בדיקה לרכב מסוג טויוטה רנקס לפני טסט ואישור תקינות לבלמים.
חוות דעת:
הבוקר קרה לי דבר כל כך מפתיע ומרגש. חיפשתי באתר מדרג מוסכניק שיכול לבדוק את הרכב לפני טסט ולתת אישור על הבלמים (למכוניות ישנות). מפה לשם, הגעתי לסמי שכבר בטלפון היה אדיב מאד. הוא נתן לי מחיר לבדיקה לפני טסט, ואמר שאם הוא מתקן משהו הוא יקח רק על העבודה. בהתחלה הוא לקח את האוטו לסיבוב. דיברנו על כך שאי אפשר להחליף אוטו עם יוקר המחייה, ובהמשך איכשהו עלה הנושא שהכל כל כך יקר. חיכיתי במשרד שלו 45 דקות בזמן שהוא בדק את הרכב וכמובן כתב לי אישור על הבלמים. הוא הכין לי קפה ואפשר לי להדפיס את כל המסמכים הרלוונטיים אצלו. כשסיים, לא לפי שהסביר, הראה והדגים, הוא פשוט אמר לי סעי לשלום. ככה, בלי לשלם שקל.
זו הייתה הפגנה של נדיבות, אכפתיות, סבלנות וכמובן מקצועיות. פשוט הייתי בשוק.
עכשיו אני מרגישה בלב ולא בראש איך טוב מוסיף טוב. יצאתי ממנו עם לב רחב יותר ממה שנכנסתי וזו מתנה אפילו גדולה יותר מהבדיקה של הרכב.
עברתי את הטסט בהצלחה. כמובן שאני ממליצה בחום!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ריבא, תל אביב.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט כולל מבדק צמיגים, קישור לאדם שניגש עם הרכב לטסט בשמי, איסוף והחזרת הרכב למקום מגורים.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית חפר, תל אביב.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט רכב מסוג ניסאן סילביה שנתון 2009.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנואל אסקולי, תל אביב.
אשרור: 15/01/2024
משוב: 02/02/2023
תיאור השירות:
טיפול שנתי לפני טסט.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי ט. תל אביב.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והעברת טסט.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! סמי הוא איש צנוע. אסף את הרכב מביתי והחזיר אותו עם תום הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל טופז, תל אביב.
משוב: 11/06/2023
תיאור השירות:
העברת טסט וטיפול תקופתי.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילון מורג, תל אביב.
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג סיאט איביזה שנת 2017.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 156 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת אומן
אודות
סאמי בעל מוסך המתעסק במכונאות כללית ומיזוג אוויר לרכב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.