כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שי מספר: "הגעתי לתחום המיזוג לאחר קורס של משרד העבודה ומשם הכל התחיל, התחלתי לעבוד כשכיר ולמדתי המון שיטות עבודה לאחר מכן הפכתי לראש צוות עם פועל כבר עושה פרויקטים עם תוכניות משרדים/מגורים. העסק שלי מקפיד מאוד על שקיפות אמינות ואיכות עבודה מקצועית מאוד ברמה גבוהה וטובה, כמובן עם אחריות לכל תיקון או התקנה. אצלי כל לקוח הוא vip והשירות מכל הלב."
תחומי התמחות
:: התקנת כל סוגי המזגנים
:: תיקון מזגנים
:: מילוי גז, איתור דליפת גז, מזגן מקצר, נזילת מים מהמזגן ועוד.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.