מוקד מידרג: 1-700-707-233

הדפסת ספרים - כריכה קשה

הדפסת ספרים בכריכה קשה יקרה יותר מכריכה רכה אבל כמעט כמו בתמיד - עם המחיר באה האיכות. כריכה קשה נחשבת לעמידה ואיכותית ולכן גם למומלצת ביותר. אם אתם חוששים שמדובר במשימה קשה, אל דאגה, כרכנו כאן את כל המידע על הדפסת ספרים בכריכה קשה - האופציות העומדות לפניכם וכמובן מה המחירים (ספויילר – זה מאוד תלוי בכמות שתדפיסו). אל תדפדפו האלה! כל המידע ממש כאן למטה

בתי דפוס מומלצים להדפסת ספרים בכריכה קשה במידרג


הדפסת ספרים – כריכה קשה

אם נכנסתם בזמן האחרון לחנות ספרים בטח ראיתם שרוב הכריכות לא ממש שונות מדפי הספר הפנימיים. רוב הספרים כיום מודפסים עם כריכה רכה בעיקר כי מדובר באופציה הזולה בכ-50% בהשוואה להדפסת ספר בכריכה קשה.

אם נכנסתם לחנות ספרי יד שניה ושלפתם ספר מהמדף לא יכולתם להתעלם מהנוכחות המרשימה של הכריכה – הכריכה הקשה. היא אמנם יקרה יותר אבל אי אפשר להכחיש את המראה המרשים והעמידות לאורך זמן.

אחרי שהחלטתם להדפיס את הספר שלכם בכריכה קשה, יש עדיין כמה החלטות שתצטרכו לקבל:

 

ספר מודפס בכריכה קשה

איגוד לכריכה קשה

ספרים בכריכה קשה יכולים להיות מאוגדים בשתי דרכים עיקריות.

סימן שאלה לפני שנצלול אליהן, מה זה בכלל איגוד? באיגוד הכוונה היא הדרך בה מחברים את דפי הספר זה לזה ולכריכה ויוצרים את הספר.

ספר מאוגד בספירלה ספירלה – סוג האיגוד הראשון הוא ספירלה, מדובר באיגוד שפחות סביר שתמצאו בחנויות הספרים אבל הוא יכול להתאים לכריכת ספרים עם טווח רחב של דפים. בנוסף, פעולת האיגוד פחות מורכבת מאשר בשיטה השניה אליה נגיע מיד והיא דורשת רק חירור של הדפים והכריכה והשחלת הספירלה.

בנוסף, איגוד ספירלה מאפשר להוסיף לפני הכריכה דף שקף שישמור עליה משריטות ושחיקה.

ספר מאוגד בהדבקה הדבקה – איגוד ספרים בהדבקה נקרא גם גימור בחום כי בתהליך חיבור הדפים והכריכה נעשה שימוש בפס דבק שמחומם ובכך מחבר את חלקי הספר זה לזה. אם תסתכלו על רוב הספרים החדשים במדף הספרים שלכם תראו שכך הם מאוגדים.

זו השיטה המועדפת לאיגוד בהדפסת ספרים בכריכה קשה כי היא מעניקה לספר מראה נקי, אחיד ומקצועי.

שיטת ההדבקה מחליפה את שיטת התפירה המסורתית שתוכלו למצוא בספרים ישנים יותר.

 

ספרים בכריכה קשה מאוגדים בספירלה והדבקה

אפשרויות עיצוב מיוחדות לספרים בכריכה קשה

אחרי שתחליטו על האיגוד, אחד הדברים החשובים שתצטרכו לבחור הוא מה יופיע על הכריכה. מעבר להדפסה חלקה של תמונה, ציור או כיתוב תוכלו להוסיף עיצובים מיוחדים.

הנה כמה דוגמאות לאלמנטים מיוחדים שתוכלו להוסיף:

חיצים כפולים פויל – מדובר בהדפסה בולטת מיוחדת בצבעים מטאליים מבריקים. תוכלו לבחור בהדפסה של שם הספר, אייקון או כל דבר שתחשבו.

חיצים כפולים הבלטה – עוד סוג של עיצוב מיוחד שניתן לעשות הוא הבלטה של אלמנטים על הכריכה כמו שם הספר, דוגמה מיוחדת ועוד. בעזרת הבלטת הפרטים יהיה אפשר להרגיש אותם במגע של היד והם יוסיפו ייחודיות לספר.

 

אפשרויות עיצוב מיוחדות לספרים בכריכה קשה

עיצוב גרפי להדפסת ספרים בכריכה קשה

אולי נולדתם עם נוצה ודיו ביד אבל לא בהכרח עם עכבר מחשב ורישיון לתכנות עריכה ביד השנייה. כדי לעזור לכם לוודא שהכריכה משקפת את הספר תוכלו להיעזר בשירות עיצוב גרפי שמציעים ברוב בתי הדפוס.

מחיר שירות כזה יוסיף למחיר ההדפסה בין 100-300 ₪ ואף למעלה מזה – תלוי במורכבות העיצוב ומספר התיקונים והשינויים שתרצו להוסיף.

שימו לב שימו לב, בית הדפוס ישלח לכם את הכריכה המעוצבת לאישור סופי לפני ההדפסה. מומלץ לעבור על הכריכה בקפידה ולוודא שהכל נראה, ממוקם וכתוב כמו שרצים לפני שתתנו את האישור להדפסה. אחרי שכבר יהיו לכם 100 עותקים ביד זה יהיה בלתי אפשרי לשנות את העיצוב ולרפא את כאב הלב.

 

שירותי עיצוב גרפי בבית דפוס לעיצוב כריכה

מחיר הדפסת ספרים בכריכה קשה

כל ההחלטות שקיבלתם קודם ישפיעו לא רק על המראה של הספר אלא גם על המחיר שלו. בניגוד להדפסת ספר בודד, כשזה מגיע להדפסת ספרים, ברבים, למספר הספרים שתדפיסו יש גם השפעה על המחיר.

סימן קריאה ככל שתדפיסו יותר ספרים כך המחיר פר ספר יהיה נמוך יותר.

יהיה קשה מאוד לתת טווח מחירים להדפסת ספרים כי המחיר מושפע מהרבה גורמים. כדי לסבר את האוזן, הנה כמה דוגמאות למחיר הדפסת ספרים בכריכה קשה בהתאם לכמות שתרצו להדפיס:

כוכבית כל המחירים כוללים מע״מ.

פרטי הספר

ספר בכריכה קשה כמות להדפסה

מחיר מחיר ליחידה

מחיר סה״כ מחיר ההדפסה

80 עמודים על נייר נטול עץ 80 גר׳ A4

ספר מאוגד בספירלה איגוד ספירלה

10

130 ₪

1,300 ₪

100

60 ₪

6,000 ₪

1,000

35 ₪

35,000 ₪

ספר מאוגד בהדבקה איגוד הדבקה 

10

170 ₪

1,700 ₪

100

80 ₪

8,000 ₪

1,000

45 ₪

45,000 ₪

 

בתי דפוס מומלצים להדפסת ספרים

עכשיו כשאתם יודעים הכל על הדפסת ספרים בכריכה קשה, חסכנו לכם את הקושי שבחיפוש בית דפוס ואספנו רשימת בתי דפוס המתמחים בהדפסת ספרים בכריכה קשה. כל בית דפוס מדורג עם חוות דעת של לקוחות קודמים שממשיכות להתעדכן אחרי כל עבודה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה ההבדל בין הדפסת ספרים בכריכה קשה לרכה?

קיימים שני הבדלים עיקריים בין הדפסת ספרים בכריכה קשה לרכה - 

1. כריכה קשה יקרה בכ-50% מכריכה רכה.

2. כריכה קשה נחשבת לעמידה ואיכותית יותר מכריכה רכה שעשויה מדף עבה שנוטה להתקמט ולהישרט.

איך אפשר לאגד ספר בכריכה קשה?

אפשר לאגד ספרים בכריכה קשה בעיקר בספירלה או בהדבקה. השיטה השניה היא המקובלת והמומלצת יותר בגלל המראה האיכותי והעמידות של השיטה.

איזה אפשרויות עיצוב מיוחדות קיימות לספרים בכריכה קשה?

קיים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב מיוחדות לספרים בכריכה קשה. שתיים מהן הן פויל והבלטה. עיצוב פויל מוסיף שכבה בולטת בצבע מטאלי על הכריכה. הבלטה, ממש כשמה, מבליטה אלמנטים מסויימים על הכריכה כך שניתן להרגיש אותם בהעברת היד על הספר.

מה מחיר הדפסת ספרים בכריכה קשה?

מחיר הדפסת ספרים בכריכה קשה תלוי במגוון בחירות שתקבלו וגם בכמות הספרים שתדפיסו.

לדוגמה, אם תבחרו להדפיס 10 ספרים בכריכה קשה המאוגדים בספירלה, המחיר יהיה כ-130 ₪ לספר, לעומת כ-170 ₪ לספר עבור אותה כמות ספרים המאוגדים בהדבקה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק