דיברנו בפלאפון ומראש נקבע טווח מחירים, עבור הרחקת יונים ואטימת חלל גג הרעפים למניעת כניסת של יונים, לקראת סיום העבודה הוא התקשר ואמר שהעבודה יותר גדולה ממה שחשב וביקש תוספת תשלום מעבר לטווח המחירים שנקבע. כשסיים את העבודה, הוא הסביר שלא הצליח להרחיק את כל היונים, אבל יונים חדשות לא יכנסו ושהגג אטום. בפועל לאחר שבוע היונים המשיכו להיכנס כך שהגג לא באמת נאטם. במשך שלושה שבועות ניסיתי לתאם איתו על מנת שיבוא לתקן ולהשלים את עבודתו והוא התחמק בתירוצים, רק לאחר שאיימתי שאתבע אותו בבית משפט הוא הגיע. הגישה שהגיע הייתה מאוד תוקפנית, הוא לא ניסה לפתור את הבעיה אלא רצה תוספת של עוד אלפיים שקל עבור אותה עבודה שאמור היה לעשות מלכתחילה. הוא בזבז לי זמן יקר וכסף ואצטרך להזמין בעל מקצוע נוסף. מבחינתי, הוא אדם לא ישר.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמרחיק יונים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הרחקת יונים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי מעיד על עצמו שהחיוך של הלקוח זה מה שהוא מחפש. "הדבר הכי חשוב לי זה שהלקוח יצא מרוצה ושהעבודה תצא כמו שצריך", הוא מספר.
תחומי התמחות
:: הרחקת יונים
:: התקנת רשתות יונים
:: התקנת דוקרנים נגד יונים
ותק בתחום
רועי נמצא בתחום החל משנת 2016.
שאלות ותשובות עם רועי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.