כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קורס פיקוח בניה וניהול פרויקטים
אודות
גבריאל הגיע לתחום השיפוצים כבר מילדות, וכך הוא מספר "תמיד אהבתי ליצור ולהתעסק בחומרים עם הידיים, כבר מאז שהיית ילד. כשגדלתי ההורים ביקשו שאצבע להם את הבית, עשיתי זאת ומאוד אהבתי את זה. לאט לאט התחלתי לעשות את זה גם לחברים שלי ולחברים שלהם וכולם התרשמו מאוד. המסקנה הייתה ברורה: החלטתי לפתוח עסק משלי. היום כבר יותר מ-8 שנים בתחום ומאוד אוהב את העבודה שלי".
גבריאל מספר שמה שהכי חשוב לו בעבודה הוא לראות את החיוך על הפנים של הלקוח בסוף העבודה "זה כיף כל פעם מחדש לראות לקוח מרוצה. אני פשוט אוהב את מה שאני עושה ואפשר לראות את זה גם בתוצאות של העבודה שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.