אייל היה מצוין! הוא הגיע בזמן, צ'יק צ'ק, ועשה הכל אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי קייזרמן, רמת השרון.
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
התקנה של טלוויזיה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה קארה, הרצליה.
משוב: 03/02/2021
תיאור השירות:
תליית מדפים, תמונות ותיקונים כלליים.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע בזמן היה מאוד נחמד, עשה עבודה מאוד מדויקת והיינו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים רמון, רמת השרון.
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
תלייה מחדש של וילון גדול.
חוות דעת:
הוא אדיב ונחמד, קבענו שעה ובהמשך ביקשתי שיקדים, הוא השתדל והצליח להקדים קצת, המחיר סביר והיה הכי טוב שאפשר! העבודה בוילון הייתה קשה, הוא תיקן עוולות של בעלי מקצוע שקדמו לו, הייתה לו סבלנות, אחרי כחצי שעה של עבודה ראה שזה לא בסדר והתחיל מההתחלה ועשה גם תיקון קטן נוסף בבית.
היה ממש מצוין! אייל היה שירותי, זריז (אך לא חפוז), סייע לקבלת החלטות בעצות מקצועיות ומניסיונו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתי דישי, חולון.
אשרור: 23/11/2025
משוב: 24/07/2025
תיאור השירות:
התקנת קולט אדים ותיקונים בבית.
חוות דעת:
הזמנו אותו להתקין קולט אדים וגם לתקן מספר תקלות שהיו לנו בבית, כמו תיקון תריס גלילה ועוד. הוא פעל בצורה מהירה, מקצועית ומאוד מסודרת, ולקח תשלום סביר בהחלט לטעמי. היה מעולה! איש נעים הליכות, נתן שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים טוגנדהפט, רמת גן.
משוב: 17/11/2025
תיאור השירות:
חידוש רובה באמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אבל מכוון שלא הוריד הרובה המקורי, התפורר השכבה הדקה של החדש.
הגיע באיחור קל של 5 דקות. תמחר לשעתיים, שזה קצת יותר (כ-20 דקות). סה"כ היה בסדר, אבל לא החזיק חודש.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
תגובת העסק:
צר לי לשמוע שהעבודה לא החזיקה כפי שהלקוח ציפה. האיחור היה קצר של כ־5 דקות ונבע מקשיי חניה ומעלית. בסיום העבודה ניתנו הסברים מפורטים כיצד לנקות וכיצד ליישם את ההנחיות כדי לשמור על התוצאה, וייתכן שהניקוי לא בוצע בהתאם להדרכה ולכן הרובה העודפת השתחררה — דבר שיכול לקרות במקרים כאלה. העבודה בוצעה בצורה מקצועית ובהתאם לסטנדרט, ואמשיך להעניק שירות יסודי ואיכותי לכלל הלקוחות
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.