כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2026
אודות
דניאל מספר שהוא עוסק בעבודות חשמל, פתרון תקלות, ביקורת חברת חשמל, הגדלת חיבור מפזה אחת לשלוש פזות, ועוד עבודות חשמל רבות. דניאל מספר שהוא עובד עם צוות של עובדים "מאחל צוות כזה לכל טכנאי", מוסיף דניאל.
תחומי התמחות
:: עבודות גדולות וקטנות.
:: תיקון קצר, פתרון תקלות חשמל.
ותק בתחום
משנת 2004 אני עובד בתחום החשמל, עבדתי 8 שנים כשכיר (כולל בחברת החשמל בקנדה) והיום אני כבר 12 שנים עצמאי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.