אני מאוד מרוצה! שוקי היה מקצועי וסבלני.. המקרר לא היה בר תיקון ובכל זאת הוא ישב והסביר באריכות ואדיבות מה כדאי לקנות.. היינו מאוד מרוצים.. ממליצים בחום!!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שולי מילמן, גזר.
אשרור: 28/02/2017
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
החלפת טרמופיוז במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שוקי לגמרי יצא צדיק. התקשרתי אליו כי המקרר שלי לא עבד כמו שצריך, ביקשתי שיגיע בהקדם כי זה לפני סופ״ש, הוא אמר שהוא חוזר אלי עוד כמה דקות אחרי שיבדוק מה הוא יכול לעשות. הוא הגיע ב1 בצהריים ביום שישי, זיהה את הבעיה, הסביר לי מה צריך לעשות ולאורך כל הטיפול מה בדיוק הוא עושה. פירק את המקרר ואמר לי שצריך להחליף את הפיוז, הוא הסביר לי שלפעמים הפיוז נשרף לא כי יש קצר אלא כי יש בעיה בגוף חימום עצמו של המקרר. הוא אמר שהגוף חימום יקר ובינתיים הוא מסתפק בלהחליף את הפיוז ואם תוך 24 שעות הבעיה חוזרת אז לקרוא לו שוב והוא כבר יחליף את גוף החימום. ייאמר גם לזכותו שלפני שהוא הגיע הוא שלח לי הודעה עם המחיר של הביקור וביקש שאאשר לו. על כל העבודה עצמה הוא הוסיף רק 100 שקל על מחיר הביקור. הלכתי לבדוק כמה עולה החלק שהוא החליף ומצאתי שעולה פחות ממה שביקש כך שגם בהיבט הזה הוא יצא צדיק!
המקרר עובד כמו מלך.
אני נותנת לו 10 מכל הבחינות, גם התגמשות והשתדלות אמיתית בזמנים, גם ברמת אמינות וגם ברמת המחירים. מגיע לו את הציון הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה לוקשינסקי, כפר חבד.
אשרור: 12/07/2016
משוב: 04/12/2015
תיאור השירות:
הסרת קרח במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא ענייני, יסודי ומקצועי. הוא לקח מחיר סביר והנחה אותנו בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
אמנון שגיב, גנות.
משוב: 03/04/2016
תיאור השירות:
איבחון קצר במקרר אמנה.
חוות דעת:
בנאדם 10! מצא את המקור במהירות. אמין, דייקן, מקצועי לעילא. ממליץ בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי קרח, צפריה.
אשרור: 28/07/2015
משוב: 05/05/2015
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! הוא פתר לי את הבעיה דרך הטלפון, שאל רק 2 שאלות וכבר עלה על הבעיה. הוא יכל לבוא ולגבות כסף על ביקור סתם, אבל הוא היה מאוד הוגן איתי ומאוד עזר לי דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גבי גולדמן, רמלה.
משוב: 05/07/2015
תיאור השירות:
מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עשה את העבודה באופן מקצועי וגם נתן הסבר על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל טלאל, כפר חבד.
משוב: 16/10/2008
תיאור השירות:
החלפת שעון במקרר וגומי במקפיא "אמקור", 500 ליטר.
חוות דעת:
עכשיו אין בעיות בכלל! הוא הגיע בזמן ותיקן כמו שצריך, הוא מומחה אני חושב. המקרר עובד עכשיו מצויין מאז שהוא היה! הוא גם מסביר מה שהוא עושה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
משה אהרון מתניה, בת ים.
אשרור: 19/06/2024
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ציר דלת של מקרר מחברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואמר שאם תהיה בעיה לאחר התיקון אז אני יכול להתקשר אליו. בנוסף, הוא הגיע בדיוק בזמן שאמר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
סילביה ל. בת ים.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדחס במקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
שוקי הגיע בזמן, היה מאוד אמין, מאוד אדיב והסביר שעדיף לי להחליף מקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1464 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.