איתור נזילה בבניין ברצפה כולל שימוש במצלמה תרמית וחיישן גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה קשה למצוא את הנזילה, זה לקח הרבה זמן והוא לא ויתר, ניסה שוב ושוב, חזר כמה פעמים עד שמצא, אין כאלה דברים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת פיין קנדל, גדרה.
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
מקצועיות גבוה, מסירות ואכפתיות גבוה מאוד, שירותי מאוד מעל ומעבר. כולל הסברים מעמיקים ומאמץ גבוה לאתר את הבעיה ללא פשרות ולבסוף עצות והנחיות לתיקון. ממליצה בחום. אותרה בריחת מים מהביוב, כשאני הייתי בטוחה בכלל שזה מהקו המים. מישל עשה את כל הבדיקות הנדרשות והמאמצים, על מנת להבטיח את האיתור הנכון, כולל נסיעה באמצע הביקור להביא עוד מכשיר בדיקה לוודא את ממצאיו. שירות מעולה ואכפתיות ומסירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי ג. גדרה.
אשרור: 08/12/2022
משוב: 08/09/2022
חוות דעת:
התיקון בוצע אתמול. כבר מרגע השיחה הרגשתי בטוחה, לפי תמונות ששלחתי לו ידע להגיד מה הבעיה לדעתו, נתן הצעת מחיר לביקור כבר בשיחה. הגיע למחרת לדירה של אימי, תיקן ועדכן אותי שתוקן. נתן אחריות כתובה לתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ורד, ראשון לציון.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
איתור נזילות בסלון על ידי מצלמה תרמית ותיקון הצנרת.
חוות דעת:
מישל היה 10! אין הרבה כאלה ואני מרוצה מהכל. הוא תיקן הכל, עשה מא' עד ת'.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף נ. הרצליה.
משוב: 04/06/2024
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ששו, תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 27/09/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בהנמכת גבס למזגן באמצעות שימוש במצלמה תרמית ובדיקת תקינות לתשתיות אינסטלציה בדירה באמצעות בלון לחץ.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש גם מבחינת היחס שלו וגם מבחינת המקצועיות, הסביר לי את כל התהליך בזמן העבודה ועשה עליי רושם מאוד יסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירה קינן, תל אביב.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 22/01/2024
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
ליאור ב. הוד השרון.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 10/01/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגדיל ראש ותיקן גם דברים שלא במסגרת מה ששילמנו לו וזאת ללא תוספת תשלום. אני מאד מרוצה.
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.