מוקד מידרג: 1-700-707-233

הדפסה על פרספקס

הדפסה על פרספקס יכולה להיות הפתרון שלכם לשלט שישדרג את הלוגו של העסק שלכם, או לתמונה מגניבה לסלון. בזכות אפקט התלת מימד והעמידות של החומר, הדפסה על פרספקס הופכת להיות יותר ויותר נפוצה. אז איך מדפיסים על פרספקס וכמה זה עולה? כל הפרטים כאן


מה זה פרספקס

פרספקס הוא סוג של פלסטיק שמיועד להדפסה עם אפקט של תלת מימד. התמונה או הכיתוב מודפסים על החומר או מודבקים עליו ומקבלים עומק, והוא נקרא גם "זכוכית אקרילית" בגלל הדמיון של החומר לזכוכית.

בניגוד לזכוכית, פרספקס לא שביר או מתנפץ, מה שהופך אותו לחומר עמיד יותר. בנוסף, המשקל שלו קל יחסית. יתרון נוסף שיש להדפסה על פרספקס על פני הזכוכית הוא שעובר יותר אור דרך הפרספקס, ולכן מה שמודפס עליו נראה חי ומואר יותר.

 

תמונה מודפסת על פרספקס

 

מי צריך הדפסה על פרספקס

בגלל האפקט התלת מימדי ועמידותו של הפרספקס, הוא משמש לצרכים רבים: החל מאנשים פרטיים שמזמינים תמונות קטנות כמזכרות, תמונות גדולות לעיצוב הבית או מגני הוקרה, דרך עסקים שמזמינים שלטים לעסק ועד לחיפוי לקירות.

 

מגני הוקרה מפרספקס

 


תהליך הדפסה על פרספקס

לאחר בחירת התמונה או הכיתוב להדפסה, שולחים אותם לבית הדפוס. ברוב הפעמים, הגלופה תעבור עיצוב גרפי, אפילו קל, כדי להתאים את הצבעוניות לסוג החומר ואת גודל הגלופה למוצר. חשוב לדעת שלא בכל בתי הדפוס העיצוב הגרפי כלול במחיר וכדאי לברר על כך מראש.

יש שתי שיטות להדפסה על פרספקס:

מספר 1 צבוע הדפסה על הפרספקס עצמו - הדפסה ישירות על הפרספקס בטכנולוגיית UV וחיתוך החומר בעזרת לייזר בהתאם לצורת המוצר המבוקשת.

מספר 2 צבוע הדפסת הגלופה והדבקה על הפרספקס - בשיטה הזאת מדפיסים את הגלופה על מדבקת ויניל או נייר פוטו, ואז מדביקים אותה על הפרספקס מהצד האחורי, מה שיוצר את האפקט של הריחוק מהקיר והתלת מימדיות.

חיצים כפולים שתי השיטות טובות ומגיעות לתוצאה יפה, וכל בית דפוס בוחר באחת מהן כדי להדפיס על פרספקס לפי הציוד שיש ברשותו.

חיצים כפולים למוצרים מפרספקס גדלים ועוביים שונים. העובי הסטנדרטי של מוצרים כמו תמונות או שלטים מפרספקס הוא 3-4 מ"מ. בעבודות גדולות מאוד כמו חיפוי קירות, העובי צריך להיות פרופורציונלי לגודל ולכן המוצר יהיה עבה יותר.

חיצים כפולים פרספקס לא חייב להיות שקוף, אלא יכול להגיע גם בצבעים כמו שחור, לבן או חלבי.

 

פרספקס שחור ופרספקס עם גב עץ

לאחר ההדפסה על הפרספקס

אחרי שהמוצר שלכם מודפס ומוכן, השלבים הבאים הם תלייה ותחזוקה שלו. 

 

תליית הפרספקס לאחר הדפסה

השיטה הרווחת לתליית פרספקס היא בעזרת ספייסרים, מעין ברגים עגולים וכסופים שנותנים הרחקה מהקיר. מספר הספייסרים שצריך משתנה לפי גודל התמונה: בתמונה בגודל 4A אפשר להשתמש בשני ספייסרים, לעומת מטר על מטר וחצי שידרשו לפחות שישה ספייסרים. כדאי להגיד מראש לבית הדפוס איפה בדיוק רוצים את החורים כדי להקל על הקידוח של המקום לספייסר.

 

חץ אפשרויות נוספות לתלייה הן מסגרת אחורית לתמונה שעשויה עץ או אלומיניום (מבקשים אותה מבית הדפוס), או דבק דו צדדי.

 

תחזוקת הדפסה על הפרספקס

באופן כללי מומלץ לאחסן מוצרי פרספקס במקום סגור ובטמפרטורת חדר. החומר לא מספיק עמיד לנזקי מזג האוויר ולכן לא מומלץ לתלות פרספקס בחוץ.  

 

שלט פרספקס שקוף עם שישה ספייסרים

הדפסה על פרספקס - מחיר

יש כמה פרמטרים שמשפיעים על מחיר הדפסה על פרספקס:

פרח ורוד גודל ועובי - ככל שהמוצר גדול יותר או עבה יותר, המחיר עולה.

פרח ורוד גימור - אם יש גב עץ או מסגרת אלומיניום המוצר יהיה יקר יותר לעומת ספייסרים.

פרח ורוד איטום - הוספת PVC מעל המדבקה, שנותנת איטום ועוד שכבה על התמונה, תייקר את המחיר.

תמרור הזהרה בבתי דפוס מסוימים ייתכן שיבקשו מינימום הזמנה, ובדרך כלל משלוח לא יהיה כלול במחיר ויעלה בהתאם למרחק. בנוסף, חלק מבתי הדפוס ידרשו תוספת תשלום גם על העיצוב הגרפי.


כסף מחיר הדפסה על פרספקס נע בין 450-650 ₪ למ"ר בעובי סטנדרטי של 4 מ"מ.

 

דוגמאות להצעות מחיר להדפסה על פרספקס:

כסף מחיר הדפסת שלט לעסק מפרספקס עם מסגרת אלומיניום נסתרת לתלייה, בעובי 5 מ"מ ובגודל 21X29 ס"מ - 100 ₪.

כסף מחיר הדפסת שלט לעסק מפרספקס בשיטת UV וחיתוך לייזר, עם גב אטום ומסגרת אלומיניום אחורית לתלייה, בעובי 4 מ"מ ובגודל 20X24 ס"מ - 130 ₪.

כסף מחיר הדפסת שלט לעסק מפרספקס בגודל 4A (21X30) - 350 ₪


כוכבית אדומהכל המחירים הם ללא מע"מ וללא משלוח.

 


בתי דפוס מומלצים להדפסה על פרספקס

עשיתם קצת סדר בבלגן והבנתם שהדפסה על פרספקס זה הפתרון בשבילכם, ועכשיו זה הזמן לבחור בית דפוס שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר (עם עדיפות לתלת מימד כמובן). בשביל זה הכנו רשימה של בתי דפוס מומלצים להדפסה על פרספקס.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה פרספקס?

פרספקס, או זכוכית אקרילית, הוא סוג של פלסטיק שמיועד להדפסה עם אפקט של תלת מימד.

מה ההבדל בין פרספקס לזכוכית רגילה?

בניגוד לזכוכית, פרספקס לא שביר או מתנפץ, ועובר דרכו יותר אור, מה שגורם למה שמודפס עליו להיראות חי יותר.

מה מחיר הדפסה על פרספקס?

מחיר הדפסה על פרספקס ינוע בין 450-650 ₪ למ"ר בעובי של 4 מ"מ. הפרמטרים המשפיעים על המחיר הם גודל, עובי, גימור ואיטום של המוצר.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק