בדק בית לדירה חדשה מקבלן שכלל בדיקת חשמל, רטיבות ופגמים בדלתות.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, מקצועיים וגם המחיר היה טוב לדעתי. הכל עשר מבחינתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ב. אלונים.
משוב: 04/08/2021
תיאור השירות:
בדק בית לבית פרטי חדש.
חוות דעת:
לירן היה בסדר גמור, הוא נתן שירות מעולה, בדק במקצועיות, דאג להתקשר ולבדוק אם אני צריך עוד משהו והמחיר היה סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גלעד אריאב, יקנעם(מושבה).
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדק בית של בית פרטי יד שניה.
חוות דעת:
השירות והיחס היו טובים מאוד והשיחה איתו הייתה מאוד נעימה, הוא נתן לנו את כל המידע ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מקסים טימופייב, אור יהודה.
משוב: 20/11/2025
תיאור השירות:
בדק בית לדירה יד שניה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לואיזה סלומון, ירושלים.
משוב: 20/11/2025
תיאור השירות:
בדק בית לאחר שיפוץ לא מוצלח של חדר האמבטיה והמטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! קיבלנו את דו״ח הבדק בית מלא ומפורט ביותר כולל צילומים. אדיב ומקצועי! ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס .. ירושלים.
משוב: 19/11/2025
תיאור השירות:
בדיקת בדק בית עם מומחה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי בראון, ירושלים.
משוב: 17/11/2025
תיאור השירות:
בדק בית.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען ואדיב. הסביר את הכל בסבלנות והראה מקצועיות רבה בכל פרט ופרט בבדק. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורל מ. מודיעין.
אשרור: 16/11/2025
משוב: 16/09/2025
תיאור השירות:
בדק בית לדירת 6 חדרים עם גינה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף שפר, גבעת שמואל.
משוב: 15/11/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ירוס, רבבה.
משוב: 10/11/2025
תיאור השירות:
בדק בית לדירה חדשה שכלל בדיקת תשתיות מבנה, ליקויי בנייה, רטיבות, חשמל, קרינה ובידוד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ושלח את הדו"ח לבדיקה לפני שנתן את הדו"ח הסופי. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1135 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת בדק בית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדק בית. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תעודה
תעודה
אודות
לפני שהגיע לתחום בדק הבית, לירןעבד מספר שנים כמנהל פרויקטים. "הייתי בצד השני – בצד של הקבלן. כשניהלתי פרויקטים הבנתי עד כמה חלק מהקבלנים מנצלים את חוסר הידע המקצועי של הלקוחות ומרמים אותם. החלטתי לנצל את הידע שצברתי בשביל לעבור לצד של הלקוחות ולהגן עליהם" הוא מספר.
לירן מעיד כי הוא אוהב להראות ללקוח את התמונה המלאה. "קניית דירה זה עסק רציני, והקבלנים תמיד מנסים לצייר תמונה מושלמת. כשמדובר בהשקעה כל כך גדולה, חשוב שאנשים יבינו בדיוק מה הם קונים".
בזמנו הפנוי לירן אוהב לקרוא ולעסוק בכל מה שקשור לספורט – גלישה, כדורגל ועוד. בעתיד הוא רוצה לעבור לקיבוץ יחד עם משפחתו.
לירן מספר על מקרה שזכור לו במיוחד "היה לי לקוח שהקבלן שם לו ריצוף שונה מהריצוף המקורי שהוזמן. ללקוח לא היו הוכחות להזמנה והקבלן טען שזה מה שהלקוח הזמין. עשיתי עבודת מודיעין והצלחתי לאתר את הריצוף המקורי שהוזמן. לקבלן לא הייתה ברירה והוא החליף את כל הריצוף".
לירן סמחוב עוסק בבדק בית כבר 3 שנים, מתוכן 3 שנים כעצמאי. הוא מתמחה בבדק בית של בתים שנקנו מקבלן. בדק הבית מתבצע בהתאם לתקנות של מכון התקנים הישראלי ולכן הוא קביל בבית משפט.
לירן מעיד כי חברת "גאיה הנדסה" שבבעלותו מבצעת בכל דירה מעל 1,000 בדיקות בעזרת מכשירים טכנולוגיים שונים. בנוסף, הוא מרצה ומדריך הנדסאים ומהנדסים בתחום בדק הבית.
"מאתגר אותי להצליח לאתר את כל הליקויים בידרה, גם את אלה שלא בולטים לעין כמו רטיבות סמויה" הוא מעיד.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.