דוד הגיע בזמן ואבחן שהתקלה במנוע, במצבה הנוכחי לא שווה להחליף מנוע וביצע תיקון זמני שאפשר למכונה לפעול עוד מספר פעמים עד לקניית מכונת כביסה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי רבינוביץ', כפר סבא.
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
שרות מעל ומעבר והדריך אותי כיצד להימנע מדבר דומה בעתיד, על הדרך גם החליף בנד למניעת תקלה עתידית ובנוסף הביא לנו גלגל למגירה ללא עלות נוספת, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל גבע, נתניה.
משוב: 01/08/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת הכביסה
חוות דעת:
תיקן בסופר מקצועיות.
הגיע תוך מספר דקות מצא התקלה ותקין.
והמחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם דוד
סינון לפי: 3 חוות דעת מקהילת NCR
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.