כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 06/07/2026
אודות
ליאור הוא טכנאי גז מוסמך רמה 2 מאז 2011. במסגרת עבודתו ליאור מתעסק בהתקנות בלבד ולא בתיקונים. הוא מספר שבמהלך העבודה עומדים לנגד עיניו מספר עקרונות. 1. בטיחות - עבודה לפי התקן, או כמו שהוא אומר "גז זה עניין של חיים ולכן אין פשרות או קיצורי דרך". 2. מקצועיות - הקפדה על רמת ביצוע גבוהה. 3. תודעת שירות וזמינות - "אין, ולא יהיה, לקוח שאינו מקבל מענה (למעט בשבת...)" הוא מעיד. 4. אסתטיקה וניקיון - ליאור מעיד כי הוא מקפיד להשאיר את הבית נקי ולבצע גימורים ברמה גבוהה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.