מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת אמבטיון

יוצאים מהאמבטיה וכל הרצפה מלאה במים? שנייה לפני שתחליפו למקלחון כדאי שתכירו את האמבטיון. מה מטרתו? אילו סוגים יש? וכמה צפויה לעלות התקנת אמבטיון? כאן תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי על התקנת אמבטיון!


אמבטיון, נעים להכיר

אמבטיון הוא זכוכית שיושבת על האמבטיה, תוחמת לנו אותה ומונעת השפרצה של מים החוצה.

יש עיצובים שונים של אמבטיונים שמאפשרים סגירות שונות: אמבטיון קבוע עם דלת, מחיצה וסגירה מלאה:
 

מקלחון  אמבטיון קבוע עם דלת - מדובר בשילוב של זכוכית סטטית (עומדת) שאליה מחוברת דלת זכוכית נוספת הניתנת להזזה. אופציה זו מאפשרת סגירה חצי מלאה או מלאה של חלל האמבטיה בהתאם לצורך. 

מקלחון אמבטיון מחיצה - דלת זכוכית סטטית המאפשר סגירה של חלק מפתח האמבטיה. יש אפשרות להוסיף מסגרת למחיצה שתעניק מראה יותר אסתטי, איך אין חובה.
 

מקלחון אמבטיון סגירה מלאה - זכוכית המאפשרת סגירה מלאה של החלל על ידי שני קבועים ודלת/דלת כנף/דלת הזזה.

 

סוגי אמבטיונים

סוגי זכוכיות אמבטיון

בחרתם את סוג האמבטיון שתרצו? מעולה, הגיע הזמן להחליט על סוג הזכוכית: זכוכית שקופה, זכוכית אטומה וזכוכית אקסטרה קליר. לכל אחת מהזכוכיות יתרונות וחסרונות משלה:

מקלחון זכוכית שקופה לאמבטיון, זכוכית סטנדרטית עם גוון ירקרק שלא מאפרת פרטיות במידה ואדם נוסף נמצא בחדר הרחצה.

מקלחון זכוכית אטומה לאמבטיון, או בשמה השני זכוכית חלבית, שלא רואים מבעדה דבר חוץ מצללים תאפשר פרטיות אך לא תאפשר הסתכלות החוצה. 

מקלחון זכוכית אקסטרה קליר – זכוכית שקופה לגמרי. תעניק תחושת מרחב ותאפשר הסתכלות החוצה, אך מצד שני לא תאפשר פרטיות במידה ואדם נוסף שוהה בחדר הרחצה.

יש לקחת בחשבון שיש הבדלי מחיר שיכולים להגיע לכמה מאות שקלים בין הזכוכיות. הזכוכית השקופה היא הזולה ביותר, אחריה הזכוכית החלבית והזכוכית היקרה ביותר היא אקסטרה קליר.

 

זכוכיות אמבטיון

תהליך התקנת אמבטיון

אוקיי, אז החלטתם שאתם רוצים ללכת על אמבטיון, מה עכשיו? 

תחילה, קובעים פגישה עם בעל מקצוע על מנת שיגיע למקום ויקח את המידות של האמבטיה. לאחר מכן, הוא יציג לכם את מגוון סוגי הסגירות והזכוכיות האפשריות ויתאים אותן לצרכים שלכם. לאחר שקיבלתם את כל ההחלטות יקח בין 7-10 ימי עסקים לבניית האמבטיון ועוד יום התקנה.
 

כוכבית מתלבטים לגבי גודל וסוג פתיחת הדלת? בדרך כלל גודל אמבטיון סטנדרטי הוא ברוחב של 1.2 מטרים ובגובה של 1.6 מטרים.

לגבי אופן פתיחת הדלת, כדאי ללכת על דלת ציר המאפשרת פתיחה פנימה והחוצה.


טיפים להתקנת אמבטיון

טיפ קודם כל בטיחות! עובי הזכוכית הסטנדרטי של אמבטיון הוא בין 6-8 מ"מ. בדומה למקלחונים, גם אמבטיון צריך להיות עשוי מזכוכית מחוסמת או רבודה ולעמוד בתקן של מכון התקנים הישראלי כדי  להגן עליכם ככל הניתן במידה והזכוכית חלילה נשברת/נסדקת. כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על זכוכיות שעומדות בתקן.

טיפ חשוב לוודא שהמתקין משתמש בסילקון שקוף ניטרלי המונע השחרה. סמכו עלינו, ניקיון של סיליקון שצבר עובש והפך שחור הוא לא מהנה או קל במיוחד.

טיפ בדקו שאביזרי הפרזול המותקנים יהיו מחומר שלא מתקלף או מחליד לדוגמא, אביזרי פרזול עשויים פליז.

טיפ במידה ויש ארונות קרובים לאמבטיה או כל ריהוט אחר, חשוב לשים לב שההתקנה של האמבטיון מתבצעת בצורה נכונה ואופטימלית כך שתהייה גישה נוחה לאמבטיה. אתם לא רוצים לגלות אחרי ההתקנה שאתם יכולים להיכנס לאמבטיה רק בזווית של 45 מעלות עם בטן מכווצת 🙂

 


מחיר התקנת אמבטיון

מחיר התקנת אמבטיון תלוי במגוון משתנים: סוג הסגירה הנבחרת, סוג הזכוכית, גודל הזכוכית, עובי, תוספות בהתאמה אישית וכו'.

בדרך כלל טווח המחירים יתחיל מ- 1,800 ש"ח ויכול להגיע גם ל-3,500 ש"ח.

כמו שציינו, המחיר תלוי במספר גורמים שמקשים להביא טווח מדויק, לכן דאגנו לכם למספר דוגמאות. יש לציין שהמחירים מתייחסים לאמבטיון בהתאמה אישית עם זכוכית בעובי 8 מ"מ, לא כוללים צבעים והדפסים על הזכוכית ולא כוללים מע"מ:

כסף מחיר אספקת והתקנת אמבטיון מחיצה עם מסגרת, זכוכית שקופה, ברוחב של 1.2 מטר ובגובה של 1.4 מטר ינוע בין 1,600-1,700 ש"ח.

כסף מחיר אספקת והתקנת אמבטיון קבוע עם דלת, זכוכית אטומה, ברוחב של 1.2 מטר ובגובה של 1.6 מטר ינוע בין 2,200-2,400 ש"ח.

כסף מחיר אספקת והתקנת אמבטיון סגירה מלאה ע"י שני קבועים ודלת, זכוכית שקופה לגמרי, ברוחב של 1.6 מטר ובגובה 1.6 מטר ינוע בין 2,400-2,600 ש"ח.


מתקיני אמבטיונים מומלצים במידרג

עכשיו שנסגרתם שאמבטיון זה אכן בשבילכם, נותר רק למצוא מתקין אמבטיון שילווה אתכם בתהליך. לא ננטוש אתכם כאן ובדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם רשימה של מתקיני אמבטיונים מומלצים שיגרמו לכם לשיר באמבטיה, וייעצו לכם בכל שאלה קטנה שיש לכם.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק