מוקד מידרג: 1-700-707-233

הדפסת פליירים

הדפסת פליירים היא דרך נפוצה להעביר מידע או לשווק עסק, בגלל המסרים הקליטים וקלות ההפצה שלהם. אילו סוגי פליירים יש וכמה עולה הדפסת פליירים? כל הפרטים במאמר הבא


הדפסת פליירים

הדפסת פליירים נועדה לכל אחד שמעוניין לשווק או לפרסם משהו, החל מעסק דרך יריד ועד להצגה. קלות ההפצה שלהם, המסרים הקצרים והקליטים שהם מכילים וגם העיצוב הגרפי, הם מה שהופכים את הדפסת הפליירים לדרך שיווק נוחה ונפוצה.

 

סוגי פליירים

יש מספר סוגים של פליירים:

פלייר פלייר דף - הפלייר המוכר ביותר, שרואים בכל תיבת דואר או על כל שמשה של רכב, שמגיע בגדלים שונים, החל מגודל קטן כמו 6A ועד לגודל של 3A. הפלייר מודפס על נייר שנקרא כרומו, שיכול להיות מבריק או מט ולו משקלים שונים, שנעים בין 90-350 גרם. ככל שהנייר כבד יותר, הוא נחשב לאיכותי יותר ומתקמט פחות. הפליירים הנפוצים ביותר הם פליירים בגודל 5A (חצי דף של מחברת) שמודפסים על כרומו 130 גרם. ניתן להדפיס מצד אחד או משני הצדדים.

פלייר ברושורים - פליירים מקופלים שנחשבים לקצת יותר יוקרתיים. לרוב הם מודפסים על נייר בגודל 4A ובמשקל גבוה קצת יותר מפלייר רגיל. אפשר להכניס בהם יותר מלל ולכן הם משמשים לדברים שדורשים קצת יותר מידע כמו תוכנייה או הצגת תוכנית לימודים לדוגמא.

פלייר תלי דלת - פלייר עם חור ייעודי לתלייה על ידית הבית או העסק (כן, כן, כמו האלה שבבתי מלון).

 

דוגמא לברושור

לפני הדפסת הפליירים

כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם רגע לפני שמדפיסים פליירים:

אחד כמות הפליירים - לפני שאתם שולחים פליירים להדפסה, חשבו טוב כמה פליירים בדיוק תצטרכו. לבתי דפוס יש לרוב מינימום הזמנה, והוא נע בין מינימום של כמה מאות פליירים לכמה אלפים. חשבו איזה בית דפוס יותר יתאים לצרכים שלכם.

שתיים עיצוב - אם אתם לא בטוחים איך תרצו לעצב את הפלייר שלכם, דעו שיש אפשרות שבית הדפוס יעצב לכם את הפלייר, בתוספת תשלום. אם כבר יש לכם מיתוג עסקי משלכם, אפשר להגיע עם עיצוב מראש, ואז תשלמו רק על ההדפסה. שימו לב לדאוג שהמידות ששלחתם תואמות את הפורמט והגודל שביקשתם מבית הדפוס כי חבל שיהיו פספוסים בנושא הזה.

שלוש קבצים - כדי לוודא שהעיצוב שאתם שולחים יודפס בצורה הטובה ביותר, שאלו את בית הדפוס איזו רזולוציה, גודל וסוג קובץ הם ירצו לקבל מכם. כל בית דפוס דורש קובץ שונה בהתאם לציוד שיש ברשותו. אם אתם עובדים עם מעצב גרפי, הוא כבר יידע לעשות את זה בשבילכם.  

 

פלייר בתיבת דואר

הדפסת פליירים - מחיר

מחיר הדפסת פליירים משתנה לפי גודל הפלייר וכמות הפליירים שמזמינים. ככל שהפלייר גדול יותר, מודפס משני הצדדים או עם קיפול, המחיר עולה.

עם זאת, ככל שתזמינו יותר פליירים המחיר לפלייר יירד.

זמן עבודה זמן האספקה של הפליירים הוא בין 3-5 ימי עסקים מרגע אישור הגרפיקה.

כסף מחיר הדפסת 1,000 פליירים בגודל 5A מצד אחד נע בין 300-350 ₪.

כסף מחיר הדפסת 1,000 פליירים בגודל 5A משני הצדדים נע בין 350-450 ₪.

כסף מחיר הדפסת 5,000 פליירים בגודל 5A משני הצדדים נע בין 500-700 ₪.

כסף מחיר עיצוב גרפי של פליירים נע בין 100-200 ₪ לכל הפליירים ביחד, ללא קשר לגודל הפליירים. 

כסף מחיר משלוח פליירים נע בין 50-100 ₪.

 

כוכבית קטנה המחירים לא כוללים מע"מ ומשלוח.


בתי דפוס מומלצים להדפסת פליירים

בין אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם ובין אם להודיע על חגיגת יום הולדת המונית בשכונה, כדאי שבית הדפוס אצלו תבחרו להדפיס את הפליירים יהיה אחד כזה שאפשר לסמוך עליו. בדיוק בשביל זה הרכבנו רשימה של בתי דפוס מומלצים להדפסת פליירים. אחרי הפרסום, נתקשר לקבל את חוות דעתכם על ההדפסה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר הדפסת פליירים?

טווח המחירים של הדפסת 1,000 פליירים בגודל 5A משני הצדדים הוא 350-450 ₪, ומחיר הדפסת 5,000 פליירים כאלה נע בין 500-700 ₪. המחיר לפלייר יורד ככל שמזמינים יותר פליירים.

אילו סוגי פליירים יש?

הפלייר הפשוט ביותר הוא דף, שמגיע בגדלים שונים ובעובי נייר שונה. סוגים נוספים של פליירים שאפשר להדפיס הם ברושור, שנחשב לפלייר יוקרתי יותר שמכיל יורת פרטים ומידע, ותלי דלת, פלייר שמתאים לתלייה על ידית הדלת. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק