחח הרכב יחליט שאין ברירה, ועדיף להחליף את הפגוש מלתקן אותו. זה יקרה אם בלתי אפשרי לתקן את הפגוש, או שהתיקון יעלה יותר מהחלפת הפגוש. בנוסף, כמעט בכל המקרים שבהם תערבו את הביטוח, שמאי הרכב יאשר החלפת פגוש במקום תיקון.

טווח המחירים של החלפת פגוש הוא רחב מאוד ומשתנה בין רכבים. ברכבי יוקרה המחיר יכול להגיע בקלות גם ל-10,000 ₪. ברכבי מיני ורכבים משפחתיים, לעומת זאת, המצב קצת יותר פשוט.

מחיר מחיר החלפת פגוש ברכב ממוצע נע בין 1,000-5,000 ₪, תלוי בסוג הרכב. עם זאת, בדרך כלל המחיר לא יהיה גבוה מ-3,000 ₪.

אם תרצו לחסוך במחיר תיקון הפגוש, תוכלו להחליף את הפגוש בפגוש משומש או בפגוש תואם מקור. ברוב המקרים פגוש תואם מקור נראה ממש כמו הפגוש שהחברה מייצרת, אבל המחיר שלו נע בין 50%-70% פחות ממחיר הפגוש המקורי.

החלפת פגוש אחורי

מחירי תיקונים נוספים בפגוש

כשעוברים תאונה, לפעמים נראה לנו שצריך לתקן רק את הפגוש, אבל לאחר בדיקה של פחח רכב נגלה שמתחת לפני השטח יש עוד תיקונים לא צפויים. אלו התוספות שעלולות להיות למחיר תיקון פגוש:

תופסני פגוש: אם התאונה הייתה רצינית, סיכוי סביר שנשברו גם התפסים שמחברים את הפגוש לרכב.

מחיר מחיר החלפת תופסן פגוש ברכבים פשוטים נע בין 200-600 ₪ לכל תופסן, תלוי ביצרנית הרכב. ברכבי יוקרה המחיר יכול לעלות משמעותית.

מכות פח מתחת לפגוש: ברגע שמפרקים את הפגוש, אפשר לזהות מכות בגוף הרכב עצמו, ותיקון ומילוי שלהן יעלה את המחיר.

מחיר מחיר תיקון מכות בפח שתחת הפגוש נע בין 400-600 ₪ לכל מכה.

החלפת פנסים: עוד תוספת לא צפויה למחיר תיקון פגוש קדמי היא החלפת הפנסים, שיכול להיות שנפגעו גם הם. מחיר החלפת פנס נע בין 400-2,000 ₪, כאשר בטווח הנמוך נמצאים רכבים סטנדרטיים ובטווח הגבוה נמצאים רכבי יוקרה. אם תחליפו בפנס משומש תוכלו לחסוך ולשלם בין 200-400 ₪.

החלפת חיישני רוורס: אם אתם מתקנים את הפגוש האחורי, הגיוני שתאלצו גם להחליף את חיישני הרוורס.

מחיר מחיר החלפת חיישני רוורס נע בין 300-1,000 ₪, תלוי בסוג ואיכות החיישן.

אגב, אם עברתם תאונה חזיתית, חשוב שתבדקו גם את המנוע במוסך כדי לוודא שהוא לא ניזוק מהמכה.

תיקון פח מתחת לפגוש

תיקון פגוש – מתי מערבים ביטוח?

אם מחיר תיקון הפגוש הוא לא גבוה, ככל הנראה לא כדאי לכם להפעיל את הביטוח – מחיר ההשתתפות העצמית דומה למחיר שתשלמו על תיקון הפגוש, ויכול להיות שיהיה אפילו גבוה ממנו. בנוסף, ברגע שמפעילים את הביטוח, מעלים את הסיכוי לכך שבפעם הבאה שתחדשו את הביטוח המחיר שתשלמו יהיה גבוה בעשרות אחוזים.

מתי בכל זאת כדאי לפנות לביטוח? אם התיקון הוא רציני ויעלה לכם כמה אלפי שקלים, או אם פגעתם ברכב נוסף והביטוח יכסה גם את עלות התיקון של הרכב השני. רגע לפני שאתם מתקשרים לביטוח, פנו לשמאי רכב כדי שיעריך את חומרת הפגיעה ויעביר את ההערכה לחברת הביטוח. אם אתם חוששים מהזמנת שמאי פרטי בגלל שכר הטרחה שלו, שימו לב שחברת הביטוח חייבת להחזיר לכם את מה ששילמתם לשמאי הרכב.

החלפת פגוש קדמי ופנסים

תיקון פגוש – מחירים לדוגמה

הנה דוגמאות למחירים שדיווחו עליהם לקוחות מידרג שתיקנו את הפגוש:

תיאור העבודה

מחיר

החלפת פגוש אחורי ביונדאי אלנטרה.

3,000 ₪.

תיקוני פחחות וצבע בפגוש הקדמי והאחורי ברכב מאזדה 5.

2,106 ₪.

תיקון פחחות וצבע לטמבון ברכב קיה פיקנטו.

1,500 ₪.

החלפת טמבון קדמי ברכב מסוג יונדאי סונטה.

760 ₪.

תיקוני פחחות וצבע בפגוש קדמי ברכב מסוג סובארו פורסטר.

4,000 ₪.

תיקוני צבע בפגוש רכב מסוג BMW

5,030 ₪.

החלפת פגוש קדמי וצביעת פגוש אחורי ברכב מסוג יונדאי I25.

2,300 ₪.

תיקון טמבון אחורי שיצא מהמקום ברכב מסוג יונדאי איוניק.

150 ₪.

צביעת שני טמבונים ברכב מסוג יונדאי i25.

1,000 ₪.

צביעת טמבון אחורי ותיקון טמבון קדמי ברכב מסוג יונדאי ולוסטר.

1,050 ₪.

 

טמבון לפני תיקון

פחחי רכב מומלצים לתיקון פגוש

אם עברתם תאונה רצינית ואתם חוששים שמחיר תיקון הפגוש יהיה גבוה במיוחד – שווה להרים טלפון לשמאי רכב ולהתייעץ איתו. אם לא מדובר בתיקון שאתם רוצים להפעיל עליו ביטוח, ריכזנו לכם רשימה של פחחי רכב מומלצים לתיקון פגוש. מוזמנים לקרוא את חוות הדעת ולקבוע פגישה עם אחד מהם.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק