היה מצוין! הגיע ממש מהר, היה יעיל, זריז ,שירותי ומקצועי! וגבה מחיר הכי הוגן שיש! ממליץ בחום. (-:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון ברעם, רמת גן.
משוב: 06/10/2022
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת AMANA.
חוות דעת:
הם היו מדהימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון ברעם, רמת גן.
אשרור: 17/05/2016
משוב: 17/03/2016
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלעד אלדור, תל אביב.
אשרור: 26/04/2016
משוב: 24/02/2016
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר של חברת בלרס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהמהירות שלו ומהשירות. הוא מצא את התקלה תוך דקה והמקרר עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 4 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.