עסק זה נמצא במבחן, לכן אין לו עדיין דירוגים מלקוחות קודמים. אפשר לפנות לבנימין
ולהתנסות בשירות שלו.
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בני נחשף לעולם הרכב כבר כשהיה קטן. "עבדתי בצמוד לאבי ולמדתי ממנו את רזי המקצוע" הוא מספר. עוד הוא מוסיף שאצלו הכל נעשה מאהבה ויש סיפוק רב בעבודה.
תחומי התמחות
:: איבזור רכבים
:: מערכות שמע ואנדרואיד, חיישני רוורס, מצברים, נעילה מרכזית, שלטי נוחות, מיאמי חלונות ועוד.
:: שרות לבית הלקוח
ותק בתחום
עבודה כשכיר בתחום מערכות הרכב החל משנת 1990 וכעצמאי משנת 2005.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.