היה בסדר גמור. היה זמין, הגיע ופתר את הבעיה. לא היה צריך משהו מעבר לכמה "מכות" מהמכשיר והבעיה נפתרה, אז לא יכול לומר על מקצועיות מעבר לכך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוניקה נוימן, מודיעין עילית.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה והייתי ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן וקנין, מודיעין.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה סתימה במטבח כפיר היה תותח וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לוי, מודיעין.
משוב: 05/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדירת מגורים.
חוות דעת:
לצערי נותרנו עם מפח נפש. לא רק שזיהוי הבעיה על ידי איש המקצוע התברר כשגוי במרביתו, הרי שגם הבעיה עצמה כלל לא תוקנה. בנוסף, מכיוון שהעבודה הייתה מרושלת מאוד אף נגרם נזק למקום. וזה עוד לפני שציינתי את העלות שהיתה חסרת פרופורציות לטיב העבודה בעיניי. אכזבה גדולה איש מקצוע דייקן ואדיב אבל, הנסיון שלנו לא היה חיובי מכיוון שהבעיה לא נפתרה. איש מקצוע נוסף שהוזמן פתר את הבעיה בקלות יחסית מה שרק הגביר את תחושת האכזבה.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
אילון מור, מודיעין.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז יפרח, מודיעין.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הקדים בכמה דקות, פתר את הבעיה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.