מוקד מידרג: 1-700-707-233

טרמיטים או תולעי עץ?

טרמיטים או תולעי עץ

אם אתם רואים שנגרם נזק למוצרי עץ בבית אבל עדיין לא בטוחים אם מדובר בטרמיטים או בתולעי עץ, הנה כמה דרכים להבדיל בין המזיקים ולזהות אם יש טרמיטים או תולעי עץ בבית:


אחד הנזק שנגרם - תוכלו להבין האם מדובר בטרמיטים או תולעי עץ לפי הנזק שהם משאירים אחריהם. תולעי עץ משאירות חורים קטנים בתוך העץ דרכם הן נכנסות אליו. לעומת זאת, טרמיטים מכרסמים את העץ מבחוץ כך שתראו סימני אכילה ברורים עליו.
שתיים תעלות בוץ - אם ראיתם הרחבי הבית שובלים של בוץ ותהיתם אם מדובר בטרמיטים או תולעי עץ, כאן התשובה פשוטה - מדובר בטרמיטים שמסתתרים מהאור בדרכם להביא אוכל למלכה. זו הדרך הוודאית ביותר לזהות שיש טרמיטים בבית.
שלוש מראה - אם הצלחתם לראות את המזיק תוכלו להבין אם מדובר בטרמיטים או תולעי עץ - טרמיטים נראים כמו נמלים לבנות (לפעמים עם כנפיים שקופות) לעומת תולעי עץ שנראות, ובכן, כמו תולעים לבנות.

שימו לבשימו לב, חשוב מאוד לזהות אם מדובר בטרימים או תולעי עץ כי שיטת ההדברה שונה. תולעי עץ מומלץ להדביר באיוד בגז לעומת טרמיטים שיש להדביר על ידי קידוח ברובה והזרקת רעל על ידי מדביר. טרמיטים אפשר לנסות להדביר גם באמצעות פטיונות במידה ויש תעלות בוץ בבית. לכן, אם אתם חושדים שפלשו לביתכם טרמיטים או תולעי עץ תצטרכו לפנות למדביר לביצוע ההדברה.

 


מידרג עונים | עוד שאלות בהדברות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק