היה מצוין, הוא בחור טוב ולקח מחיר טוב. הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערה ב. נתניה.
משוב: 21/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהרעיש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוסי ויסבלום, נתניה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא כהן, שדה ורבורג.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה בן 18 שנה, שהפסיק לקרר בשני התאים.
חוות דעת:
אבי הגיע מהר מאוד, התקשורת איתו היתה נעימה ועיניינית. לאחר מספר שאלות קצר הבין מה הבעיה וניגש לעבודה, תוך 10 דקות נוספות הראה לי שאכן המאוורר תקול וצריך להחליף אותו. לאורך כל העבודה הוא מיידע בכל הפרטים כל האפשרויות ומה הוא ממליץ, הכל באוירה מאוד נינוחה ותחושת מקצועיות והבנה מעמיקה. בערב התקשר לשאול אם הכל תקין ועובד כמו שצריך. מחיר הוגן שירות מעולה, מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן רוזנפלד, נתניה.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא בדק את המקרר ונתן אבחנה. המחיר לתיקון המקרר לא היה משתלם ונכון להחליפו. הוא היה נחמד ועמד בזמנים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה וייס, בצרה.
אשרור: 08/11/2017
משוב: 06/07/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה אצלינו פעמיים, בפעם הראשונה הוא עבד הרבה שעות כדי שהמקרר יוכל להמשיך לעבוד לפרק זמן מסוים, ובמקביל הזמין חלפים. לאחר שהגיעו החלפים הוא הגיע שוב ותיקן את התקלה. הוא היה מאוד שירותי ונחמד, וגם המחיר היה לגמרי סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מ. אודים.
משוב: 29/10/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, על הכיפאק. מאוד אמין וישר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אלירן מלכה, בצרה.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 06/07/2017
חוות דעת:
היה בכללי בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
דוד יוספל, נתניה.
משוב: 29/03/2016
תיאור השירות:
הוספת גז במקרר של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא לא גבה הרבה, הוא נחמד מאוד, היה נקי ומסודר. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוחאי קמחי, תל אביב.
משוב: 13/03/2016
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן עקב היווצרות קרח שתקע את המאוורר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1317 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.