הוא היה טוב. עשר מתוך עשר. הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה מקצועית וטובה והיה נחמד מאוד. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק פ. תל מונד.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון דוד, חדרה.
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת קולט אדים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בן אדם נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית ו. כפר סבא.
אשרור: 04/08/2025
משוב: 27/06/2025
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי מושקוביץ, רעננה.
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
החלפת שתי מסילות למגירה במטבח.
חוות דעת:
הוא הזמין מסילות חדשות מהיבואן ותיקן את המגירה. הוא היה מאוד נחמד, שיתף פעולה והיה ממש בסדר, הייתי מרוצה. לדעתי, הוא קצת יקרן וגם קצת איחר אבל חוץ מזה מאה אחוז. אם אצטרך עוד משהו אזמין אותו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
עדינה ב. חריש.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
התקנת פולימר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, מאוד נחמד, מאוד שירותי. עבודה יפה. היה טוב מאוד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ר. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
תליית תמונת זכוכית ולוח מחיק.
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב פ. פתח תקווה.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
עבודת נגרות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה ב. כוכב יאיר.
משוב: 03/08/2025
תיאור השירות:
התקנה של קולט אדים, התקנה של ברז וחיבור לצנרת, תליה של מראות בשתי מקלחות ותליה וחיבור של מנורה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר ברזילאי, ראש העין.
משוב: 03/08/2025
חוות דעת:
היה גרוע מאוד! הוא הגיע, פתח את הארון החדש מקופסה ואמר שלא יודע איך להרכיב. לסיום שבר חלק והשאיר אותנו עם הארון מפורק על הרצפה והלך.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 571 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: נגרות תיקונים
:: פתרונות לתחזוקת הבית
:: פירוק והרכבת ריהוט
ותק בתחום
1
שאלות ותשובות עם ודים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.