היה אחלה! הגיע מהר מהיום להיום, עמד בזמנים, היה אדיב ומקסים ומהיר. מחיר הוגן. העבודה הייתה טובה ממש! הפריע לי קצת הפיניש של הסתימה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיחי לבנון, רמת גן.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ביוב בדירה בתל אביב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! היה מקצועי ושירותי. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פלד, בני ברק.
משוב: 19/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא מצוין, מבחינת שירות והכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רבקה כרמל, רמת גן.
אשרור: 16/01/2025
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה והחלפת צנרת.
חוות דעת:
מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד סופר, רמת גן.
משוב: 20/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לא הייתי מרוצה מהעמידה בזמנים כי קבענו יום והוא הגיע רק למחרת.
איכות
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
איב דדון, רמת גן.
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
החלפת צנרת מטבח בתוך בית לאחר פיצוץ.
חוות דעת:
הוא מעולה, היה לנו פיצוץ בצנרת והוא החליף הכל, עשה חתיכת עבודה, זאת עבודה קשה ומטורפת של כמה שעות. הוא הגיע בערב חג, חיפשנו הרבה והוא הסכים לעשות את העבודה. התשלום לא נעשה דרכי לכן אני לא יודעת לדרג.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטניסלב גוצלובסקי, רמת גן.
אשרור: 29/10/2024
משוב: 30/08/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה ונזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה!
אך היה בלבול בזמנים,
הגיע כמה שעות אחרי שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
ישראלה וייס אנגל, רמת גן.
משוב: 11/10/2024
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדי כהן, רמת גן.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה ונזילה מתחת לכיור.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! מקצוען אמיתי ומחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף לוי, גבעתיים.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל והחלפת ניאגרה של שירותים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עבד בעל עסק בתחום האינסטלציה. כך הוא מספר: "אחרי שלמדתי את חוקי האינסטלציה עבדתי בהקמת מערכות אינסטלציה כלליות מא' עד ת' לפי תוכניות מהנדסים ופריסות אדריכלים.
ביצעתי המון פרויקטים בים היתר בבניינים רבי קומות, וילות ומוסדות ציבור". הוא מוסיף: "אחרי שרכשתי ידע ומיומנות מקצועית ולמדתי לקרא את המערכות טוב פתחתי עסק משל עצמי".
עבד מסכם: "היום בגילי, אני סופר אינסטלטור שעושה הכל כמו שצריך וכדרישת התקן הישראלי. חשוב לי לא לחפף. אני מסתפק במועט ורוצה להיות חבר של כל לקוח, גם אם סתם לייעץ בכל מיני ענייני אינסטלציה"
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ללקוחות פרטיים, חברות בנייה, לוועדי בית ולרשויות ומוסדות ציבור
:: שיפוץ חדרי אמבטיה
:: תיקון נזקי צנרת מכל הסוגים כולל צנרת בניין, מונה וקו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.