הכל היה אחלה! עשה בדיקה מקיפה למזגנים ואמר מה הוא חושב. בדקנו שוב ושוב וגם אחרי טרח להתקשר ולוודא שהכל בסדר. הוא אמר לאשתי שתשלם אחר כך כדי לוודא שהתקלה תוקנה, הוא היה ממש שירותי ואדיב. הוא בדק גז ומילוי גז בשני המזגנים וגילה שחסר גז, במזגן השני לא היה צורך למלא. היה מעולה! אני כמובן אזמין ממנו שירות בפעמים הבאות.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הגיע לתחום מיזוג האוויר כי הוא פשוט אוהב את המקצוע. "חוץ מאהבת מקצוע מיזוג האוויר, הגעתי אל מקצוע זה כי אני אוהב להוכיח את עצמי ולתת שירות ברמה המכובדת ביותר. ברצוני לעשות הכל כדי שהלקוח יידע שיש על מי לסמוך וירגיש הכי בטוח ובנוח שרק אפשר".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.