התקנה של כיריים גז, החלפת צינור ובדיקה לאחר התקנה.
חוות דעת:
אבירן היה מאוד נחמד ומאוד שירותי. ביצע את ההתקנה באופן מקצועי. נתן שירות מכל הלב. תוך כדי התקנה הוא שם לב לכבל מאריך חשמלי שהיה ממוקם בסמוך לכיריים באופן לא בטיחותי. הוא הסביר שזה לא בטיחותי ועזר להעביר את הכבל מכיוון אחר. היה לו חשוב שהכל יהיה בטיחותי ולכן הגדיל ראש, הביא מקדחה, קדח חור בארון מטבח על מנת למשוך כבל חשמל משקע אחר כך שלא יעבור בסמוך לכיריים. כל זאת הוא עשה ללא תשלום ומתוך אכפתיות והגדלת ראש. על כך מגיע לו כל הכבוד. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 12/12/2028
אודות
אבירן הוא טכנאי גז המספר: "אני בעל וותק רב שנים בתחום הגז. מבצע את כל עבודות הגז - התקנות כיריים, גריל, טאבון, מחממי מים על גז, תשתיות גז לבתים, התקנת נקודות גז, ברזים, ווסתים ועוד. אני מאתר דליפות באמצעות מכשירים מתקדמים ומלווה את הלקוחות עד סיום התהליך. חשוב לי להיות זמין, אמין ומקצועי. מחירים מיוחדים לחיילים ופנסיונרים."
תחומי התמחות
:: כל עבודות הגז
:: תיקונים והתקנות חדשות מכל הסוגים
:: הזזת נקודה ותיקון קוים פגועים
ותק בתחום
משנת 2005.
האחריות כוללת
:: אחריות מלאה על האביזרים לשנה.
:: אחריות מלאה על העבודה לשנה.
הכשרה
קורס טכנאי גז מורשה בהצטיינות משנת 2004, ימי ריענון של מנהל הגז הארצי על נהלים ותקנים אחת לשנה.
שאלות ותשובות עם אבירן
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.