מוקד מידרג: 1-700-707-233

מה זה אנטי וירוס?

התקנת אנטי וירוס | שמירה על סוללת מחשב נייד

אנטי וירוס היא תוכנת מחשב שנועדה לזהות תוכנות זדוניות במחשב ולהגן עליו ועל הנתונים המאוחסנים בו מאיומי סייבר. היא עושה זאת על ידי סריקה מתמשכת של קבצים ותוכניות, שמטרתה לאתר התנהגות חשודה או זדונית.

סכנה תוכנות זדוניות כוללות וירוסים, תולעים, סוסים טרויאניים, תוכנות ריגול, תוכנות כופר ועוד, שעלולות להזיק למחשב או לאפשר גניבה של מידע רגיש. במצב אופטימלי, אנטי-וירוס יצליח לזהות ניסיון חדירה של תוכנה זדונית למחשב עוד בטרם התקנתה וכך למנוע את האיום.

בעקבות העלייה בכמות ובאופי הוירוסים המופצים במרחב המקוון, תוכנות אנטי וירוס התפתחו והפכו לפתרונות אבטחה מורכבים, אך רובן כוללות את המאפיינים הבאים:

תמרור הזהרה סריקה בזמן אמת - תוכנת אנטי וירוס מנטרת באופן פעיל את המחשב על מנת לזהות ולחסום איומים בזמן אמת.

תמרור הזהרה צורך בעדכונים שוטפים - תוכנת אנטי-וירוס דורשת עדכונים לעיתים תכופות על מנת להבטיח זיהוי וחסימה של איומים חדשים.

תמרור הזהרה הסרת תוכנות זדוניות - כאשר מזוהה איום פוטנציאלי, תוכנת האנטי-וירוס מבודדת ומוחקת את הקובץ הנגוע כדי למנוע התפשטות נוספת.

תמרור הזהרה סריקה לפי דרישה - תוכנת אנטי וירוס מאפשרת למשתמש ליזום סריקות ידניות בנוסף לסריקה בזמן אמת.

תמרור הזהרה הגנת חומת אש - תוכנות אנטי-וירוס מנטרות את תנועת המידע הנכנס ויוצא למחשב, תוך הוספת שכבת הגנה נוספת.

תמרור הזהרה סריקת דוא"ל - תוכנת אנטי-וירוס יכולה לסרוק קבצים מצורפים וקישורים לדואר אלקטרוני כדי למנוע התפשטות תוכנות זדוניות בדוא"ל.

חשוב לציין שלמרות שתוכנת אנטי וירוס היא כלי אפקטיבי לאבטחת סייבר, היא אינה חסינה מתקלות ולכן כדאי לסגל הרגלי בטיחות ברשת כמו אי לחיצה על קישורים חשודים, הורדת קבצים ממקורות מהימנים, שמירה על עדכניות התוכנה וגיבוי קבוע של נתונים חשובים.

למידע נוסף על תוכנת אנטי וירוס מומלצת.


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק