כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי EVEDGE
בתוקף עד
אודות
נחמן, בעל העסק, מספר: "אני חשמלאי בזכות אשתי, היא שלחה אותי לעשות תעודת חשמלאי מוסמך ושמעתי בקולה. ברוך השם אני עוסק בתחום שאני מאוד אוהב ונהנה בעבודה. אני מבין ומכיר את הצורך בשירות איכותי ומקצועי ולכן בשבילי הכל חשוב בעבודה - חשוב שיהיה רכב מסודר, חשוב שיהיה מלאי רכב מסודר, חשוב שיהיו לי את הכלים הנדרשים, חשוב שתהיה לי את האפשרות לבצע מגוון רחב של עבודות, אפילו במספר כתובות, בלי צורך לעצור בחנות לקנות איזשהו רכיב. לא תמיד הכל הולך חלק אבל לא בושה לנסות. בקיצור זה אני, חשמלאי, מוסמך, מסור, ואשמח לעזור בכל מה שצריך".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.