הוא היה אדיב, מקצועי וביקש לעשות מעקב להמשך. היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתיה פ. ירושלים.
משוב: 11/11/2025
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא פעל והופיע קוד תקלה על הצג.
חוות דעת:
התקשרתי למאיר כשהמזגן שלי הפסיק לעבוד ועל הצג הופיע קוד של תקלה. החל משיחת הטלפון, מאיר היה אדיב ונתן מענה כמעט מיידי. כשהגיע, הוא האיר פנים והסביר הכל. הוא חיפש ביסודיות ומשהמזגן חזר לפעול בלא שמצא תקלה, הוא היה כנה, הסביר מה יכול להיות, הנחה מה לעשות באם בעיה תחזור וגבה תשלום של ביקור בסיסי בלבד. הייתי נעזרת בו שוב מבלי להסס וממליצה עליו בחום. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמונה א. ירושלים.
אשרור: 24/10/2025
משוב: 25/08/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! מאיר נענה לקריאה במהירות, ביצע את העבודה ביעילות רבה תוך מתן יחס נעים וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר צ. ירושלים.
אשרור: 23/10/2025
משוב: 24/08/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא קירר בגלל מוט ברזל שהיה תקוע ביחידה החיצונית.
חוות דעת:
היה מצוין! לקח רק על מחיר ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל בושריאן, ירושלים.
משוב: 12/10/2025
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניר ב. ירושלים.
משוב: 26/09/2025
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור ש. ירושלים.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
החלפת חלק וניקוי מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. המחיר של ניקוי המזגן היה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גבי מ. ירושלים.
אשרור: 18/09/2025
משוב: 19/06/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
היה מדהים! ובהחלט חוויה מתקנת. מאיר הגיע תוך שעתיים מרגע הפנייה, איתר את הבעיה מיד ופתר אותה בצורה מקצועית ומלאה. כמו כן בדק וייעץ לגבי תקלה במזגן אחר וגם ענה באדיבות לפנייה טלפונית באותו ערב וסיפק פתרון לבעיה נוספת בתמיכה מרחוק לשביעות רצוננו המלאה. כל חווית השירות הייתה מאוד נעימה ויעילה - ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 634 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אוויר
אודות
מאיר עוסק בתחום המיזוג, הוא מספר שהתחלה תכנן לפתוח עסק בתחום הגבס, "החלטתי שאני צריך שיהיה לי עוד משהו שאני יכול לשלב בזמן שאין עבודות בגבס, והתחלתי ללמוד מיזוג אוויר ומהר מאוד אהבתי את התחום". היום מאיר מתעסק במיזוג אוויר בלבד, עבודות הגבס מגיעות במקרים של התקנת מערכת מזגן מיני מרכזי.
תחומי התמחות
:: מכירה והתקנת מזגנים מפוצלים ומיני מרכזי.
:: תיקון וטיפול בכל מערכות המיזוג
:: ניקוי עמוק לכל סוגי המזגנים
:: עבודות ועיצובים בגבס
:: פירוק ופינוי מזגנים ישנים
ותק בתחום
מאיר עוסק בתחום משנת 2017
האחריות כוללת
:: אחריות על ההתקנה למשך שנה
:: האחריות כוללת את כל מרכיבי ההתקנה (צנרת תקינה, חיבורים כנדרש, והתקנה לפי הדרישות של חברות המיזוג)
הכשרה
טכנאי מיזוג וקירור, רשיון משרד העבודה. סיום לימודים חשמלאי מוסמך.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.