כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אוויר
אודות
איציק הוא טכנאי מיזוג אוויר שמעיד שהדבר החשוב לו ביותר בעבודה זה להוציא את הלקוח מרוצה. "אני מאמין שלקוח מרוצה מביא עוד לקוחות מרוצים, לכן חשוב לי שהלקוח יצא שבע רצון מהעבודה, מהמקצועיות, מהשירות וכמובן מהמחיר"
הוא מספר שהוא אוהב את האתגרים שהעבודה מביאה איתה, ואת היכולת לפתור תקלות ללקוח. "כשאני מגיע ונותן ללקוח את האינדיקציה המדוייקת לטיפול בתקלה, אני מרגיש שעשיתי את שלי" מעיד איציק.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.