כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל הוא הבעלים של חברת ניקיון ופוליש בעלת ותק של 17 שנים. ברזומה שלו לקוחות גדולים כמו רשתות המלון ישרוטל ובראון, רחוב ממילא בירושלים, עיריית תל אביב, כיכר המדינה ואפילו בגנים הבאהיים. אייל מעיד שהוא מאוד אוהב קוסמטיקה והוא רואה בעבודתו כ"שירות קוסמטי לבתים". הוא מספר שהייחודיות בעבודתו הוא רמת האיכות הגבוהה והניסיון שמאפשרים לו להתאים את החומר המתאים למקום הנדרש.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.