הוא היה נהדר וזריז. הוא הגיע, החליף את הדוד ותיקשר. היה מעולה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אברהם, הרצליה.
משוב: 16/10/2025
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן יצחקי, הרצליה.
אשרור: 14/09/2025
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
הזזת קולטן שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אלירן בעל מקצוע מעולה. קודם כל הוא אדיב ונעים ונותן הרגשה טובה. הוא בעל מקצוע מצוין. עשה את העבודה מעולה, הסביר, הגדיל ראש, והרגשתי שחשוב לו ממני ומהאיכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא מ. הרצליה.
אשרור: 20/07/2025
משוב: 20/05/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
היה 100 מתוך 10. הבן אדם הזה מלאך הגיע אליי ממש מרגע לרגע והחליף לי חלק בדוד שקשור לחימום. מהיר, בן אדם מקצוען ברמות על שעשה עבודה יסודית ונקייה ברמות שאין לתאר. ללא ספק, הפך לטכנאי הקבוע שלי מעכשיו. ממליץ בחום ענק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב מ. הרצליה.
משוב: 08/06/2025
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדנה מויזה, הרצליה.
אשרור: 28/05/2025
משוב: 25/02/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סער קרמי, הרצליה.
אשרור: 14/05/2025
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
שירות מעולה ובעיקר הגון! הייתי מאוד מרוצה! פניתי לאלירן בגלל נזילה מהדוד. אלירן חזר אלי אחרי זמן קצר, ולאחר מספר שאלות הבין שהנזילה היא משסתום פריקת הלחץ. הוא הסביר לי שמדובר בנזילה נורמלית שאינה מצריכה כל טיפול, הוסיף עוד מספר טיפים (למשל לחבר צינור ניקוז) ואף אמר שאם יש צורך - אפשר לצלם סרטון ולשלוח אליו כדי שיוכל לתת הצעות נוספות. ציין כמובן שאין לו בעיה להגיע לבדוק, אבל לדעתו זה מיותר והוא לא רוצה לחייב על ביקור ללא צורך. ישר כוח על ההגינות ועל השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב י. הרצליה.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
החלפת חימום מהיר, תרמוסטט וצינור עליון עקב נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל! אלירן הסביר בדיוק מה הבעיה, הסביר תוך כדי תיקון. אלירן הגיע מהר, טיפל במהירות וביעילות בבעיה. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון א. הרצליה.
משוב: 03/02/2025
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחום ו. רמת השרון.
משוב: 30/01/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם אלירן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.