תיקון גוף חימום ופתיחת סתימות בצינור ניקוז ובצינור גז במקרר Samsung.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הזמנתי את שוקי לתיקון מקרר סמסונג בן מעל 10 שנים שהמקפיא הגיע לטמפרטורה גבוהה שבה הלחם היה רך ואילו הקרח עדיין קפא. שוקי חקר את המקרר במשך שעות ולא ויתר עד שמצא את הבעיה, מסתבר שהיו 3 תקלות שונות שגרמו ביחד לתופעה המוזרה: 1. גוף החימום של הפשרת הקרח במקפיא הפסיק לעבוד. 2. הייתה סתימה בצינור הניקוז של המים. 3. הייתה סתימה קטנה בצינור הגז. שוקי עשה הכל בשקיפות מלאה כשאני כל הזמן הייתי לצידו. השאיר בי את הרושם של בן אדם מקסים ומקצועי ללא תחרות ואפילו המחיר היה נמוך לטעמי לאחר כל ההשקעה שעשה. אני מאמין שכל טכנאי אחר לא היה מתאמץ כל כך להגיע לשורש הבעיה וללא שוקי, כנראה שהייתי צריך לקנות מקרר חדש.
שוקי הגיע מהר, היה אחלה וביצע תיקון סופר מקצועי אבל, המחיר שלקח היה יקר בעיניי ולא ממש תואם לסוג העבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ממדוב, ראשון לציון.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה עשר מכל הבחינות! מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל בן ארי, ראשון לציון.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין, בסדר גמור, מאוד נחמד והגון. הוא אמר שלא שווה לתקן ועדיף להחליף את המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה גורליק, ראשון לציון.
משוב: 11/01/2024
תיאור השירות:
תיקון רכיב תקול במקרר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן והיה מאוד נעים, עשה טיפול והמקרר חזר לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיר עמר, ראשון לציון.
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר מחברת בקו.
חוות דעת:
אחלה שוקי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה ס. ראשון לציון.
אשרור: 12/07/2023
משוב: 10/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
דימה היה מצוין! אני מרוצה מהתקשורת איתו, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והסביר לי מה הוא הולך לעשות. נתן לי כל מיני אופציות, בחרתי איתו ביחד מה האופציה הכי מתאימה וסיים את העבודה מהר. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פסח ש. ראשון לציון.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 05/04/2023
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית מ. ראשון לציון.
אשרור: 27/06/2023
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר בקו side by side שעשה קרח בתא ההקפאה כתוצאה מסתימה וקפיאה של המים בחור הניקוז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
שוקי הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הפשיר ופירק את גב התא בסבלנות, והחליף את החוט המחמם שמגיע לחור הניקוז. על הדרך הוא שם לב גם שחסרה נורה בתא ושם לנו חדשה. לבסוף סגר הכל והשאיר די נקי אחריו.
נשאר רק לחכות ולראות שהתיקון יחזיק לאורך זמן. זה לא משהו שניתן לדעת מיידית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דרור אורבך, ראשון לציון.
אשרור: 11/06/2023
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדחס במקפיא.
חוות דעת:
היה מדהים, מקצוען, בא בזמן ושירותי. הוא אמר שהקומפרסור הלך ואי אפשר לתקן אותו, הוא היה ממש בסדר. הוא עשה רושם מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.