5 עורכי דין מומלצים לדיני עבודה ענו על השאלה וסיכמנו את התשובות בגרף!
צוות מידרג שאל כך: האם אפשר לשלוח מכתב התפטרות במייל? אני עובד חצי שנה במקום עבודה ומקבל שכר חודשי, אני מתכוון להתפטר בעוד חודש ורוצה להודיע על התפטרותי במייל, מניסיונך, האם אפשר להודיע על התפטרות במייל?
הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים - כלומר לעורכי דין דיני עבודה עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר.
הגרף הזה הוא גרף רגיל - לכל 5 עורכי הדין לדיני עבודה משקל זהה.
הרוב קובע! כ65.9% מעורכי הדין לדיני עבודה ענו כן. אז אם אתם שואלים 'האם אפשר לשלוח מכתב התפטרות במייל?' - קיבלתם את התשובה.
האם אפשר לשלוח מכתב התפטרות במייל? המומחים עונים:
אפשר לשלוח מכתב התפטרות במייל.
אם מקובל לתקשר עם המעסיק/ האחראי במייל אז אפשר גם לשלוח מכתב התפטרות במייל.
שילחת מכתב התפטרות במייל היא צורה לגיטימית לחלוטין למשלוח הודעה, שניתן לשמר ולהציג כראיה בבית משפט.
רצוי לוודא שהמעסיק קיבל את המכתב ואישר את תוכנו .
תשובה | מספר משיבים משוקלל | אחוז |
---|---|---|
כן | 3.8 | 65.3 |
תלוי באופן ההתקשרות הנהוג במקום העבודה | 2 | 34.7 |
לא | 0 | 0 |
תשובה | מספר משיבים | אחוז |
---|---|---|
כן | 3 | 60.0 |
תלוי באופן ההתקשרות הנהוג במקום העבודה | 2 | 40.0 |
לא | 0 | 0 |
המידע המוצג כאן על "האם אפשר לשלוח מכתב התפטרות במייל?" אינו מיועד להוות תחליף לייעוץ מקצועי, אלא למטרת העשרה בלבד. אתה לוקח אחריות מלאה על אופן שימושך במידע זה. עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל תשובה אישית. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן ללא אישור בכתב. שימוש ללא אישור יהווה עילה לתביעה.