מתן היה יותר ממושלם! הייתי מרוצה משירות מהיר, השתדלות, עבודה מקצועית ועמידה בלוח זמנים. הלוואי ועל כל אחד ייפול בעל מקצוע כזה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד פ. לוד.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גיא מ, יגל.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של טוחן אשפה
חוות דעת:
מתן היה מהיר, הגיע מהיום להיום וזכה לכל השבחים המגיעים לו. פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרי פ. ניר צבי.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גניפר תיקוושוילי, רמלה.
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון המים החמים האמבטיה.
חוות דעת:
אדם אמין, עשה עבודה טובה, עשה להמון אנשים בשכונה שלי וכולם המליצו עליו ולכן הגעתי אליו. גבה תשלום הוגן לדעתי. הגיע אפילו יותר מוקדם. אין לי טענות אליו בכלל- חשבתי שייקח מלא זמן אבל תוך עשר דקות סיים את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה אוקסמן, רחובות.
אשרור: 26/04/2025
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס גלסמן, תל אביב.
משוב: 24/04/2025
תיאור השירות:
תיקון לחצן של טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה מצוין! בנוסף, מתן סידר את דלת הארון מתחת לכיור (ביוזמתו, ללא עלות). מתן נתן שירות מצוין ואדיב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן קינן, ירושלים.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל וינברגן, תל אביב.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מתן מקסים, הגיע בהתראה קצרה ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.